Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE DRUM FORESTIER VALEA CIUCICULUI


Anunt de participare numarul 20312/21.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SARMAS (CONSILIUL LOCAL SARMAS)
Adresa postala: STR PRINCIPALA, NR 657 JUDETUL HARGHITA, Localitatea: Sarmas, Cod postal: 537260, Romania, Punct(e) de contact: MISU MINDRU, Tel.0266350603, Email: [email protected], Fax: 0266350603
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE DRUM FORESTIER VALEA CIUCICULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA SARMAS, SAT PLATONESTI
JUDETUL HARGHITA
CPV :45233140-2 LUCRARI SI
74200000-1 PROIECTARE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE REABILITARE DRUM FORESTIER VALEA CIUCICULUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
INTREGA CANTITATE CONFORM PROIECTULUI TEHNIC
Valoarea estimata fara TVA: 2, 578, 256RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.08.2007 pana la 29.08.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 25000 RONGARANTIA DE EXECUTIE 7% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAM FINANTAT DIN SURSE COMUNITARE - PROGRAMUL SAPARD MASURA 3.5CONFORM PROCEDURILOR APLICATE PROGRAMELOR SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE CU PRECIZAREA PARTILOR ASOCIATILOR SAU SUBCONTRACTANTILORA DATELOR DE IDENTIFICARE DIN CONTRACTUL DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA IN REGSITRUL ORC
CERTIFICAT CONSTATATOR ORC
CERTIFICATE FISCALE PENTRU PLATA OBLIGATIILOR BUGETARE
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE
AUTORIZATIA DE FUNCTIONARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL AUDITAT
LICHIDITATE GENERALA
SOLVABILITATE PATRIMONIALA
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
POZITIVMINIMUM 100%MINIMUM 30%MINIMUM 7500000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI PE ULTIMII 5 ANI
CERTIFICAT ISO 9001 IN DOMENIU
CONDITII DE PROIECTARE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CEL PUTIN 3 LUCRARI DE DRUMURI DINTRE CARE CEL PUTIN UNA AVAND VALOARE MINIMA 10000RON IN PROIECTARE SI 1500000 RON EXECUTIE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4709/11.06.2007 CONTRACT SAPARD NR. C3.50401372100005/02 MARTIE 2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASERIA AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2007 11:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT SAU IMPUTERNICIT AL ACESTUIAOBSERVATORI UCVAP (DACA ESTE CAZUL)OBSERVATORI DESEMNATI DE CRPDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM SAPARD MASURA 3.5
VI.3) Alte informatii
VIZITA PE TEREN VA FI ORGANIZATA IN DATA DE 27.06.2007 ORA 10
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6 BUCURESTI, CP 030084 ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0266-269199
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TG MURES
Adresa postala: STR. BOLYAI NR. 30, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265-263694
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DE LA NOTIFICARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI SARMAS
Adresa postala: STR PRINCIPALA NR. 657, Localitatea: SARMAS, Cod postal: 537260, Romania, Tel.0266-350603, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2007 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer