Licitatie Publica - Reabilitare drum comunal 65 denumit DN 22 Baia-Ceamurlia de Jos DJ 222
Anunt de participare numarul 43638/14.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CEAMURLIA DE JOS (CONSILIUL LOCAL CEAMURLIA DE JOS TULCEA)
Adresa postala: CEAMURLIA DE JOS, Localitatea: Ceamurlia de Jos, Cod postal: 827035, Romania, Punct(e) de contact: ANTON UNGURU, Tel.0240/564706, Email: [email protected], Fax: 0240/564706
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare drum comunal 65 denumit DN 22 Baia-Ceamurlia de Jos DJ 222
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Ceamurlia de Jos, judetul Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lungime drum 4200 m, parte carosabila doua benzi de circulatie de 3 m si acostamente de 1m, rigole de scurgere, podete 1 buc., sistem rutier din fundatie piatra sparta si beton asfalic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lungime drum 4200 m, parte carosabila doua benzi de circulatie de 3 m si acostamente de 1m, rigole de scurgere, podete 1 buc., sistem rutier din fundatie piatra sparta si beton asfalic.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare: 50000 lei; Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de lucrari fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat (program HG 577/1997)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind eligib.; Decl.privind calitatea de participant la procedura;Certif.de cazier judiciar al reprez.op.ec.;Decl.privind neincadrarea in sit.prevazute la art.181; Certif.de atestare fiscala achitarea catre Bugetul Consolidat al Statului a obligatiilor de plata, Certif.de plata a impoz. si taxe locale ;Cazier fiscal; Certif. constatatorsi certificat de inregistrareemis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 3 000 000 euro; -bilantul contabil pe ultimii 3ani;
-declaratie privind asigurarea cashflow in valoare de 250 000 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani;Experienta similara-incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 lucrari similare de drumuri (de aceeasi natura, valoare si complex. cu obiectul contract.) in calitate de antrep.general; Decl. privind dotarile specifice;Decl.privind nr.de angaj. in ultimii 3 ani;certif.conf. standardelor SR EN ISO seria 9001sau echivalent;sistemul de management al mediului ISO 14001/2004sau echivalent;sanat. si securit.ocupationala OHSAS 18001/1999-sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria Primariei sau ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2008 13:00
Locul: Primaria com Ceamurlia de Jos
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprez. ofertant sau imputerniciti ai ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
se pot achiz. lucrari noi similare de la op. ec. a carui oferta va fi declarata castigatoare valoare estimata a lucrarilor suplim.similare este de cca. 50% din valoarea contract.care va fi atribuit.-vizitarea amplasamentului pe data de 05.03.2008, ora 10, 00 este obigatorie
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
deciziile Consiliului privind solutionarea contestatiilor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
birou juridic
Adresa postala: Primaria com. Ceamurlia de Jos, jud.Tulcea, Localitatea: Ceamurlia de Jos, Cod postal: 827035, Romania, Tel.0240/564706, Email: [email protected], Fax: 0240/564706
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2008 15:48