Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DJ 606 km 55+086 (limita judet Dolj) ? 119 +795 ( intersectie DJ 566) judetul Mehedinti


Anunt de participare numarul 114108/18.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala:  str. traian, nr. 89, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  1500, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIAN BOSOANCA, Tel. 0372521137, Email:  [email protected], Fax:  0372521172; 0372521152, Adresa internet (URL):  www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DJ 606 km 55+086 (limita judet Dolj) ? 119 +795 ( intersectie DJ 566)judetul Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 606 km 55+086 (limita judet Dolj) ? 119 +795 ( intersectie DJ 566) ? judetul Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Informatii privind scopul contractului sunt prezentate detaliat in caietele de sarcini.
Consiliul Judetean Mehedinti organizeaza licitatie deschisa online pentru atribuirea contractului de lucrari ? Reabilitare DJ 606 km 55+086 (limita judet Dolj) ? 119 +795 ( intersectie DJ 566) ? judetul Mehedinti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatii privind cantitatilesiscopul contractului sunt prezentate detaliat in caietele de sarcini.
Consiliul Judetean Mehedinti organizeaza licitatie deschisa online pentru atribuirea contractului de lucrari ? Reabilitare DJ 606 km 55+086 (limita judet Dolj) ? 119 +795 ( intersectie DJ 566) ? judetul Mehedinti.
Valoarea estimata fara TVA: 102, 252, 044.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 2.000.000 leiGarantia de buna executie 10% din pretul contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional2007 ? 2013 ? Fondul European de Dezvoltare Regionala;? Buget national; ? Buget local (bugetul propriu al judetului Mehedinti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 2. Declaratie pe propria raspundere art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 3. Certificatul de atestare fiscala emis de ANAF 4. Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale 5. Copii legalizate cazierul judiciar al operatorului economic precum si pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in certificatul constatator emis de O.R.C.precum si pentru persoana imputernicita ce semneaza declaratia referitoare la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; 6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura 7. Declaratie privind conflictul de interese 8. Certificat constatator in copie legalizata sau in original, emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. 9. Copie certificat de inregistare la ORC 10. Copii ale documentelor originale ce definesc constituirea Ofertantului (de ex. actul constitutiv, statutul etc), locul de inregistrare si locul principal de desfasurare a activitatii.
11. atestati de catre APDP, sau echivalent. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului( lucrari de constructii de drumuri) pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009) sa fie de minim 80 milioane lei2. Media rezultatului (profit si/sau pierdere) a ultimelor 3 exercitii financiare (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva.3. Demonstrarea accesului neconditionat la resurse financiare de minim 10 milioane lei, independent de angajamentele pentru alte contracte pe perioada derularii contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala; 2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; 3. Ofertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului. 4. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani cf. art. 188 alin. 2 lit. d din OUG nr. 34/2006; 5. SR EN ISO 9001, in copie legalizata sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii; 6. Certificate de conformitate a produselor: mixtura asfaltica si beton, in copie legalizata; 7. SR EN ISO 14001, in copie legalizata sau echivalent; 8. OHSAS 18001:2004, in copie legalizata sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii
9. SA 8000:2008, in copie legalizata sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii 10. Acord de asociere
11. Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora 12. Formular DPM ? ?Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul a executat in ultimii 5 ani calendaristici (2006, 2007, 2008, 2009, 2010) lucrari de constructii de drumuri, in care participarea ofertantului la contract a fost de minim 100 milioane lei (valoare exclusiv TVA).1.1. Dovada , prin documente (situatii de lucrari confirmate de catre beneficiar, procese verbale de receptie, etc) ca ofertantul a pus in opera in ultimii 5 ani minim 200.000 tone de mixturi asfaltice pe drumuri judetene, nationale, autostrazi sau strazi urbane1.2. Demonstrarea accesului la infrastructura/mijloc necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului (inclusiv existenta agrementelor, autorizatiilor necesare pentru utilizarea acestei infrastructuri, acolo unde legislatia impune in mod expres)2. Echipamentele necesare si numarul minim al acestora: Statie, statii de preparat mixturi asfaltice autorizata conform legii ? capacitate totala 160 t/h ? 1 buc; Statie, statii de producere betoane/ amestecuri stabilizate autorizata conform legii ? 70-90 mc/ora ? 1 buc; Finisor ? repartizator mixturi asfaltice ? 4 buc.; Autogreder ? 8 buc.; Freza asfalt ? 4 buc; Masina de taiat rosturi ? 4 buc; Multifunctional cu echipament de frezare, perie, incarcare ? 4 buc; Compactoare ? 8 buc; Autobasculante cu prelata ? 30 buc; Buldoexcavator ? 8 buc; Incarcatoare frontale ? 8 buc;Instalatie de imprastiat emulsie bituminoasa min. ? 4 buc; Cisterna de apa cu dispozitiv stropire ? 4 buc; Autobetoniera ? 5 buc; Buldozer pe senile ? 4 buc.;Instalatie de colmatat rosturi ? 1 buc; Masina de montat, batut parapeti metalici ? 1 buc;Termocontainer asfalt ? 1 buc;Macara de 18 to ? 2 buc; Mai mecanic 150-200 KGF ? 6 buc;Motocompresor ? 5 buc; Statie totala ? 2 buc; Laborator autorizat ( de minim gradul II) cu profile corespunzatoare ( G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp;M.D., D.) pentru lucrarile ce se vor executa pe drumul judetean ? 1 buc.3. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in cerintele minime: 1 Coordonator de proiect , 1 Responsabilde lucrare ? sef de santier, 2 responsabili tehnici cu executia, atestat in conformitatea cu prevederile legale in domeniul drumuri, 2ingineri specialitate topografie/ geodezie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
50%
50
Descriere: demonstrarea unei metodologii adecvate
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S214-328311 din 04.11.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.02.2011 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional2007 ? 2013 ? Fondul European de Dezvoltare Regionala; ?Buget national; Buget local (bugetul propriu al judetului Mehedinti).
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS, NR. 6 SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 256 - 2*) a) 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala:  STR. TRAIAN, NR. 89, Localitatea:  DR TR SEVERIN, Cod postal:  220132, Romania, Tel. 0372521110
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2011 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer