Licitatie Publica - Reabilitare Drum Comunal Dc.122, Km. 6,610 si Km.3,586 si drumuri locale in satele Sitoaia, Mosneni
Anunt de participare numarul 5234/16.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ALMAJ(PRIMARIA)
Adresa postala: Comuna Almaj, Localitatea: Almaj, Cod postal: 207010, Romania, Punct(e) de contact: ION RACAREANU, Tel.0251449397, Email: [email protected], Fax: 0251449234
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare Drum Comunal Dc.122, Km. 6, 610 si Km.3, 586 si drumuri locale in satele Sitoaia, Mosneni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Dc.122, Km. 6, 610 si Km.3, 586 si drumuri locale in satele Sitoaia, Mosneni si Almaj, in Comuna Almaj, Jud. Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare Drum Comunal Dc.122, Km. 6, 610 si Km.3, 586 si drumuri locale in satele Sitoaia, Mosneni si Almaj, in Comuna Almaj, Jud. Dolj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dc.122, Km. 6, 610 si Km.3, 586 si drumuri locale in satele Sitoaia, Mosneni si Almaj
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 20 000 lei (RON). Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea de contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat Prin MTCT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare fiscala
Certificat fiscal taxe locale
Declaratia privind eligibilitatea
Informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dosar de prezentare a sistemului propriu de calitate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, Obligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatii/ofertantii vor prezenta lista laboratoarelor autorizate pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate, pe care le detin, sau contracte de colaborare cu laboratoare autorizate pentru profilurile respective (Formularul B7) astfel - laborator pentru betoane si mortare.Pentru fiecare laborator se va prezenta in copie certificatul de autorizare.Candidatii/ofertantii trebuie sa prezinte cel putin o recomandare din partea unui beneficiar/client in plus fata de cea prezentata pentru lucrarea similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2500 RON
Conditii si modalitate de plata: La sediul Primariei Almaj sau prin OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2007 12:30
Locul: La sediul Primariei Almaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: bd. Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul Judetean Dolj - Oficiul Juridic
Adresa postala: bld. Nicolae Titulescu, nr 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dolj - Oficiul Juridic
Adresa postala: Craiova, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2007 16:17