Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare drum judetean DJ 244M: DN 24 (Crasna) - Albesti - Idrici de Sus - DJ 244A (Idrici de Sus), km. 0+000-2+705 (L=2,705 km.)


Anunt de participare numarul 91188/19.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VASLUI
Adresa postala: Stefan cel Mare nr 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Punct(e) de contact: Petrica Manolachi, Tel.0235361095, In atentia: Chiosa Mircea Dragos, Email: [email protected], Fax: 0235361091, Adresa internet (URL): www.consiliu.vaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare drum judetean DJ 244M: DN 24 (Crasna) - Albesti - Idrici de Sus - DJ 244A (Idrici de Sus), km. 0+000-2+705 (L=2, 705 km.)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, judetul Vaslui, drumul judeteanDJ 244M
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea de lucrari de reabilitare la drumul judetean DJ 244M: DN 24 (Crasna) - Albesti - Idrici de Sus - DJ 244A (Idrici de Sus), km. 0+000-2+705 (L=2, 705 km.), judetul Vaslui
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice incluse in Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 725, 649RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantie de participare: 25.000 lei;2.Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Buget local;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006; Persoanele juridice/fizice romane vor prezenta : Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiile pentru asigurarile sociale de stat ; Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale; Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie/Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare in scopuri de TVA (daca este platitor de TVA); Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale;
-Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati (2006, 2007, 2008), vizate si inregistrate de organele competente;
-Documente privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie mai mare sau egala cu 4.000.000 lei, sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
-Experienta similara;
-Contractul de antrepriza sau Contractul de antrepriza si subantrepriza (daca este cazul)pentru lucrarea prezentata ca similara;
-Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru lucrarea prezentata ca similara;
-Recomandare din partea beneficiarului lucrarii prezentate ca similara, privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale;
-Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
-Documente din care sa rezulte ca ofertantul detine statie de preparare mixturi sfaltice (daca este cazul);
-Contract de furnizare mixturi asfaltice pentru cantitatea prevazuta in oferta (daca este cazul);
-Documente din care sa rezulte ca furnizorul cu care s-a incheiat contract detine statie de preparare mixturi sfaltice (daca este cazul);
-Fisa tehnica a statiei de preparare mixturi asfaltice proprii sau cea a furnizorului de mixturi asfaltice, precum si adresa unde este amplasata statia;
-Documentele privind inchirierea pentru utilajele, mijloacele de transport etc. asigurate de la terti(daca este cazul);
-Copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate;
-Contractul de prestare / colaborare cu un laborator autorizat (daca este cazul);
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
-Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari;
-CV Coordonator de lucrari (sef de santier);
-Declaratia de disponibilitate a Coordonatorului de lucrari;
-CV Responsabil de lucrare (sef punct de lucru);
-Declaratia de disponibilitate a Responsabilului de lucrare;
-CV Responsabil tehnic cu executia;
-Copia atestatului pentru responsabilul tehnic cu executia;
-Declaratia de disponibilitate a Responsabilului tehnic cu executia;
-CV Responsabil cu controlul tehnic de calitate;
-Copia autorizatiei responsabilului cu controlul tehnic de calitate.-Declaratia de disponibilitate a Responsabilului cu controlul tehnic de calitate;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Indeplinirea in ultimii 5 ani cel putin a unui contract care a avut ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile supuse licitatiei.-Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.-Ofertantul va face dovada ca poate asigura necesarul de mixturi asfaltice din statii proprii de preparare a mixturilor asfaltice sau din contracte cu furnizori de mixturi asfaltice, pentru cantitatea necesara, preparata in statii corespunzatoare tehnic si autorizate.-Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator gradul II (propriu sau cu contract de prestare/colaborare), autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari.-Ofertantul trebuie sa dispuna de un Coordonator de lucrari (sef de santier), cu diploma universitara sau echivalent in inginerie civila, cu specialitatea CCIA sau CH sau IF sau IC sau CFDP sau Utilaj tehnologic pentru constructii sau echivalent, cu experienta relevanta in domeniu, dupa finalizarea studiilor universitare, pentru acest gen de lucrari.-Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un Responsabil de lucrare (sef punct de lucru), cu diploma de studii in specialitate (studii medii sau studii universitare) / echivalent, cu specialitatea CFDP sau echivalent, cu experienta relevanta pentru acest gen de lucrari.-Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un Responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei : domeniul II Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele, cu viza de valabilitate in termen, cu experinta relevanta pentru acest gen de lucrari.-Ofertantul terbuie sa dispuna de un Responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei : domeniul 3 Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, subdomeniul 3.1 De interes national si judetean, cu viza de valabilitate in termen, cu experinta relevanta pentru acest gen de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2009 13:00
Locul: Consiliul judetean Vaslui, municipiul Vaslui, str. Stefan cel Mare nr. 79, judetul Vaslui, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN VASLUI
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Tel.0235 361089, Email: [email protected], Fax: 0235 361090, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2009 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer