Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DJ 670 Negoiesti ? Floresti (DN 67), km 64 + 180 ? 89+890, judetul Mehedinti? ? Consolidare corp drum zona Comanesti ? Stroiesti ? Zegujani


Anunt de participare numarul 132083/14.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel. 0372521137, Email: [email protected], Fax: 0372521172; 0372521152, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DJ 670 Negoiesti ? Floresti (DN 67), km 64 + 180 ? 89+890, judetul Mehedinti? ? Consolidare corp drum zona Comanesti ? Stroiesti ? Zegujani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 670 Negoiesti ? Floresti (DN 67), km 64 + 180 ? 89+890, judetul Mehedinti?
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consiliul Judetean Mehedinti implementeaza cu finantare POR proiectul ?, Reabilitare DJ 670 Negoiesti ? Floresti (DN 67), km 64 + 180 ? 89+890, judetul Mehedinti?. Drumul judetean DJ670 are originea la Negoiesti si face legatura intre mai multe localitati pana la Floresti unde se intersecteaza cu DN67. Acest drum a fost si este si in prezent in curs de reabilitare, intre km 64+180?89+890.
Pe sectoarele de drum mai jos mentionate au aparut fenomene puternice de instabilitate, care au afectat corpul drumului .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatii privind cantitatilesiscopul contractului sunt prezentate detaliat in proiectul tehnic (parti scrise si desenate atasat prezentei Fise de date). Consiliul Judetean Mehedinti organizeaza licitatie deschisa pentru atribuirea contractului de lucrari ?, Reabilitare DJ 670 Negoiesti ? Floresti (DN 67), km 64 + 180 ? 89+890, judetul Mehedinti? ? Consolidare corp drum zona Comanesti ? Stroiesti ? Zegujani. Valoarea estimata a contractului fara TVA: 3.996.987 lei¬¬¬¬¬
Valoarea estimata fara TVA: 3, 996, 987RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 78.000 lei; Garantia de buna executie - 10 % din pretul contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare POR2007 ? 2013 - Axei prioritare 2 ? Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in disp/. art. 180 din OUG nr. 34/20062. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in disp.art. 181 OUG nr. 34/2006 3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 5. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. 6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/20067. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. 8 . Declaratie privind calitatea de participant la procedura 9. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare (certificate alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul are depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor 2. Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009, 2010)3. Decl. de eligibilitate pentru tertul sustinator
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.- o suma de minim 1.000.000 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte pentru o perioada de 1 luna. 2. - sa fie de minim 7.950.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul are obligatia de a prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani 2. Ofertantul dispune de echipamente si utilajenecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului
3.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani? si a anexei acestuia cu specificarea persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si a oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului angajati ai ofertantului sau al caror angajament a fost obtinut. 4. SR EN ISO 9001 pentru domeniul lucrari speciale de constructii (fundatii speciale si imbunatatirea terenurilor de fundare si consolidarea terenurilor ); 5. SR EN ISO 14001 pentru domeniul lucrari speciale de constructii (fundatii speciale si imbunatatirea terenurilor de fundare si consolidarea terenurilor ) 6. ?Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document ( parti relevante din contract sau proces verbal de receptie) prin care sa se confirme executarea de lucrari similare in valoare de 3.950.000 lei fara TVA 2. Statie de betoane autorizata conform legii, autobetoniera, statie totala, laborator autorizat ( de minim gradul II), instalatie de forat si betonat coloane (piloti) cu tubulatura de protectie recuperabila, diametru 880 mm. 3. 1 Responsabil de contract ? inginer cu experienta profesionala in lucrari de drumuri dovedita prin participarea la cel putin un proiectsimilar;1 Responsabil tehnic cu executia pe domeniu Af (lucrari de fundatii) atestat MDRT; 1 Responsabil tehnic cu executia pe domeniu drumuri si poduri atestat MDRT; 1Responsabil tehnic cu calitatea; 1Inginer topograf; Pentru personalul implicat in realizarea contractului se vor prezenta copii dupa diplomele de studii, atestate, declaratii privind participarea la lucrari similare si calitatea personalului nominalizat in realizarea acestor lucrari, CV - uri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de executie al lucrarii
30%
30
Descriere: Termenul de executie al lucrarii
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.01.2012 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional2007 ? 2013 - Programul Operational Regional 2007-2013. - Axei prioritare 2 ? Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale Domeniul major de interventie 2.1 ? Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane- inclusiv constructia /reabilitarea soselelor de centura ( cu statut de drum judetean si /sau urban)
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str Stavropoleos, nr. 6 sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, +4021.890.07.45, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: str Traian nr 89, Localitatea: Dr Tr Severin, Cod postal: 220132, Romania, Tel. 0372521107, Email: [email protected], Fax: 0372521107, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2011 21:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer