Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare drum forestier Stramba


Anunt de participare numarul 35429/09.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Romuli (Consiliul Local Romuli)
Adresa postala: str. Principala , nr.363, loc Romuli, jud Bistrita Nasaud, Localitatea: Romuli, Cod postal: 427250, Romania, Punct(e) de contact: Viorel Ivan, Tel.0263/383010, Email: [email protected], Fax: 0263/383181, Adresa internet (URL): www.primariaromuli.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare drum forestier Stramba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna RomuliJud.Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie de lucrari de reabilitare a 12, 45 km de drum forestier ce este situat integral in fond forestier ce este situat integral in fond forestier administrat de CL Romuli - jud. Bistrita-Nasaud.
Alte informatii cu privire la sistemul rutier, cantitatile de lucrari sunt specificate in caietele de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala a lucrarilor este cuprinsa in documentatia de atribuire, respectiv in proiectul tehnic, caietele de sarcini si listele de cantitati
Valoarea estimata fara TVA: 2, 939, 026RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucr suplim de natura diverse si neprev vor fi atrib printr-un nou contr prin proc de negociere
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 25000 RON. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune(art 44/OUG 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractante si potentiali subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG.34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, impozitele si taxele locale si a asig soc de stat; Certificat de inregistrare(legalizat); certificat constatator emis de ORC original sau copie legalizata(forma completa, emis cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor); statut si acte aditionale la statut (legalizat), respectarea prevederilor Circularei APDRP nr.171/08.05.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani, vizate de DGFP; Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani; Scrisoare de bonitate bancara; Dovada sustinerii financiare a proiectului din surse proprii sau acces la linie de credit confirmata de banca; Cash-flow pentru proiect
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 4.000.000 lei. Profit net pozitiv pe ultimul an contabil; Dovada sustinerii financiare din surse proprii sau atrase de minim 35% din valoarea ofertei prezentate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu lucrari similare executate in ultimii 5 ani; Copii ale contractelor similare, procese verbale de receptie si recomandari din partea beneficiarilor vizate de ISC, iar pentru straini vizate de structuri similare; Nominalizarea dotarilor tehnice; Informatii cu privire la personalul de specialitate necesar indeplinirii contractului - CV-uri, diplome, carti de munca, atestate, RTE, CQ, sef de santier; standarde de management al calitatii; Planul calitatii particularizat la lucrare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3 lucrari similare in ultimii 5 ani, iar cel putin o lucrare sa fie de 1.000.000 lei sau 3 lucrari cumulate de 1.500.000 lei; Personal suficient ca numar si structura sa acopere intreaga gama de specialitati specifice proiectului; RTE; CQ; sef de santier; certificate de management al calitatii eliberat de un oganism de acreditare; Planul calitatii vizat de specialisti sau organisme abilitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la casieria CL Romuli a contravalorii sau prin OP in contul RO71TREZ1035077XXX001163, deschis la Trezoreria Nasaud, CF 4512232
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2007 12:00
Locul: Consiliul Local Romuli
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, Observatorul CPRDP 6 Satu Mare, Observatorul desemnat de UCVAP. Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art.33 alin(a) din HGR 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul SAPARD, Masura 3.5 Silvicultura, Submasura Drumuri forestiere
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de autoritatea contractanta pe data de 26.10.2007 incepand cu orele 10.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj, Sectia Contencios administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Romuli
Adresa postala: Str.Principala, nr.363, Localitatea: Romuli, Cod postal: 427250, Romania, Tel.0263383010, Email: [email protected], Fax: 0263383181
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2007 17:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer