Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DJ661, Tantareni-Tg.Carbunesti-Sacelu-Crasna, km 0+000a69+040


Anunt de participare numarul 30016/30.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA SRICESCU, Tel.0253214006, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0253212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DJ661, Tantareni-Tg.Carbunesti-Sacelu-Crasna, km 0+000a69+040
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: pe drumul judetean DJ671C, Tantareni-Tg.Carbunesti-Sacelu-Crasna, km 0+000a69+040
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Drumul judetean DJ671C, Tantareni-Tg.Carbunesti-Sacelu-Crasna, km 0+000a69+040, face legatura pe zona centrala a judetului cu DN66 la km 5+500 (Filiasi-Tg.Jiu-Petrosani si cu DJ665 la km 23+300 (Bumbesti Jiu-Crasna-Polovragi-DN67).
Prin tema de proiectare se cere:
- reabilitarea drumului in conditiile unui cost economic redus (se va urmari amplasamentul existent al drumului);
- reamenajari sectoare de drum compromise total traficului si care nu pot fi reabilitate;
- lucrari diverse de corectare a elementelor geometrice in plan si spatiu astfel incat sa se evite exproprierile.
Lucrarile pentru reabilitarea drumului judetean DJ 661 se vor desfasura pe ampriza actuala a drumului.
Se vor ocupa urmatoarele suprafete:
Drum ( S ) = 69.040 x (8 + 2 x 2) = 828.480 mp
Drumuri laterale ( S ) = 51 buc x 4 m x 100 m = 20.400 mp
Total suprafata ocupata: 848.880 mp
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform studiul de fezabilitate
Valoarea estimata fara TVA: 59, 105, 802.53RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de parcicipare in suma de 700000 lei si garantia de buna executie5% dinvaloarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credit bancar si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006
4.Copie dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului si Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil vizat, scrisori de bonitate precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
2.Fisa de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani .3.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Indicatori economici solicitati: -lichiditate generala (active circulante/datorii curente x100)=100%-solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x100)=30%- Valoarea medie a cifrei de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani trebuie safie de cel putin 100.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea listelor cu principale servicii prestate inultimii 3 ani, , respectiv, cu principalele lucrari executate in ultimii 3 ani, insotite de declaratia scrisa2.Formular privind experienta similara din care sa rezulte incheierea si indeplinireaa unui contract de prestari servicii similare. Se va prezenta o recomandare pentru servicii similare.
Formular privind experienta similara din care sa rezulte incheierea si indeplinireaa unui contract de lucrari similare .Se va anexa copie dupa procesul verbal de receptie si recomandarea din partea beneficiarului3.Declaratiei privind asigurareaacelor echipamente, mijloace fixe, programe si alte dotarice sunt considerate strict necesare pentru prestarea serviciilor de proiectare si executie a lucrarilor, insotita de lista4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, lista cupersoanele de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului- nominalizarea responsabililor tehnici cu executia-nominalizarea responsabilului cu calitatea lucrarilor atestat pentru categoria constructii rutiere, drumuri, poduri etc
-CV-urile personalului de conducere, al responsabilului tehnic cu executia, precum si al responsabilului cu calitatea lucrarilor;
- Copie dupa autorizatiile/certificatele de atestare ale responsabilului tehnic si responsabilului cu calitatea lucrarilor, dupa contractele de colaborare ale acestora si un angajament din partea acestora caisi vor desfasura activitatea numai pentru realizarea acestor lucrari.
5. declaratie privind subcontractanti6.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii7.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management de mediu8.Declaratieprivind respectarea legislatiei in vigoare de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Un contract de sevicii similare acarui valoare sa fie de cel putin 50.000 lei, fara TVA.2.Un contract de lucrari similare a carui valoare sa fie de cel putin 5.000.000 lei, fara TVA.3.In cadrul dotarii tehnice trebuie sa existe minim urmatoarelor: - statii de producere mixturi asfaltice cu asistare electronica si atestata legal, cu o capacitate totala de minim 160 tone/ora;
- patru ateliere compactoare: compactoare pneuri si/sau compactoare rulouri netede > 8 tone;
- doua truse de asternere mixturi asfaltice capabile sa preia intreaga capacitate de productie a statiilor (grinda extensibila min.4, 5 m, cu transmitere laser a cotelor;
- doua freze asfalt = 2000 mm;
- doua utilaje periere mecanica;
- sistem de semnalizare a tuturor punctelor de lucru care se ataca simultan
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul
85%
Descriere:
2.
termenulde garantie a lucrarii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8168
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria Consiliului Judetean Gorj sau prin OP in contul RO TREZ33624510220XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2007 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Gorj, str.Victoriei nr.2-4 Tg-Jiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice persoane imputernicite de operatorii economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Consiliului Judetean Gorj
Adresa postala: Tg-Jiu, str.Victoriei, nr.2-4 Judetul Gorj, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Tel.0253214006, Fax: 0253212023
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2007 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer