Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DJ 670 Negoiesti Floresti (DN 67), km 64+180 89+890, judetul Mehedinti


Anunt de participare numarul 75568/16.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0372523317, Email: [email protected], Fax: 0372521137, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DJ 670 Negoiesti Floresti (DN 67), km 64+180 89+890, judetul Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 670Negoiesti Floresti (DN 67), km 64+180 89+890
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop implementarea Proiectului : , ,Reabilitarea DJ 670 Negoiesti Floresti (DN 67), km 64+180 89+890, judetul Mehedinti, conform cu specificatiile tehnice din Caietul de sarcini, cu Listele de cantitati si Piesele desenate care fac parte integranta din documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- conform cu specificatiile tehnice din Caietul de sarcini, cu Listele de cantitati si Piesele desenate care fac parte integranta din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 40, 350, 980RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
500 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a). Cuantumul garantiei de participare este de 200.000 Ron (50% pentru IMM-uri)b). Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de achizitie de lucrari va fi finantat din fonduri europene prin Programul Operational Regional, Axa Prioritara 2, Domeniul de interventie 2.1 si cofinantat din bugetul CJ Mehedinti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.
4.Certificat constatator emiscu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor de ORC5.Certificat de inregistrare emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial (copie). (lipsa este eliminatorie)
6.Extras de registru emis de Registrul Comertului. (lipsa este eliminatorie)
7. Dovada ca sunt atestati de catre Asociatia profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, prin prezentarea in copie a certificatului de atestare in valabilitatea mentionata de emitent. (lipsa este eliminatorie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul poate beneficia de sustinerea financiara din partea unei alte persoane.
2. Informatii privindsituatia economico-financiara
3. In cazul unei asocieri :
- bilantul contabil si scrisorile de bonitate vor fi prezentate de fiecare asociat in parte (daca este cazul) ;
- plafoanele de lichiditate generala si solvabilitate patrimoniala vor fi indeplinite de catre fiecare asociat in parte;
- plafoanele de cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani si capacitatea financiara vor fi indeplinite prin cumul de catre grupul de asociati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. In acest caz se vor prezenta : - declaratia de eligibilitate din partea persoanei care asigura sustinerea financiara.- Angajamentul financiar in forma autentica- extras de cont confirmat de banca2.1. Bilantul contabil pe anul 2006, 2007 si 2008, vizate de Directia Generalaa Finantelor Publice, cu rezultat pozitiv . (lipsa este eliminatorie)2.Declaratia privind media cifrei de afaceri din ultimii 3 (trei) ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie mai mare de 60.000.000 lei, echivalentul a 14.130.938 Euro la cursul de 1Euro = 4, 243 lei (cursul Inforeuro al lunii februarie 2009)(Formularul B1).3.Lichiditate generala(capital propriu/datorii curentex100) > 100%4.Solvabilitate patrimoniala(capital propriu/total pasivx100) > 30%(Formularul C15).5.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces lacredite si alte facilitati financiare , sau resurse proprii alocate executarii lucrarii care trebuie sa depaseasca 35% din valoarea ofertei depuse. Se va prezenta scrisoare de bonitate din partea unei banci din Romania.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani
2. Informatii privind experienta similara
3. .Informatii privind subcontractantii
4. Declaratie privind echipamentele, utilajele, instalatiile necesare realizarii investitiei
5. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
6. Standarde de asigurare a calitatii executiei, managementului mediului si protectiei muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se va prezenta Formularul 12 E2. Prezentarea dovezii indeplinirii si finalizarii, in ultimii 5 ani, a cel putin unei lucrari similare in valoare de minim 12.100.000 lei (in copie) echivalentul a 2.851.756 Euro, la cursul de 1 Euro = 4.243 lei (cursul Inforeuro din luna februarie 2009).Se va completa Formularul B2 experienta similara, insotit de : a). Contractul de executie (in copie) pentru o lucrare similara, eventuale acte aditionale de modificare a valorii contractului daca exista.b). Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala, dupa caz, pentru lucrarea similara. Neprezentarea eventualelor anexe, la procesul verbal de receptie, cu comentarii sau completari in ce priveste indeplinirea contractului duce automat la respingerea ofertei.c). Recomandare din partea beneficiarului, vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii Formularul B3 .3. Se va completa Formularul 12G.4. Se va completa Formularul 12H5. -Se va completa Formularul 12I.1 declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere.-Se va prezenta Formularul 12I.2 declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractuluiSe vor atasa C.V. urile personalului propus pentru conducerea executiei lucrarii Formularul 12.I.36. ISO 9001:2001 ;ISO 14001:2005; OHSA 18001:2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PUNCTAJ FINANCIAR
60%
Descriere:
2.
DURATA GARANTIEI LUCRARII
20%
Descriere:
3.
PUNCTAJ TEHNIC
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2009 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mehedinti, str Traian, nr. 89, Mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniiti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul are ca scop implementarea Proiectului: , ,Reabilitarea DJ 670 Negoiesti Floresti (DN 67), km 64+180 89+890, judetul Mehedinti COD SMIS 3048
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice datorita marimii fisierelor electronice puse la dispozitie de proiectant, volumul II piese desenate nu poate fi pus la dispozitia ofertantilor decat in format electronic pe CD la solicitarea scrisa a acestora transmisa la nr. de fax 0372521137. Predarea primirea CD ului se face prin prezentarea personala a ofertantilor sau prin curier imputernicit la sediul Consiliului Judetean Mehedinti, camera 307/309. Nu se pot transmite nici pe mail fisierele din aceleasi motive de dimensiuni. Restul documentelor care formeaza vol I si vol III sunt accesibile in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BD N TITULESCU, NR. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR TRAIAN, NR. 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 220132, Romania, Tel.0252311218, Fax: 0372521137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2009 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer