Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare drum comunal Moieciu de Jos- Pestera, comuna Moieciu, judetul Brasov


Anunt de participare numarul 84663/17.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MOIECIU (PRIMARIA MOIECIU)
Adresa postala: Moieciu, str. Principala, Nr.330A, Jud.Brasov, Localitatea: Moieciu, Cod postal: 507135, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Lapticiu, Tel.0268236060, Email: [email protected], Fax: 0368446458, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare drum comunal Moieciu de Jos- Pestera, comuna Moieciu, judetul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Teritoriul administrativ al comunei Moieciu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia lucrarilor de Reabilitare drum comunal Moieciu de Jos - Pestera, comuna Moieciu, judetul Brasov;Asistenta tehnica pe parcursul executiei lucrarilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati / prestatii servicii / lucrari (se vor include eventuale suplimentari si optiuni, daca exista) :
Proiect Reabilitare drum comunal Moieciu de Jos - Pestera , in comuna Moieciu, L = 4.426, 59 m si l = 5, 50 m. (PT + DDE)
Lucrari de executie Reabilitare drum comunal Moieciu de Jos - Pestera , in comuna Moieciu, L = 4.426, 59 m si l = 5, 50 m.
Asistenta tehnica pe parcursul executiei lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 840, 340RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut. contr. isi rezerva dreptul de a executa lucrarile in conditile OG 34/2006, art.122, lit.j
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 20.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta obligatorie: se solicita completarea Formularului B(Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006)Se solicita confirmarea privind plata la zi a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si a taxele locale, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a Certificatului fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale (originale sau copii legalizate, nu mai vechi de 30 de zile).Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe solicita informatii cu privire la: 1. rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an - se va prezenta bilantul contabil pe anul 2008 .Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa indeplineasca Cerinta minima de calificare de a avea o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 12.000.000 lei. Se va completa Formularul B2 .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul va prezenta o lista cu lucrarile principale realizate in ultimii 5 ani. Se va completa2.Ofertantul trebuie sa indeplineasca Cerinta minima de experienta similara, respectiv; - in ultimii 5 ani, sa fi realizat cel putin 3 (trei) lucrari de acelasi tip cu lucrarea supusa procedeului de licitatie, in valoare insumata de minim 4.600.000 lei.3.Ofertantul va prezenta cel putin 3 recomandari pentru 3 lucrari similare sau de complexitatea celor licitate realizate in ultimii 5 ani .4.Se solicita informatii referitoare la personalul angajat, asigurarea cu personal de tehnic de specialitate de proiectare si executie, structura, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, pentru care se solicita sa prezinte CV-ul, diplome de studii, alte calificari si perfectionari profesionale, copii de pe cartile de munca pentru atestarea experientei generale si specifice in munca. Autoritatea contractanta impune conditia ca pentru executia lucrarilor, executantul sa dispuna de cel putin un manager de proiect, un reprezentant tehnic deexecutie, un reprezentant CQ si un sef de santier pentru care se solicita sa seprezinte CV-ul, autorizatia, certificatul si contractul in cazul in care persoana nu este angajatul firmei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Termen de realizare proiect
10%
Descriere:
3.
Durata de executiea lucrarilor
10%
Descriere:
4.
Garantia acordata lucrarilor
5%
Descriere:
5.
Programul calitatii aplicat la lucrare
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2009 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante; Primaria comunei Moieciu, Moieciu de Jos, str. Principala, nr. 330A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai acelor firme care au depus oferte si care au imputernicirea necesara de reprezentare semnata si stampilata de operatorul respectiv
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul autoritatii contractante din comuna Moieciu, sat Moieciu de Jos, str. Principala, nr. 330A, judetul Brasov, cod postal 507135Persoana de contact: Ioan Lapticiu, tel. 0735-510 634
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 3104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B.dul 15 Noiembrie nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0040-(0268)419615, Fax: 0040-(0268)475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Primariei Moieciu
Adresa postala: Moieciu de Jos, str. Principala, nr. 330A, ,Localitatea: Moieciu, Cod postal: 507135, Romania, Tel.tel: 0268-236 060
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2009 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer