Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE DRUM FORESTIER VALEA CIUCICULUI


Anunt de participare numarul 38700/08.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SARMAS (CONSILIUL LOCAL SARMAS)
Adresa postala: STR PRINCIPALA, NR 657, Localitatea: Sarmas, Cod postal: 537260, Romania, Punct(e) de contact: MISU MINDRU, Tel.0266350603, Email: [email protected], Fax: 0266350603
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL LOCAL SARMAS
Adresa postala: STR PRINCIPALA NR. 657, Localitatea: SARMAS, Cod postal: 537260, Romania, Tel.0266350603, Email: [email protected], Fax: 0266350603
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL LOCAL SARMAS
Adresa postala: STR PRINCIPALA NR. 657, Localitatea: SARMAS, Cod postal: 537260, Romania, Punct(e) de contact: CASIERIE, Tel.0266350603, Email: [email protected], Fax: 0266350603
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL LOCAL SARMAS
Adresa postala: STR PRINCIPALA NR. 657, Localitatea: SARMAS, Cod postal: 537260, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel.0266350603, Email: [email protected], Fax: 0266350603
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE DRUM FORESTIER VALEA CIUCICULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: SAT PLATONESTI
COMUNA SARMAS
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE REABILITARE DRUM FORESTIER 6, 1 km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
INTREAGA CANTITATE CONFORM PROIECTULUI TEHNIC
DURATA CONTRACTULUI 8 LUNI DIN CARE PRIMELE 31 ZILE PENTRU PROIECTARE
Valoarea estimata fara TVA: 2, 578, 256RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 15000 RONGARANTIA DE EXECUTIE 7% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAM FINANTAT DIN SURSE COMUNITARE - PROGRAMUL SAPARD MASURA 3.5. - CONFORM PROCEDURILOR APLICATE PROGRAMELOR SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE CU PRECIZAREA PARTILOR ASOCIATILOR SAU SUBCONTRACTANTILOR
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA IN REGISTRUL ORC
CERTIFICAT CONSTATATOR ORC
CERTIFICATE FISCALE PENTRU PLATA OBLIGATIILOR BUGETARE
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE
AUTORIZATIA DE FUNCTIONARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL AUDITAT
LICHIDITATE GENERALA
SOLVABILITATE PATRIMONIALA
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
POZITIVMINIMUM 100%MINIMUM 30%MINIMUM 4500000 PT LUCRARI SIMINIMUM 80000 PENTRU PROIECTARE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI PE ULTIMII 5 ANICERTIFICAT ISO 9001 IN DOMENIU
CONDITII DE PROIECTARE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 LUCRARE DE PROIECTARE DE MINIM 10000 RON1 LUCRARE DE EXECUTIE DE MINIMUM 1500000 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4709/11.06.2007 CONTRACT SAPARD NR. C3.50401372100005/02 MARTIE 2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASERIA AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2007 13:00
Locul: LA SEDIUL CONSILIULUI LOCAL SARMAS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT SAU IMPUTERNICIT AL ACESTUIA, OBSERVATORI UCVAP, OBSERVATORI CRPDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM SAPARD MASURA 3.5
VI.3) Alte informatii
VIZITA PE TEREN VA FI ORGANIZATA IN DATA DE 19.11.2007, ORA 10
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL LOCAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TG MURES
Adresa postala: STR. JUSTITIEI NR. 1, Localitatea: TARGU MURES, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265263694, Email: [email protected], Fax: 0265269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE DE LA NOTIFICARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI SARMAS
Adresa postala: STR PRINCIPALA NR. 657, Localitatea: SARMAS, Cod postal: 537260, Romania, Tel.0266350603, Email: [email protected], Fax: 0266350603
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2007 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer