Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DJ222 Enisala - Jurilovca


Anunt de participare numarul 80255/16.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Aspazia Costachescu, Tel.0240-511960, Email: [email protected], Fax: 0240-513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DJ222 Enisala - Jurilovca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 222 Enisala Jurilovca km 40+000-57+000
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare DJ222 Enisala Jurilovca km40+000-57+000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare DJ222 Enisala Jurilovca km40+000-57+000
Valoarea estimata fara TVA: 15, 126, 050RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se vor achizitiona lucrari noi similare pana la limita de 30% din valoarea contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de: 300000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea completare Formular 12A
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formular 12B
Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara privind achitarea catre Bugetul Consolidat al Statului a obligatiilor de plata, valabil la data depunerii ofertei in original sau copie legalizata.
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale care sa ateste achitarea catre Bugetul local a obligatiilor de plata valabil la data depunerii ofertei in original sau copie legalizata.
Completarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularul 12 C)
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original.Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta bilant contabil pe ultimii 3 ani (2006-2007-2008) vizat si inregistrat de organele competente.
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim de 10.000.000 euro.
Lichiditatea generala ( active circulante/datorii curente x 100)pe fiecare an din ultimii 3 ani sa fie mai mare de 100 %.
Solvabilitatea patrimoniala ( capital propriu/total pasiv x 100) pe fiecare an din ultimii 3 ani sa fie mai mare 30 %.
Declaratie privind asigurarea cashflow pentru executia lucrarii in valoare de 150.000 RON sau echivalent in euro la cursul oferit de Banca Centrala Europeana din luna iunie. Ofertantul va demonstra prin scrisoare de bonitate confirmata de banca sa ca are resurse financiare reale negrevate de datorii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim de 10.000.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au finalizat, in ultimii 5 ani, o lucrare sau cel putin 2lucrari similare de drumuri de aceeasi natura si complexitate ca si lucrarea ofertata, in calitate de antreprenor general, care totalizeaza o valoare egala sau mai mare de 3.500.000 EURO. Completarea formularului 12F.
Prezentarea a cel putin 2 recomandari din partea a2 beneficiari/clienti.
Prezentareacontractelor si proceselor-verbale de receptiefinala pentru lucrarile similare, in copiicare vor contine mentiunea , ,conform cu originalul, semnnatura si stampila operatorului economic care depune oferta.
Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloace de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului-(Formular 12H).Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ai personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. (Formular 12I)
Completare formular 12G.
Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent..
Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al mediului ISO 14001/2004 sau echivalent.
Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management de asigurare a sanatatii si securitatii ocupationale: OHSAS 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2 lucrari similare de drumuri de aceeasi natura si complexitate ca si lucrarea ofertata, in calitate de antreprenor general, care totalizeaza o valoare egala sau mai mare de 3.500.000 EURO.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Perioada de garantie a lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2009 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Tulcea, camera 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul ofertantului sau o persoana imputernicita de aceasta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se recomanda vizitarea amplasamentului pe data de 29/06/2009, ora 11:00 impreuna cu reprezentantii achizitorului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str. Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241 616 003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea - Directia Contencios Administrativ juridic si administratie locala
Adresa postala: str. Pacii nr. 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240511960
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2009 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer