Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DN 76, Soimus ? Varfurile, km 0+000 ? km 69+350: Lot 1 ? Contract 5R10a, Soimus ? Brad, km 0+000 ? 30+436; Lot 2 ? Contract 5R10b, Brad ? Ionesti, km 35+432 ? km 55+425; Lot 3 ? Contract 5R11, Ionesti ? Varfurile, km 55+425 ? km 69+350


Anunt de participare numarul 133119/17.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii cu Finantare Externa, Tel. +40 212643292, In atentia: Dlui Horia Nicolae, Director Directia Achizitii cu Finantare Externa, Email: [email protected], Fax: +40 213186662, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR
Adresa postala: Bd. Iuliu Maniu, nr. 401A, sector 6 - Registratura CNADNR-CESTRIN, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii FEDR/IFI, Tel. +40 212643292, In atentia: Horia Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 213186662, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DN 76, Soimus ? Varfurile, km 0+000 ? km 69+350: Lot 1 ? Contract 5R10a, Soimus ? Brad, km 0+000 ? 30+436; Lot 2 ? Contract 5R10b, Brad ? Ionesti, km 35+432 ? km 55+425; Lot 3 ? Contract 5R11, Ionesti ? Varfurile, km 55+425 ? km 69+350
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, Judetele Hunedoara si Arad
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare DN 76, Soimus ? Varfurile, km 0+000 ? km 69+350
Lot 1 ? Contract 5R10a, sector Soimus ? Brad, km 0+000 ? 30+436
Lot 2 ? Contract 5R10b, sector Brad ? Ionesti, km 35+432 ? km 55+425
Lot 3 ? Contract 5R11, sector Ionesti ? Varfurile, km 55+425 ? km 69+350
Proiectul se propune a se executa conform conditiilor de contract FidicRosu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aprox 64 de km de reabilitare de DN aferenta sectiunii DN 76 Soimus - Varfurile
DN 76 (E79) este situat in partea de V a Romaniei, avand originea in DN7 la iesirea din municip Deva, in comuna Soimus, iar punctul terminus la km 184+390 in mun Oradea, unde se intersecteaza cu DN1.Lot 1: Contract 5R10a, Soimus-Brad, km 0+000 ? km 30+436Sect de drum este cuprins intre km 0+000 - km 30+436 si se afla in jud Hunedoara. Sect cuprins intre km 29+100 si km 30+436 este situat in mun Brad, nefiind obiectul acestui proiect.
Sect aferent Lotului 1 strabate localit: Soimus km 1+100 ? km 2+600, Bejan km 4+600 ? km 5+700, Cainelu de Jos km 5+700 ? km 6+900, Fornadia km 8+100 ? km 9+300, Salistioara km 11+350 ? km 13+500, Valisoara km 15+600 ? km 21+000, Luncoiu de Sus km 22+400 ? km 23+100, Podele km 24+100 ? km 25+500, Luncoiu de Jos km 25+500 ? km 27+800
Pe sect care face obiectul Contractul 5R10a, traseul DN76 se afla in traversarea localit pe aprox 60% din L totala, cu mentiunea ca pozitiile km ale localit nu corespund cu limitele admin, ele reprezentand numai limitele marcate de semnalizarea rutiera.
Podurile existente au o L totala de 683, 40 m astfel: Pod peste raul Mures la Soimus-km 0+366, L = 562, 00m; Pod peste paraul Boholtu la Soimus - km 1+278, L = 8, 50m;Pod peste paraul Caian la Cainelu de jos - km 4+255, L = 20, 60m; Pod peste raul Valisoara la Fornadia - km 8+927, L = 16, 60m; Pod peste Valea Tarina la Valisoara - km16+793, L= 8, 30m; Pod peste Valea Valisoara la Valisoara - km 17+149, L= 6, 95m; Pod peste Valea Luncoiu la Luncoiu de Sus - km 23+638, L= 5, 30m; Pod peste paraul Podele la Podele - km 24+256, L= 5, 40m; Pod peste Valea Mare la Podele - km 24+696, L= 4, 95m; Pod peste Valea Arinilor la Luncoiu de Jos - km 25+722, L= 17, 60m;Pod peste Valea Rada la Luncoiu de Jos - km 28+714, L= 6, 50m;Pod peste paraul Luncoi in Brad - km 29+073, L= 20, 70m.Lot 2: Contract 5R10b, Brad-Ionesti, km 35+432 ? km 55+425
Sectl de drum este cuprins intre km 35+432 - km 55+425 si se afla pe teritjud Hunedoara, strabatand urmatoarele localit: Tebea km 37+800 ? km 39+200, Baia de Cris km 39+600 ? km 40+000, Baia de Cris km 40+000 ? km 41+600, Tarnava de Cris km 47+900 ? km 49+200, Ocisor km 54+600 ? km 55+247Pe sect care face obiectul Contractul 5R10b, traseul DN76 se afla in traversarea localit pe aprox 25% din L totala, cu mentiunea ca pozitiile km ale localit nu corespund cu limitele admin ele reprezentand numai limitele marcate de semnalizarea rutiera.
Podurile existente au o L totala de 683, 40 m astfel: Pod peste Valea Minei la Tebea - km 38+184, L= 5.00m; Pod peste paraul Tebea la Tebea - km 38+95, L= 14.30m; Pod peste paraul Caraciului la Baia de Cris - Km 41+ 317, L= 7, 60m;Pod peste raul Crisul Alb la Baia de Cris - Km 44+ 840, L= 94, 80m; Pod peste raul Obarsa la Tarnava Cris - Km 48+ 238, L= 31, 50m; Pod peste paraul Ociu la Ocisor - Km 55+ 013, L= 8, 40m
Lot 3: Contract 5R11, Ionesti-Varfurile, km 55+425 ? km 69+350
Sect de drum este cuprins intre km 55+425 - km 69+350 si se afla pe teritoriul jud Arad. Pe sectorul care face obiectul acestui contract, traseul DN76 se afla in traversarea localit pe aproximativ 40% din L totala, astfel: Ionesti km 55+911 ? km 56+770, Tarmure km 57+506 ? km 57+740; Halmagiu km 58+102 ? km 61+670; Leasa km 66+490 ? km 66+700; Varfurile km 68+750 ? km 69+350.Se mentioneaza ca pozitiile km ale localit nu corespund cu limitele admin, ele reprezentand numai limitele marcate de semnalizarea rutiera.Podurile existente au o Ltotala de 76, 60m si sunt amplasate astfel: Pod peste Valea Neamtului la Ionesti-Km 55+ 872, L= 7, 95m; Pod peste scurgere la Halmagiu- Km 58+ 199, L= 5, 90m; Pod peste paraul Halmagel la Halmagiu - Km 61+ 292, L= 24, 75m; Pod peste paraul Banestilor la Halmagiu - Km 61+ 698, L= 21, 50m; Pod peste Valea Leasei la Leasa - Km 66+ 590, L= 16, 50m.
Pentru toate cele trei sectoare de drum, lucrarile de reab, care sunt lucrari de natura reparatiilor capitale si care vor conduce in final la imbunatatirea conditiilor de circulatie, constau in:
?largirea platformei drumului de la 8.00 (9, 00) m la 10, 00 m, ?ranforsarea sist rutier existent?corectia punctuala a traseului prin imbunatatirea elementelor geometrice ale unor curbe periculoase, inclusiv asigurarea vizibilitatii in plan si in profil in lung;
?imbunatatirea scurgerii apelor in lungul drumului?inlocuirea podetelor cu diametre sau deschideri sub 1, 00 m precum si repararea unor podete existente, ?imbunatatirea drenajului sist rutier sau protejarea acestuia de infiltratii ale apelor din versanti, ?refacerea sau construirea de ziduri de sprijin sau alte lucrari desustinere si consolidare;
?imbunatatirea fluentei traficului?amenajarea la nivel a tuturor intersectiilor cu alte drumuri publice, ?sporirea sigurantei circulatiei?sporirea sigurantei circulatiei?identificarea retelelor si utilitatilor afectate de lucrarile de reab a DN76
?reabilitarea podurilor existente
Valoarea estimata fara TVA: intre 274, 370, 981.93 si 329, 245, 178.32RON
II.2.2) Optiuni
Da
Val estim 274.370.981, 93. Achiz ult de lucrari similar in valoare de max 54.874.196, 39.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
I.Autoritatea Contractanta solicita Garantie de participare eliberata in numele ofertantului in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, in cuantum de: : Lot1 2.500.000 Lei;Lot 2:1.600.000 Lei; Lot 3:1.050.000 Lei.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro, in cuantum de: Lot. 1- 589.914, 82 Euro; Lot 2 ? 377.545, 48 Euro; Lot 3 ? 247.764, 22 Euro calculat la un curs mediu afisat de BNR, aferent perioadei 01.01.2011- 31.12.2011, de 1 Euro = 4, 2379 Lei.II. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, si anume cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. III. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. IV. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Se va completa dupa caz Formularul 20A/20B Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia Autoritatii Contractante o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA, emisa de catre o banca / societate de asigurari si completata conform Formularului nr. 34A/Formularului nr.34B din Sectiunea 2 ?Formulare? - Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este prevazut a fi finantat din Imprumut BEI 21.489 si de la Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru fiecare lot in parte, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare: 1. Situatia personala a ofertantului2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale3. Capacitatea economica si financiara4. Capacitatea tehnica5. Capacitatea profesionala6. Standardele de Asigurare a Calitatii7. Standardele de protectie a mediului.Ofertantul va prezenta:
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 2 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web https: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre. Autoritatea Contractanta are dreptul de a exclude un ofertant din procedura de achizitie publica in situatia in care a fost pronuntat falimentul acestuia de catre o instanta judecatoreasca.
Nota 5: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 6: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c), d)ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicac. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/Tertul sustinator la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul B, din Sectiunea 2 Formulare - Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul A din Sectiunea 2 Formulare - Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire).
? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt dna. Director General Daniela Draghia, dl. Director Achizitii cu Finantare Externa Horia Nicolae, dl. Marius Curculescu, Sef Serviciu Licitatii Coeziune/IFI, dna. Nicoleta Margarit, Sef Serviciu Licitatii FEDR/IFI, dna. Anca Bobalca - Sef Serviciu Contractare Fonduri Externe, dl. Andrei Filipescu - Director Directia Legislatie, Contencios si Contracte, dl. Emil Rusoiu - Serviciul CFP si Avizare contracte, dl. Ionut Masala - Director General Adjunct Economic, dl. Marius Pistea - Director Proiecte Autostrazi Fonduri Externe, dna. Daniela Vovec - Director Proiecte DN Fonduri Externe Nerambursabile, dna. Nicoleta Davidescu - Director Directia Investitii, dl. Mircea Epure - Director Proiecte DN Fonduri Externe Rambursabile? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Pentru fiecare lot in parte, ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.Nota 3: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, in original, ca dispune de resurse reale, negrevate de datorii sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de:
Lot 1: minim 32.920.000 Lei
Lot 2: minim 21.390.000 Lei
Lot 3: minim 14.270.000 Lei, sau echivalent, pentru o perioada de 3 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului.
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minimLot 1:131.700.000 Lei
Lot 2:85.570.000 Lei
Lot 3:57.050.000 LeiNote: a. Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2008; 2009; 2010). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2008- 1 Euro = 3, 682 Lei; 2009 ? 1 Euro = 4, 237 Lei, 2010 - 1 Euro = 4.209 lei ).b.Pt alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pt anii respectivi, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/ budget/ inforeuro. Pt transf Euro in Lei a se vedea pct a
Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2010 de minim 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII
In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat in ultimii 5 ani*) cel putin un contract de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier** in care participarea ofertantului la acesta sa fi fost in valoare de:
Lot. 1: minim 131.700.000 Lei fara TVA
Lot 2: minim 85.570.000 Lei fara TVA
Lot 3: minim 57.050.000 Lei fara TVA
Nota: Pt.transf in Lei a valorilor contr./lucr.stab.in Euro sau alte monede decat Euro se va utiliza cursul mediu anual indicat de BNR publicat pe site-ul www.bnr.ro (2007?1 Eur=3, 337 Lei;2008-1 Euro=3, 682 Lei; 2009?1 Euro=4, 237 Lei, 2010-1 Euro=4, 209 Lei 2011-1 Euro=4.238 Lei.Cursul mediu anual utilizat este doar cel aferent anului in care au fost executate lucrarile. Ac.se calc.ca medie aritm a ratelor medii lunare afisate pe site-ul www.bnr.ro pt anul resp. Pt alte monede decat Euro, se transf mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro.
Pentru fiecare lot in parte, ofertantul are drept de folosinta sau detine minim o (1) statie de asfalt dotata cu instalatie pentru bitum modificat necesara pentru indeplinirea acestui contract
Pentru fiecare lot in parte, ofertantul are drept de folosinta sau detine laborator autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier** Nota: G.T.F ? Geotehnica si teren de fundare; M.B.M ? Materiale pentru betoane si mortare; B.Ba.Bp ? Beton, Beton armat, beton precomprimat; A.N.C.F.D ? Agregate naturale pentru lucrari de CF, drumuri; M.D ? Materiale pentru drumuri; D ? Drumuri.
Pentru fiecare lot in parte, ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie : I. Coordonator de Proiect: Studii: a. licentiat al unei Facultati de Constructii ? detine diploma de inginer b. cunostinte bune de limba romana si/sau engleza* Experienta profesionala generala: -minim 5 ani experienta profesionala in domeniul infrastructurii de transport rutier** in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect/ contract si/sau proiectare. Experienta profesionala specifica: minim 3 (trei) ani experienta profesionala in contracte/proiecte de lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier** pe pozitia de Coordonator de Proiect sau in pozitii similare care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect
Pentru fiecare lot in parte, ofertantultrebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: II. Coordonator de Proiect Adjunct Studii: a. licentiat al unei Facultati de Constructii ? detine diploma de inginer b. cunostinte bune de limba romana si/sau engleza* Experienta profesionala generala: - minim 5 (cinci) ani experienta profesionala in domeniul infrastructurii de transport rutier** in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare. Experienta profesionala specifica: a. minim 3 (trei) ani experienta profesionala in lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier**. b. minim 1 an experienta in lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier** pe pozitia de Coordonator de Proiect sau in pozitii similare care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect
Pentru fiecare lot in parte, ofertantultrebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie : III. Responsabil cu Calitatea: Studii a. licentiat al unei Facultati de Constructii ? detine diploma de inginer b. cunostinte bune de limba romana si/sau engleza* Experienta generala: minim 5 (cinci) ani experienta profesionala experienta profesionala in domeniul infrastructurii de transport rutier** in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare. experienta profesionala specifica: expertul cheie trebuie sa fi participat intr-un contract/proiect aferent domeniului infrastructurii de transport rutier** intr-o pozitie de Responsabil control calitate/Responsabil tehnic cu calitatea/Sef laborator/Responsabil cu asigurarea calitatii/Inginer calitate .
Pentru fiecare lot in parte, ofertantultrebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie : IV Sef de Santier: Studii a. licentiat al unei Facultati de Constructii ? detine diploma de inginer b. cunostinte bune de limba romana si/sau engleza* Experienta profesionala generala: -minim 5 (cinci) ani experienta profesionala in domeniul infrastructurii de transport rutier** in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare. Experienta profesionala specifica: - minim 3 (trei) ani experienta profesionala in calitate de Sef Santier sau in pozitii similare care sunt: Adjunct Sef Santier, in lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier**.
STANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATII Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent.
STANDARDE PRIVIND PROTECTIA MEDIULUI Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de protectie a mediului, respectiv detine certificare ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2012 15:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 14:00
Locul: CNADNR SA - CESTRIN, Bd. Iuliu Maniu, nr. 401A, Sector 6, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri in acest sens insotita de o copie a actului de identitate, observatori UCVAP, alte persoane imputernicite din partea Autoritatii Contractante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VALOAREA ESTIMATA : Valoare estimata 274.370.981, 93. Achizitie ulterioara de lucrari similar in valoare de maxim 54.874.196, 39.Defalcare pe loturi dupa cum urmeaza: Val estimata Lot 1:131.712.713, 18 Lei fara TVA; Val estimata Lot 2:85.572.437, 04 lei fara TVA; Val estimata Lot 3:57.085.831, 71 lei fara TVA .Nota 1: Autoritatea contractanta opteaza pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari de la ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul prezentei proceduri de achizitie publica in cuantum de: Lot 1:26.342.542, 64 Lei fara TVA; Lot 2:17.114.487, 41 Lei fara TVA; Lot 3:11.417.166, 34 Lei fara TVAValoarea Estimata Totala (incluzand si lucrarile similare) : Lot 1:158.055.255, 82 Lei fara TVA, Lot 2:102.686.924, 45 Lei fara TVA, Lot 3:68.502.998, 05 Lei fara TVA.Nota 2: Ofertantul isi va intocmi Propunerea Financiara raportandu-se la Valoarea estimata a contractului si nu la Valoarea Estimata Totala care include si eventualele lucrari similare ce pot aparea pe parcursul implementarii contractuluiNota 3: Eventualele lucrari similare care pot fi solicitate pe parcursul implementarii contractului de catre Autoritatea Contractanta se vor realiza la preturile unitare/activitatile ofertate de catre contractor in Propunerea Financiara depusa in cadrul acestei proceduri de achizitie.Nota 4: Valoarea minima a intervalului de la sectiunea II.2.1 reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se va elabora si evalua oferta, iar valoarea maxima a intervalului de la sectiunea II.2.1 reprezinta valoarea estimata totala ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Durata de executie a contractului este de 12 luni iar perioada de notificare a defectiunilor este de 24 luni.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii cu Finantare Externa - Serviciul Licitatii FEDR/IFI
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 212643292, Email: [email protected], Fax: +40 213186662, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer