Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DN 76, Deva ? Oradea, km 0+000 ? km 184+390, Contract 5R14, Beius ? Oradea


Anunt de participare numarul 128271/11.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  BULEVARDUL DINICU GOLESCU, NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Achizitii cu Finantare Externa - CNADNR SA, Tel. +40 (21) 264 32 99, In atentia:  Horia Nicolae ? Director Achizitii cu Finantare Externa ? CNADNR SA, Fax:  +40 (21) 264 32 98, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DN 76, Deva ? Oradea, km 0+000 ? km 184+390, Contract 5R14, Beius ? Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, Judetul Bihor
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru reabilitarea sectiunii de drum DN 76 Contract 5R14, Beius ? Oradea, km 133+660 ? km 184+390. Reabilitarea a 47, 32 km de Drum National. Lucrarile solicitate de Autoritatea Contractanta sunt descrise in cuprinsul Documentatiei de Atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
47, 32 Km. A se vedea informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 237, 101, 668.79RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant particip de 4.740.000 Lei/1.134.052, 69 Euro, calc la un curs mediu afisat de BNR, af. per. 01.01.2011- 30.06.2011, de 1 Euro = 4, 1797 Lei.Garant buna exec: 10% din val de ctr acceptata fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Imprumut BEI 21.489 Programul de Reabilitare Drumuri Etapa a V-a (50%)si Bugetul de stat (50%) - cheltuieli aferente programelor cu finantare rambursabila, componenta locala la imprumutul BEI 21.489
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul atribuirii contractului, acordul de asociere va fi legalizat in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind neincadrarea in sit. Prev la art 180 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181/oug 34/2006?; Certif./ Doc edificatoare: Certificate atestare Fiscala privind indeplinirea oblig exigibile de plata ?pct 5.1.2 Fisa de Date. Certificat de inregistrare (C.U.I.) emis de ORC de pe langa Tribunal teritorial, 2.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, valabil la data sedintei de deschidere, in conformitate cu legislatia in vigoare. Pentru persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 190.000.000 Lei;2. Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o singura declaratie bancara, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 60.000.000 Lei, sau echivalent, pentru o perioada de 6 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului.3. Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2010 de min 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Of tb sa dem ca a exec in ultimii 5 ani cel putin 1 (unu) ctr de lucr de constr in dom ITR in care partic ofert la acesta sa fi fost in val de min 140.000.000 lei, fara TVAsauOf tb sa dem ca a executat in ultimii 5 ani*) cel mult 2(doua) ctr de lucr de constr in dom ITR** in care particip ofert la acestea sa fi fost in valoare totala cumulata de min 230.000.000 lei, fara TVA;2.Ofertantul are drept de folosinta sau detine o statie de asfalt avand cap. totala de prod de minim 200 tone/ora, care poate fi disponibilizata pentru acest contract.3.Ofertantul a exec in ultimii 5 ani*) lucr de terasamente in domeniul ITR in cantitate de minim 200.000 mc;4. Ofertantul a executat in ultimii 5 ani*) lucrari de asternere a urmatoarelor cantitati de mixturi astfaltice: a)200.000 mp ? strat de uzura tip MASF 16 b) 28.500 t? strat de legatura tip BAD 25 c)38.000 t? strat de baza tip AB25.Ofertantul are drept de folosinta sau detine lab autorizat (de min grad II) cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de ITR;Note: *)Prin ultimii 5 ani se intelege perioada cuprinsa intre 01.09.2006 pana la data de depunere a ofertelor; **)ITR reprezinta lucrari de constructie noua si/sau modernizare si/sau reab si/sau largire aferente DN si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor
Ofert. tb sa dem ca dispune de urm exp cheie: Coord.Proiect, Coord.Proiect Adjunct, Pers Resp Asig Calit, Sef Santier
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Coord.de Proiect: min 8 ani exp.prof. gen in dom ITR in activ de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr si/sau managem de proiect/contr si/sau proiectare; min 5 ani exp.prof. specif in lucrari de constructii in dom ITR; exp prof. specif de min 2 ani in lucrari de constructii in dom ITR pe pozitia de Coord. Proiect sau in pozitii similare care sunt : Dir Proiect/Manager Proiect sau Adj Dir Pr/Adj Manager.Coord.de Proiect Adjunct: min 6 ani exp.prof.gen in dom ITR in activ de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr si/sau managem de proiect/contr si/sau proiectare ; min 4 ani exp.prof. specif in lucrari de constructii in dom ITR, min. 1 an exp. prof. specif. in lucrari de constructii in dom ITR pe pozitia de Coordonator de Proiect Adj sau in pozitii similare: Director Proiect/Manager Proiect sau Adj Director Proiect/Adj Manager.Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii: min 8 ani exp.prof. gen in dom ITR in activ de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr si/sau managem de proiect/contr si/sau proiectare; min 5 ani exp.prof. specif in asig. cal. in poz. de Resp. Control Cal./Resp. Asig. Cal./Sef de Lab. in contr lucr/superviz. de constr.in dom ITR.Sef de Santier: min 6 ani exp.prof. gen in dom ITR in activ de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr si/sau managem de proiect/contr si/sau proiectare; min 4 ani exp.prof. specif in cal.de Sef Santier sau in poz.sim. care sunt Adj.Sef Santier, in lucr.de constr. in dom ITR.S-a solicitat Experienta Profesionala Generala mai mare de 5 ani si Experienta Profesionala Specifica mai mare de 3 aniavand in vedere prevederile Ordinului ISC nr. 1496 din 13.05.2011 privind Procedura de autorizare a personalului de specialitate in constructii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2011 16:29
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2011 16:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2011 10:00
Locul: CNADNR SA ? CESTRIN (Centrul de Studii Tehnice Rutiere si Informatica), Bd. Iuliu Maniu, nr. 401A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezent imputerniciti ai op ec care au depus oferte pentru proiectul respectiv observatori MFP, persoane autorizate de conducerea CNADNR.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a)La punctul II.3 de mai sus, durata contractului este de 48 de luni (24 de luni Durata de Executie a Lucrarilor incepand de la data de incepere a lucrarilor + 24 de luni perioada de garantie a lucrarilor) b) Moneda in care trebuie intocmita oferta - Lei c) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC d)Volumul 3 ? Caietul de sarcini/Specificatii tehnice, Volumul 4 ? Liste de Cantitati / Descriere de Preturi si Volumul 5? Proiectul tehnic/ Piese desenate vor fi disponibile pe pagina web wwww.cnadnr.ro/DN;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0040 (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  0040 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios din cadrul CNADNR SA
Adresa postala:  Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0040 (021) 264.34.07, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2011 18:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer