Licitatie Publica - REABILITARE DN 2D FOCSANI-OJDULA KM 0+000-118+893 SECTOR KM 0+000-50+000 SI 50+000-95+000
Anunt de participare numarul 3101/24.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232214430, In atentia: Biroul Licitatii + Serviciul Investitii, Email: [email protected], Fax: 0232214432
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232214430, In atentia: Biroul Licitatii + Serviciul Investitii, Email: [email protected], Fax: 0232214432
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232214430, In atentia: Biroul Licitatii + Serviciul Investitii, Email: [email protected], Fax: 0232214432
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitatide interes public national in domeniul administrarii drumurilor nationale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE DN 2D FOCSANI-OJDULAKM 0+000-118+893 SECTOR KM 0+000-50+000 SI 50+000-95+000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DN 2D KM 0+000-95+000
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari de reabilitare drum national si poduri aferente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
45221119-9-Renovare de poduri (Rev.1)
45233130-9-Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie de lucrari: reabilitare drum, poduri, podete si tuneluri, consolidare versanti, etc
Valoarea estimata fara TVA: 605, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia participare: 2.200.000 lei pentru Lot 1, 4.000.000 lei pentru Lot 2- scrisoare de garantie bancara in original .Garantie buna executie 10 % din valoarea acceptata a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare conform Legii nr.486/27.12.2006 a Bugetului de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea, 2. Documente care sa ateste ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OG 34/2006 - Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului, 3. Certificat APDP pentru DN pentru executant sau alte organisme abilitate, 4. Certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si cel local, la data de 31.12.2006 si alte documente conf. documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil la 31.12.2003 , 31.12.2004 , 31.12.2005 si balanta contabila la 31.12.2006.2. Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani din activitatea de constructii montaj sa fie de minim :57.000.000 EU pentru Lot 1 si 82.000.000 EU pentru Lot 2.Capacitatea financiara de sustinere a lucrarilor prin lichiditati disponibile si/sau dovada accesului la facilitati de creditare min. de 10.000.000 EU pentru Lot 1 si 15.000.000 EU pentru Lot 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lucrari similare executate in ultimii 5 ani insotite de certificari de buna executie.2. Informatii referitoare la dotarile de natura tehnica. 3. Informatii referitoare la personalul de specialitate pt. indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani aunor contracte de natuara si complexitate similare Lucrarilor care fac obiectul contractului in valoare totala de :50.000.000 EU pentru Lot 1 si 70.000.000 EU pentru Lot 2.2.Cerinta minima pentru dotarea cu utilaje este conf. documentatiei de atribuire.3.Cerinta minima pentru echipa de management al contractului este conform documentatiei de atribuire.Pragul valoric poate fi atins prin cumularea valorilor a max. 5 contracte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoarea ofertei
60%
Descriere:
2.
durata de executie a contractului
20%
Descriere:
3.
programul de asigurare a calitatii
10%
Descriere:
4.
caracteristicile proiectului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S13-014662 din 19.01.2007
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2007/S14-015752din20.01.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: cash la casieria DRDP Iasi sau virament cu OP in contul RO35RNCB0175008094080001 Suc. Iasi; pretul include TVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2007 10:00
Locul: sediul DRDP Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de licitatie numita prin Ordin al Ministrului Transporturilor, Constructiilor si Turismului;reprezentantul consultantului;maxim doua persoane din partea fiecarui ofertant .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
D.R.D.P.Iasi isi rezerva dreptul de a achizitiona suplimentar, lucrari similare conform prevederilor legale in vigoare .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.R.D.P. IASI
Adresa postala: str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232214430, Fax: 0232214432
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2007 15:21