Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare drum comunal DC 174 km 0+000 - 7+700, Comuna Bratca, jud Bihor.


Anunt de participare numarul 87763/01.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BRATCA (PRIMARIA COMUNEI BRATCA)
Adresa postala: str. Principalanr. 126, Localitatea: Bratca, Cod postal: 417080, Romania, Punct(e) de contact: primarie, Tel.0259 315650, In atentia: Anca Ungur, Email: [email protected], Fax: 0259 315650, Adresa internet (URL): primaria-bratca.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare drum comunal DC 174 km 0+000 - 7+700, Comuna Bratca, jud Bihor.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Comuna Bratca, localitatea Bratca-Valea Crisului, jud Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii de drumuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
drumlungime: 7, 7km
platforne de incrucisare
acostamente
drumuri laterale
ziduri de sprijin + parapeti
scurgerea apelor + semnalizare
Valoarea estimata fara TVA: 6, 264, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.11.2009 pana la 16.11.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10.000Garantie de buna executie 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 577
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate
Declaratie de neincadrare in sit. prevazuta la art. 180 din OUG34/2006
Declaratie de neincadrare in sit. prevazuta la art 181 din OUG 34/2006
Certif. constat. privind indeplinirea obligatiilior exigibile de plata privind: impozitele si taxele catre bugetul de stat si impozitelor si taxelor locale - original
Declaratie privind calitatea de participant
Certificat de inregistrare
Certificat constatator emis de Registrul comertului-original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri;
Copii dupa bilanturile contabile vizate de DGFP pe ultimii 3 ani.
Dovada sustinerii financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri: 6.000.000Sustinerea financiara 10% din valoarea ofertei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Copii ale unor contracte de lucrari similare;
Nominalizarea dotarilor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractuluiDaca este cazul, contracte ferme cu furnizorii, autentificate.
Nominalizarea personalului de conducere al lucrarilor(RTE, CQ, sef santier, CV-uri, diplome, atestate, copii carti de munca sau contracte de colaborare, autentificate, angajamente ca raspund de activitate, pe intreaga durata a lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin 2 lucrari similare in ultimii 5 ani. valoric minim 3.000.000lei;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2009 10:00
Locul: localitatea Bratca nr 126
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
UCVAPsireprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice nu se poate posta in intregime documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator care solicita documentatia de atribuire pe suport de hartie sau suport magnetic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr 6., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel, sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Curtea de apel BIHOR, Sectia Contenciosul Administrativ si FiscalParcul Traian nr. 10 , ,Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.x
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv. juridic al Primariei Bratca
Adresa postala: str. Principalanr. 126., Localitatea: Bratca, Cod postal: 417080, Romania, Tel.0259 315650, Email: [email protected], Fax: 0259 315650, Adresa internet (URL): wwww.primaria-bratca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2009 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer