Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare Drum comunal DC 124 Dindestiu Mic - Dindesti, km 2+125 - 7+420, jud. Satu Mare


Anunt de participare numarul 59685/24.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ANDRID
Adresa postala: STR. PRINCIPALA NR.508, Localitatea: Andrid, Cod postal: 447010, Romania, Punct(e) de contact: PAPP TIBOR, Tel.0261-820409, Email: [email protected], Fax: 0261-820409, Adresa internet (URL): http: //www.primariaandrid.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare Drum comunal DC 124 Dindestiu Mic - Dindesti, km 2+125 - 7+420, jud. Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drum comunal DC 124 Dindestiu Mic - Dindesti, km 2+125 - 7+420, jud. Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor de reabilitare Drum comunal DC 124 Dindestiu Mic - Dindesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare drum comunal DC 124 Dindestiu Mic - Dindesti pe o lungime de 5295 m
Valoarea estimata fara TVA: 3, 894, 663RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 40000 lei. Garantia de buna executie in cuantum de 7% din pretul contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt: surse MDLPL, buget local si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibiliatea - Solicitat. Cerinta obligatorie. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - Formular A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Solicitat. Cerinta obligatorie. Se completeaza Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formular B - vezi detalii la pct. V.I din fisa de data a achizitiei
Prezentarea de documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si de stat.
Cerinta obligatorie: Certificate, formulare tip emise de organisme competente cu valabilitate la data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrarea)Pentru persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: - certificat de inregistrare si certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Pentru persoane juridice/fizice straine - Cerinta obligatorie: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara - Solicitat
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica - Solicitat
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani: Formular C3
Se vor prezenta 3 recomandari vizate de ISC, insotite de contracte si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor - Formular B4
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele - se vor prezenta dotarile si echipamentele de care dispune operatorul economic pentru executia lucrarii - Formular E
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei com. Andrid, in numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2008 10:00
Locul: Sediul Primariei com. Andrid, str. Principala, nr. 508, com. Andrid, jud. Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are drept de a part. la sedinta de deschidere a ofertelor, personal sau prin reprez., care au insa obl. sa prez. imputerniciri stampilate si semnate de catre cond. soc. reprez.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoles, Nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Carei
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, Nr. 34, Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Tel.0261.861190, Email: [email protected], Fax: 0261.861155
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETARIATUL PRIMARIEI
Adresa postala: Str. Principala, Nr. 508, Localitatea: Andrid, Cod postal: 447010, Romania, Tel.0261.820409, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //www.primariaandrid.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2008 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer