Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DJ 562 Km 3+000 - 6+000 Obarsia de Camp judetul Mehedinti


Anunt de participare numarul 120608/03.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala:  str. traian, nr. 89, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  1500, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIAN BOSOANCA, Tel. 0372521137, Email:  [email protected], Fax:  0372521172; 0372521152, Adresa internet (URL):  www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DJ 562 Km 3+000 - 6+000 Obarsia de Camp judetul Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 562 Km 3+000 - 6+000 Obarsia de Camp judetul Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consiliul Judetean Mehedinti organizeaza licitatie deschisa pentru atribuirea contractului de lucrari Reabilitare DJ 562 Km 3+000 - 6+000 Obarsia de Camp judetul Mehedinti
Valoarea contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit este de 1.290.000 lei fara TVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatii privind cantitatilesiscopul contractului sunt prezentate detaliat in caietele de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 290, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 25000 lei; Garantia de buna executie - 10 % din pretul contractului exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic art. 1802. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Declaratie privind calitatea de participant la procedura4. Certificat constatator in copie legalizata sau in original, emis de O.R.C5. Certificat de inregistare la R.C., ca persoana fizica sau juridica sau, orice alt document echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.1 Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului( lucrari de constructii de drumuri) pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009, 2010) sa fie de minim 2.500.000 lei. 1.2 Demonstrarea accesului neconditionat la resurse financiare de minim 500.000 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte pe perioada derularii contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala2. Standarde de asigurare a calitatii3. Standarde de asigurare a protectiei mediului4. Standarde de asigurare a sanatatii si securitatii ocupationale5. Standarde de asigurare a sistemului de management al responsabilitatii sociale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.1 Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii si finalizarii in ultimii 5 ani a unui contract de lucrarilor similare (lucrari de drumuri). - Valoarea contractului de lucrari prezentat drept experienta similara solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti, pentru lucrari de drumuri, trebuie sa fie de minim 1.250.000 lei fara TVA. 1.2 Ofertantul dispune de echipamente si utilaje necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului : Statie de preparat mixturi asfaltice autorizata conform legii ? 1; Statie de betoane/ amestecuri stabilizate autorizata conform legii ? 1; Finisor ? repartizator mixturi asfaltice ? 2; Autogreder ? 2; Compactoare ? 3; Autobasculante ? 6; Buldoexcavator ? 2; Incarcatoare frontale ? 2; Instalatie de imprastiat emulsie bituminoasa min. ? 1; Cisterna de apa cu dispozitiv stropire ? 1; Autobetoniera ? 2; Statie totala ? 1; Laborator autorizat ( de minim gradul II) - 1 1.3 Ofertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: 1 Responsabil de contract ? inginer CFDP ? angajat cu norma intreaga al ofertantului; 1 Responsabil de lucrare (sef punct de lucru) ? inginer angajat cu norma intreaga al ofertantului ;1 Responsabil tehnic cu executia ; 1 Responsabil tehnic cu calitatea; 1 Inginer topograf; 1 Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca; 1 Responsabil cu protectia mediului. 2. ISO 9001 3. ISO 14001 4. OHSAS 18001:2004 5. SA 8000:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2011 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Mehedinti, sala 18, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS, NR. 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala:  Str. Traian, nr. 89, Localitatea:  Dr. Tr. Severin, Cod postal:  220132, Romania, Tel. 0372521110
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2011 17:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer