Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare drum comunal DC52 Perieti- Fundata


Anunt de participare numarul 18677/11.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PERIETI (PRIMARIA PERIETI)
Adresa postala: com.perieti jud.ialomita, Localitatea: Perieti, Cod postal: 927190, Romania, Punct(e) de contact: elena cristea, Tel.0243239534, In atentia: Elena Cristea, Email: [email protected], Fax: 0243239534, Adresa internet (URL): com Perieti jud Ialomita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare drum comunal DC52 Perieti- Fundata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatile Perieti si Fundata
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarii cuprinde : reabilitarea drumului comunal Perieti - Fundata prin asternerea unui strat de beton asfaltic si lucrarile conexe aferente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrarile cuprinse la II.1.5., se vor executa cu respectarea cerintelor din documentatia tehnica-caietul de sarcini pentru aceasta specialitate anexat, conform normelor si normativelor in vigoare
Valoarea estimata fara TVA: 2, 078, 529RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 10400 leiGarantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform OUG nr34/2006, articolul44 , alineat 2
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, neancadrarea in prevederile articolului 181/OUG 34/2006, certificate privind achitarea obligatiilor la bugetul local si la bugetul consolidat de stat, certificat constatator emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani, bilant contabil la 31.12.2006- vizat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie in valoare de cel putin 6200000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara- lista lucrarilor realizate in ultimii 5 ani , lista personalului tehnic ce se va ocupa direct de lucrare, lista echipamentelor tehnice pentru lucrare, recomandari de la beneficiari cu viza inspectiei in constructii, manualul calitatii pentru aceasta lucrare vizat de persoana atestata MLPTL
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se va achizitiona in urma unor solicitari scrisesi se va achita la casieria primariei comunei Perieti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2007 11:00
Locul: Sediul Primariei comunei Perieti jud Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare , reprezentantii operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu se admit oferte alternative
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropolius nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de 10 zile de la comunicarea rezultatului procedurii de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIER JURIDIC- SECRETARUL CONSILIULUI LOCAL PERIETI- Constantinescu Vasilica
Adresa postala: com Perieti jud Ialomita, Localitatea: Perieti, Cod postal: 927190, Tel.0243239534, Fax: 0243239534
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2007 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer