Licitatie Publica - REABILITARE DJ119, VALEA SEACA-FARAOANI-CLEJA, KM12+500-14+600
Anunt de participare numarul 34121/27.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU
Adresa postala: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600238, Romania, Punct(e) de contact: LENUTA ARDELEANU, Tel.0234588337, Email: [email protected], Fax: 0234588337
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE DJ119, VALEA SEACA-FARAOANI-CLEJA, KM12+500-14+600
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DRUMUL JUDETEAN DJ119, KM 12+500-14+600
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VOR EXECUTA: LUCRARI DE TERASAMENTE, STRAT DE BALAST, STRAT DE LEGATURA BAD25, STRAT DE UZURA BA16, ACOSTAMENTE DIN BALAST, ACOSTAM. CONSOLIDATE, SANTURI, RIGOLE, ZIDURI DE SPRIJIN DIN BETON, LUCRARI DE SIG. CIRCULATIEI, AMENAJARE ACCESE LATERALE, PODETE, DRENURI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
45221220-0-Podete (Rev.1)
45233221-4-Lucrari de marcaj rutier (Rev.1)
45233229-0-Lucrari de intretinere a acostamentelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SE REGASESC IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 974, 789RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE -19700LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI SE POT ASOCIA IN VEDEREA DEPUNERII UNEI OFERTE COMUNE SAU POT SUBCONTRACTA O PARTE DIN CONTRACT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE SOLICITA: - DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE DE NEINCADRARE IN PREVEDERILE ART 181/OG34/2006, CERTIFICATE FISCALE PENTRU OBLIGATIILE EXIGIBILE DE PLATA A TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL LOCAL SI BUGETUL DE STAT, CERTIFICAT DE INREGISTRARE EMIS DE OFICIUL REGISTRUL COMERTULUI, CERTICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI CU MAXIM 30 ZILE INAINTEA DEPUNERII OFERTELORIN FISA DE DATE A ACHIZITIEI SE REGASESC CELELALTE CERINTE SOLICITATE DE AUTORITATEA CONTRACTANTA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2004 31.12.2005 si 31.12. 20062. scrisoare de bonitate emisa de o banca din Romania3. Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani b)Lichiditate generala c) Solvabilitate patrimoniala IN FISA DE DATE A ACHIZITIEI SE REGASESC CELELALTE CERINTE SOLICITATE DE AUTORITATEA CONTRACTANTA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE DE AFACERI - 5.900.000, 00 LEI LICHIDITATE GENERALA - PESTE PROCENTUL DE 100% SOLVABILITATE PATRIMONIALA PESTE PROCENTUL DE 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI SIMILARE, INSOTITE DE CERTIFICARI DE BUNA EXECUTIE. LISTA CU DOTARILE NECESARE INDEPLINIRII CONTRACTULUI.DECLARATIE PRIVIND PERSONALUL DE SPECIALITATE SI ALTE DOCUMENTE CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
OFERTANTUL TREBUIE SA FACA DOVADA EXECUTIEI IN ULTIMII 3 ANI A UNUI CONTRACT DE LUCRARI SIMILARE IN VALOARE DE 987000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA SERVICIULUI PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2007 15:00
Locul: SEDIUL SERVICIULUI PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE A OFERTELOR SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante de la data luarii la cunostinta de catre contestator desprea acesta , pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI
Adresa postala: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600238, Romania, Tel.0234588337, Email: spjdbacau@yahoo .com, Fax: 0234588337
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2007 10:22