Licitatie Publica - Reabilitare drum forestier Bratcuta
Anunt de participare numarul 36022/15.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BRATCA (PRIMARIA COMUNEI BRATCA)
Adresa postala: nr. 126, Localitatea: Bratca, jud. Bihor, Cod postal: 417080, Romania, Punct(e) de contact: ionel micula, Tel.0259 315650, Email: [email protected], Fax: 0259 315650, Adresa internet (URL): www.primaria-bratca.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare drum forestier Bratcuta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Bratca, judetul Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractulcuprinde: Executie de lucrari de reabilitare a 11, 800 km de drum forestier ce este situat integral in fondul forestier administrat de primaria Bratca judetul Bihor
Alte informatii cu privire la sistemul rutier, cantitatile de lucrari sunt specificate in caietele de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala a lucrariloreste cuprinsa in documentatia de atribuire, respectiv in proiectul tehnic, caietele de sarci si listele de cantitati.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 742, 487RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucrarile suplimentare vor fi atribuite prin negocire fara publicarea unui anunt de participare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 25.000RON, Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art. 44/OGU 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractante si potentiali subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, impozitele si taxele locale sia asigurarilor sociale de stat; Certificatul de inregistrare (legalizat); Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie legalizata (forma completa, emis cu cel putin 30 de zile inaite de data dechideri ofertelor); Statut si acte aditionale la statut (legalizat), respectarea prevederilor circularei APDRP nr. 171/08.05.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3ani vizate de Directia generala a Finantelor Publice; Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani; Scrisoare de bonitate bancara; Dovada sustinerii financiare a proiectului din surse proprii sau acces la linie de credit confirmata de banca;Cash flow pentru executie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3ani de cel putin 7.000.000 lei Profit net pozitiv pe ultimul an contabil; Dovada sustinerii financiare din surse proprii sau atrase de minim 35% din valoarea ofertei prezentate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu lucrari similare executate in ultimi 5 ani; Copii ale contractelor de lucrari similare, procese verbale de receptie si recomandari din partea beneficiarilor viyate deISC, iar pentru straini vizate de structuri similare; Nominalizarea dotarilor tehnice; Informatii cu privire personalul de spesialitate necesar indeplinirii contractului- CV-uri, diplome, carti de munca atestate pentru personalul de conducere, RTE, CQ, sef de santier; Standardede management al calitatii; Planul calitatii particularizat la lucrare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3 lucrari similare in ultimi 5 ani, iar cel putin o lucare sa fie de 2500000 lei sau trei lucrari cumulate de 5000000 lei; Personal suficient ca numar si structura sa acopere intreaga gama de specialitati specifice proiectului , RTE, CQ, sef de santier; Certificate de managemental calitati eliberat de un organism de acreditare; Planul calitati vizat de specialisti sau de organisme abilitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face la casieria CL Bratca, sau prin OP in contul RO44TREZ0815077XXX000782, Trez. ALESD, CF4738400.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2007 10:00
Locul: Consiliul Local al Comunei BRATCA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, Observatorul CPRDP 6 Satu Mare, Observatoruldesemnat de UCVAP. Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art. 33 alin (a) din HGR 925/2006
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul SAPARD, Masura 3.5 Silvicultura, Submasura, Drumuri forestiere
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de Autoritatea contractanta pe data de 26.10.2007, incepand cu orele 10:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 02123104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel BIHOR, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Parcul Traian nr 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0250410434
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local BRATCA
Adresa postala: loc. BRATCA, nr. 126, Localitatea: Bratca, Cod postal: 417080, Romania, Tel.0259473256, Email: [email protected], Fax: 0259315650, Adresa internet (URL): www.primaria-bratca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2007 22:15