Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE DJ241, PODU TURCULUI- GLAVANESTI, KM 27+800-32+600 SI PUTINI-COLONESTI- IZVORU BERHECIULUI, KM 67+000-69+200 SI CONSOLIDAREA PODURILOR PE DJ 123, KM 45+027 SI KM 45+530 DIN JUDETUL BACAU


Anunt de participare numarul 55231/11.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BACAU
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Mitruti, Tel.0234-537200, Email: [email protected], Fax: 0234-535012, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE DJ241, PODU TURCULUI- GLAVANESTI, KM 27+800-32+600 SI PUTINI-COLONESTI- IZVORU BERHECIULUI, KM 67+000-69+200 SI CONSOLIDAREA PODURILOR PE DJ 123, KM 45+027 SI KM 45+530 DINJUDETUL BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumul judetean DJ241 si DJ123
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
45221119-9-Renovare de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I : REABILITARE DJ241, PODU TURCULUI- GLAVANESTI, KM 27+800-32+600 SI PUTINI-COLONESTI- IZVORU BERHECIULUI, KM 67+000-69+200
Lotul II: CONSOLIDAREA PODURILOR PE DJ 123, KM 45+027 SI KM 45+530
Valoarea estimata fara TVA: 5, 953, 918RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare LOTUL I- 52.000 lei;
- LOTUL II 16.000 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul PHARE 2005 CESComponenta Masuri impotriva dezastrelor provocate de inundatii.Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune si de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neacadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor; Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (in original sau copie legalizata). Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului. Cazier fiscal in original sau copie legalizata. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Bilanturile contabile la data de: 31.12.2006 si 31.12.2007, vizate si inregistrate la organele competente.Scrisoare de bonitate din care sa reiasa indicatori de bonitate( lichiditatecurenta si solvabilitate patrimoniala)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (Informatii generale) se solicita realizarea unei cifre medii anuale de afaceri egala sau mai mare decatvaloarea de: lotul I13.000.000 LEIlotul II4.700.000 LEIb)Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100), cerinta lichiditatea pe anul prezentarii ultimului bilant contabil( balanta de verificare) >100%: c) Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100): cerinta - solvabilitatea pe anul prezentarii ultimului bilant contabil( balanta de verificare) >30%:
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare ISO 9001 pentru managementul calitatii.Experienta similara
LOTUL I.-Lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (drumuri si poduri) Formular 12F
LOTUL II- Lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari de poduri- Formular 12F
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minima incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract similar cu o valoare egala sau mai mare cu: -lotul I 1.310.000 leifara TVA pentru executie lucrari de drumuri-lotul II-475.000 lei fara TVA pentru executie lucrari de poduri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu numerar la casieria institutiei sau cu OP in contul RO51TREZ0615006XXX000208 cod fiscal 4455510 deschis la Trezoreria municipiului Bacau.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2008 12:00
Locul: La sediul Serviciului Public Judetean de Drumuri Bacau, strada George Bacovianr.57
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE 2005 CESComponenta Masuri impotriva dezastrelor provocate de inundatii".
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6 sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre acesta, pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Bacau
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2 , ,Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel.0234-537200, Email: [email protected], Fax: 0234-535012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2008 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer