Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DJ 582, km12+570 -25+570


Anunt de participare numarul 81663/06.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-Severin
Adresa postala: Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Localitatea: Resita, Cod postal: 320067, Romania, Punct(e) de contact: Ianas Roseti, Tel.0255/228862, Email: [email protected], Fax: 0255/228863, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Administrare a Domeniului Public si Privat
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DJ 582, km12+570 -25+570
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare DJ 582, km12+570 -25+570 conform documentatiei tehnice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare DJ 582, km12+570 -25+570 conform documentatiei tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 14, 306, 672RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 140.000 leiI.M.M. -urile vor face dovada garantie de participare de 70.000 lei,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Aloc.bug.pe anul 2009ptfinant.progr. priv.pietr., reab.si/sau asf.drum.de interes loc.clasate, apr.prin H.G.nr.577/1997cu mod.si compl.ulterioare;Transf.MDRL-Credit de angaj.;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform legislatiei in vigoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea Formular 12 A (original)
(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 Formular 12 B (original)
(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12 C (original)
(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
1. Certificat de atestare fiscala (emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat-Administratia Finantelor Publice)- original sau copie legalizata (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);2. Certificat privind taxele si impozitele locale (emis de Primarie-Directia taxe si impozite locale)- original sau copie legalizata (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formular 3)
1. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: 2006, 2007 si 2008Cifra medie anuala> 42.000.000 lei, Valorile vor fi exprimate in euro la cursul BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2006:1 euro= 3.52 lei
Anul 2007:1 euro= 3.33 lei
Anul 2008:1 euro= 3.68 lei
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
In cazul I.M.M.-urilor cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: 2006, 2007 si 2008Cifra medie anuala> 21.000.000 lei, 2. Bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2006, 31.12.2007. 31, 12, 2008(in cazul asocierii se va prezenta de fiecare asociat).3. Situatia financiara-Lichiditate generala (active circulante/ datorii curente x 100) pentru anul 2008
Indicatorul de lichiditate generala trebuie trebuie sa fie mai mare sau egal cu 100% pentru calificarea ofertantului.
In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest indicator, iar cerinta minima este ca trebuie indeplinita individual de fiecare asociat.
-Solvabilitatea patrimoniala (capital propriu / total pasiv x 100) pentru anul 2008
Indicatorul de solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie mai mare sau egal cu 30% pentru calificarea ofertantului.
In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest indicator, iar cerinta minima este ca trebuie indeplinita individual de fiecare asociat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (Formular 3)2. Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari3. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular 12F)4. Fisa de informatii privind experienta similara Formular nr. 7Se solicita experienta in realizarea cu succes in ultimii 5 ani a unui contract de reabilitare sistem rutier in valoare de minim 4.200.000 lei fara TVA sau 3 lucrari insumate in valoare de minim 7.000.000 lei fara TVA.Contractul/contractele similare trebuie sa fie incheiate in ultimii 5 ani, pentru lucrari realizate de drumuri, 5. Recomandari din partea altor beneficiari pentru reabilitare sistem rutier.6. Resurse tehnice6.1 Declaratie privind dotarile specifice: Formular 12 H)Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ca poate dispune de echipamentele prevazute in documentatie care sa functioneze la intreaga capacitate si trebuie sa demonstreze printr-o Declaratie pe proprie raspundere ca acestea vor fi disponibile pe toata durata derularii contractului si nu vor fi angrenate in alte lucrari, precum si asupra formei legale de detinere a acestora.7. Resurse umaneDeclaratie privind numarul mediu in ultimii 3 ani al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului. Se va prezenta Formularul 12I.Conditii minime: -RTE atestat MLPAT in domeniul lucrarii -cu atestat si legitimatie valabile la data licitatieiminim1 CQ atestat in domeniul lucrarii cu diploma valabila la data licitatiei minim 1-manager de proiect-minim 1
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Termen de executie a lucrarii
15%
Descriere:
3.
Termen de garantie de buna executie pentru lucrare
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2009 11:00
Locul: Resita, Piata 1 Decembrie 1918, nr. 7, Sediul D.A.D.P.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilorMembrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat, Resita, P-ta 1 Decembrie 1918, nr. 7, 320067, Judetul Caras-Severin, telefon 0255/228864, fax 0255/228863
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea dfe Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/494650, Email: [email protected], Fax: 0256/498092
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat
Adresa postala: Piata 1 Decembrie 1918, nr. 7, ,Localitatea: Resita, Cod postal: 320067, Romania, Tel.0255/228864, Fax: 0255/228863
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2009 19:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer