Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DN24, limita de judet Galati-Vaslui-Crasna si DN24B, Crasna-Albita LOT 2: DN24 km 90+000 ? DN24 km 105+070 (localitatea Crasna) si DN24B km 22+000


Anunt de participare numarul 104843/30.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport-CNADNR SA, Tel. +40 (21) 264 32 96, In atentia:  Horia Nicolae? Director Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Email:  [email protected], Fax:  +40 (21) 264 32 98, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DN24, limita de judet Galati-Vaslui-Crasna si DN24B, Crasna-Albita LOT 2: DN24 km 90+000 ? DN24 km 105+070 (localitatea Crasna) si DN24B km 22+000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti si Judetul Vaslui
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile solicitate de Autoritatea Contractanta sunt descrise in cuprinsul Documentatiei de Atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DN24 km 90+000 ? DN24 km 105+070 (localitatea Crasna) si DN24B km 22+000A se vedea informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 142, 092, 779.71RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare, eliberata in numele ofertantului in cuantum de 2.840.000 Lei sau 676.706 Euro.Garantie de buna executie: 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri nerambursabile de la Comunitatea Europeana(FEDR) POST/2010/2/1/005- Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul atribuirii contractului, acordul de asociere va fi legalizat in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprez.legal, ca nu se afla in niciuna din sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006 utilizand Form.1 din Sec.2 a DA; Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprez.legal, ca nu se afla in niciuna din sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006 utilizand Form. 2 din Sec.2 a DA; Certif.de atestare fiscala privind indep.oblig.de plata a imp.si taxelor locale si alte venituri ale bug.local, si a imp, taxelor si contrib.de asig.soc la bug.general consolidat(ANAF)la data de 31.07.2010?a se vedea pct. 5.1.2.din Fisa de Date a Achizitiei.Capacit.de exerc. a activ.prof. (inreg): Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprez.legal utilizand Form. 3 din Sec.2 din DA; certif.de inreg.(C.U.I.)emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, in copie legaliz; Certif.Const. emis de ORC de pe langa Trib. teritorial care sa ateste faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplic. Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in orig(in copie legalizata numai in cond. in care in cuprinsul Certif.Const. se specifica faptul ca acesta este valabil si in copie legaliz) valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legisl. in vigoare. Pentru pers.jur/fizice straine este necesara prez.doc.edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conf.cu prev.legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Media rezultatelor exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)2.Media cifrelor de afaceri globale ale ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)trebuie sa fie mai mare de 114.000.000 Lei. Doc/certif.edificatoare: Bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2007;2008;2009) inreg. la org. competente conf.prev.legale in vigoare insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an.3.Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 35.500.000 Lei pentru o perioada de 6 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului.4.Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2009 de 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cel putin 1 contract de lucrari de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum national si/sau drum expres si/sau autostrada finalizat in ultimii 5 ani**, in care participarea ofertantului la contract a fost cel putin echivalenta cu 70.000.000 Lei fara TVA.SAUCel mult 3 contracte de lucrari de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum national si/sau drum expres si/sau autostrada finalizat in ultimii 5 ani**, in care participarea ofertantului, cumulata la cele 3 contracte, a fost de minim 128.000.000 Lei fara TVA.2. Ofertantul a finalizat lucrari de constructii/reabilitari/modernizari de poduri si/sau pasaje si/sau viaducte aferente drumurilor nationale si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor, in ultimii 5 ani**), in valoare totala de minim 2.750.000 Lei fara TVA.3. Ofertantul are drept de folosinta sau detine statie/statii de asfalt avand capacitatea totala de minim 200 tone/ora, care pot fi disponibilizate pentru acest contract.4. Ofertantul a pus in opera in ultimii 5 ani**) mixturi asfaltice pe autostrazi si/sau drumuri nationale si/sau drumuri expres in cantitati de minim: a) 170.000 mp ? strat de uzura tip MASF 16b) 30.000 tone ? strat de legatura tip BAD 25c) 35.000 tone ? strat de baza tip AB25. Ofertantul are drept de folosinta sau detine laborator autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutierNota: **Prin ultimii 5 ani se intelege perioada: 01.07.2005 pana la termenul limita de depunere a ofertelorOfertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorii experti cheie: Coordonator de proiect; Coordonator de Proiect Adjunct; Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii; Sef Santier care trebuie sa indeplineasca cerintele de studii, limba, experienta generala si specifica prezentate in Fisa de date a achizitiei punctul 5.4.2 Informatii privind capacitatea profesionala si prezentate la sectiunea Niveluri specifice minime necesare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Coord.de Proiect: min 8 ani exp.prof.in domeniul drumurilor(Autostrazi, DN, DE, DJ si strazi in loc.urb) in activitatea de: lucrari de constructie si/sau supervizare lucrari de constructie si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare; min 5 ani exp.prof.in calitate de Coord.de Proiect sau in pozitii similare: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect in lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier; experienta prof.in calitate de Coord.de Proiect sau in pozitii similare Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect in maxim 2 proiecte/contr.de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier, in care costul total cumulat al lucrarilor de constructie pe cele 2 proiecte/contr.sa fie de min.70.000.000 LEI fara TVA. Coord.de Proiect Adjunct: min 7 ani exp.prof.in domeniul drumurilor(Autostrazi, DN, DE, DJ si strazi in loc.urbane) in activitatile de: lucrari de constructie si/sau supervizare lucrari de constructie si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare; min 4 ani exp.prof.in calitate de Coordonator de Proiect Adjunct sau in pozitii similare: Director Proiect/Manager Proiect, Coordonator de Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect in lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier. Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii: min. 6 ani exp.prof.in domeniul drumurilor (Autostrazi, DN, DE, DJ si str.in loc. urb.) in activ.de: lucrari de constructie si/sau supervizare lucrari de constructie si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare; min 4 ani exp.prof.in asig. cal. in poz. de Resp. Control Cal./Resp. Asig. Cal./Sef de Lab. in lucr. de constr.in dom. infrastr.de transp.rutier Sef de Santier: min 6 ani exp.prof.in dom.drumurilor(Autostrazi, DN, DE, DJ si str.in loc.urb) in activ. de lucr.de constr.si/sau superv. lucr. de constr. si/sau manag. de proiect/contr.si/sau proiectare; min 4 ani exp.prof.in cal.de Sef Santier sau in poz.sim. Adj.Sef Santier, in luc.de constr. in dom. infrastr. de transp.rutier
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
POST/2010/2/1/005
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2010 10:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2010 13:00
Locul: CNADNR SA, Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, Sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat de Uniunea Europeana prin Contractul de Finantare nr. POST/2010/2/1/005 incheiat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana (FEDR)
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
a)Din motive tehnice, intreaga Documentatie de Atribuire nu poate fi atasata prezentului anunt de participare. Documentatia de Atribuire va fi disponibila gratuit, in format electronic , la sediul CNADNR ? Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport din B-dul Dinicu Golescu nr. 38, intrarea G, etaj 6, camera 9, Sector 1, Bucuresti, cod postal 010873, telefon 0040.21.264.32.96 b)La punctul II.3 de mai sus, durata contractului este de 48 de luni (24 de luni Durata de Executie a Lucrarilor incepand de la data de incepere a lucrarilor + 24 de luni perioada de notificare a defectiunilor) c) Moneda in care trebuie intocmita oferta - Lei d) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei, nr.5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +4 (021) 319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  +4 (021) 319.51.76, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios din cadrul CNADNR SA
Adresa postala:  Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 40 (021) 264.34.07, Fax:  +40 (021) 264.32.98, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2010 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer