Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare drum forestier Valea Seaca


Anunt de participare numarul 37876/31.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TELCIU
Adresa postala: Telciu , Str. Principala, Nr. 744. B , Jud Bistrita-Nasaud, Localitatea: Telciu, Cod postal: 427355, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS DANCIU, Tel.0263/369004, Email: [email protected], Fax: 0263/369004
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare drum forestier Valea Seaca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Telciu, judetul Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Exec de lucr de reabilit a 7.995 m de drum forest ce este situat integral in fondul forest admin de CL Telciu-judetul Bistrita-Nasaud.Informatii suplim in caiete de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala a lucrarilor este cuprinsa in documentatia de atribuire , respectiv in proiectul tehnic , caietele de sarcini si listele de cantitati.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 967, 781RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucrari suplim vor fi atrib printr-un nou contr prin negoc fara public unui anunt de particip
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie 30.000 RON, Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune(art.44.OUG 34/2006).Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractante si potentiali subcontractori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;Certificate constatatoare privind neindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, impozitele si taxele locale si a asigurarilor sociale de stat;Certificatul de inregistrare(legalizat);Certificatul constatator emis de Oficiul RegistrulComertului, original sau copie legalizata(forma completa, emis cu cel putin 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor);Statutul si acte aditionale la statut(legalizat)respectarea prevederilor circularei APDRP nr. 171/08.05.2007 cu privire la lista neagra.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani vizate de Directia Generala a Finantelor Publice;Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani;Scrisoare de bonitate bancara;Dovada sustinerii financiare a proiectului din surse proprii sau acces la linie de credit confirmata de banca;Cash-flow pentru proiect.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 5.000.000 lei.Profit net pozitiv pe ultimul an contabil;Dovada sustinerii financiare din surse proprii sau atrase de minim 35% din valoarea ofertei prezentate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu lucrari similare executate in ultimii 5 ani;Copii ale contractelor de lucrari similare, procese verbale de receptie si recomandari din partea beneficiarilor vizate de ISC pentru ofertantii din tara, iar pentru straini vizate de structuri similare;Nominalizarea dotarilor tehnice;Informatii cu privire la personalul de specialitate necesar indeplinirii contractului, CV-uri, diplome, carti de munca atestate pentru personalul de conducere, RTE, CQ, sef de santier;Standarde de management al calitatii;Planul calitatii particularizat la lucrare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3 lucrari similare in ultimii 5 ani, iar cel putin o lucrare sa fie de 1.000.000 lei sau trei lucrari cumulate de 1.500.000 lei;Personal suficient ca numar si structura sa acopere intreaga gama de specialitati specifice proiectului, RTE, CQ, sef de santier;Certificate de management al calitatii eliberat de un organism de acreditare;Planul calitatii vizat de specialisti sau de organisme abilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria CL Telciu a c/v in numerar sau prin OP in contul RO17TREZ1035004XXX000062, Trezoreria Nasaud cod fis 13527054
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2007 12:00
Locul: Consiliul local al comunei Telciu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, Observatorul CPRDP 6 Satu Mare, Observatorul desemnat de UCVAP.Orice ofertant poare participa la deschiderea ofertelor in baza art.33 alin(a) din HGR 925/2006.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul SAPARD, Masura 3.5 Silvicultura, Submasura, Drumuri forestiere.
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de Autoritatea contractanta pe data de 20.11.2007 incepind cu ora 10, 00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelCluj, Sectia contencios Administrativ si Fiscal.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400192, Romania, Tel.0264/431063, Fax: 0264/593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local telciu
Adresa postala: Strada Principala Nr.744 B, Localitatea: Telciu, Cod postal: 427355, Romania, Tel.02633690004, Email: [email protected], Fax: 0263369004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2007 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer