Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare drum forestier Romanii de Sus - Lunga Orasul Horezu


Anunt de participare numarul 19349/14.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA ORASULUI HOREZU
Adresa postala: Str. 1 decembrie, Nr. 7, Localitatea: Horezu, Cod postal: 245800, Romania, Punct(e) de contact: Ciuca Dumitru, Tel.0250/860190 int. 111, Email: [email protected], Fax: 0250/860481, Adresa internet (URL): www.horezuonline.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare drum forestier Romanii de Sus - Lunga Orasul Horezu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Horezu - Sat Romanii de Sus Lunga
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1-Proiect tehnic, caiete sarcini, detalii executie, documentatie obtinere autorizatie construire, avize, asistenta tehnica. Lot 2-Executie de lucrari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1-Proiect tehnic, caiete sarcini, detalii executie, documentatie obtinere autorizatie construire, avize, asistenta tehnica-141244 lei RON
Lot2-Executie de lucrari-3116121 lei RON
Valoarea estimata fara TVA: 3, 257, 365RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 32300 lei RON, Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin programul Sapard
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transe de plata maxim 5. Termenul maxim de finalizare pentru proiectul de investitii este 30 septembrie 2008, termen limita pina la care beneficiarul poate depune ultima cerere de plata
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificatul de inregistrare si certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului. Autorizatie de functionare/altele echivalente.
2. Statutul si contractul de societate, acte aditionale la statutul si contractul de societate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil/extras ultimii 3 ani-auditat bilant pozitiv;
Declaratie cifra afaceri ultimii 3 ani;
Scrisoare bonitate bancara;Bonitate financiara;Document legal suma maxima credit obtenabil proiect;Identificare financiara;Se permite sustinerea capacitatii economico-financiare de alta persoana juridica pentru cash-flow
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra afaceri minim 12000000 lei/anLichiditatea mai mare de 100%;Solvabilitatea mai mare de 30%;Suma credit minim obtenabil egal cu 35% din valoarea ofertei;Pentru conturi bancare se va prezenta document identificare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista prestari servicii pe ultimii 3 ani;Lista lucrari pe ultimii 5 ani; Proces Verbal receptie terminare lucrari/receptie finala/Recomandare avizata I.S.C. pentru lucrari;Contract/Recomandare beneficiar contract;Declaratie utilaje/echipamente;Declaratie efective angajati, cadre conducere-ultimii 3 ani, studii, pregatire, calificare; Certificate standard asigurare calitate(SMC);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se anexeaza CV original, diplome, atestate, carti de munca-copie pentru personal conducere si implementare contract(RTE, CQ)Certificate conformitate produse;Se permite sustinerea capacitatii tehnice ofertant de o alta persoana juridica, prin inchiriere utilaje, masini, pentru executie lucrari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
programul calitatii
30%
Descriere:
3.
durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C3.50401344000002/29.01.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Suma se va achita la casieria Primariei Horezu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2007 11:00
Locul: Primaria Orasului Horezu, str. 1 Decembrie, nr. 7 - Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observator desemnat de Centrul Regional de Plati pentru Dezvoltare Regionala si Pescuit Craiova; Reprezentanti ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM SAPARD MASURA 3.5 SILVICULTURA-DRUMURI FORESTIERE
VI.3) Alte informatii
O VIZITA PE TEREN VA FI ORGANIZATA DE CATRE AUTORITATEA CONTRACTANTA PENTRU TOTI OFERTANTI, PE DATA DE 09 IULIE 2007 ORELE 08:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Horezu
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr. 10, Localitatea: Horezu, Cod postal: 245800, Romania, Tel.0250860879, Fax: 0250860716
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Orasului Horezu
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr. 7, Localitatea: Horezu, Cod postal: 245800, Romania, Tel.0250860190, Email: [email protected], Fax: 0250860481, Adresa internet (URL): www.horezuonline.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2007 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer