Licitatie Publica - Reabilitare drum judetean DJ 284: DN 24B (Husi) - Epureni - Duda - Pahnesti - Fundatura - Arsura - DN 28 (Ghermanesti), km. 2+650-4+400, km. 20+050-23+450 (5,150 km.), judetul Vaslui
Anunt de participare numarul 62333/28.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Vaslui
Adresa postala: Stefan cel Mare nr 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Punct(e) de contact: Petrica Manolachi, Tel.0235361095, Email: [email protected], Fax: 0235361091, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare drum judetean DJ 284: DN 24B (Husi) - Epureni - Duda - Pahnesti - Fundatura - Arsura - DN 28 (Ghermanesti), km. 2+650-4+400, km. 20+050-23+450 (5, 150 km.), judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, judetul Vaslui, drumul judetean DJ 284.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor la obiectivul Reabilitare drum judetean DJ 284: DN 24B (Husi) - Epureni - Duda - Pahnesti - Fundatura - Arsura - DN 28 (Ghermanesti), km. 2+650-4+400, km. 20+050-23+450 (5, 150 km.), judetul Vaslui.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor pentru reabilitarea drumului judetean DJ 284 pe lungimea de 5, 150 km.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 874, 546RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
37 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 20000 lei. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credit extern si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Certificat de inregistrare, Certificat de atestare eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, Certificat de inregistrare in scopuri de TVA persoane juridice/fizice romane; Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie egala sau mai mare de 13.000.000 lei (RON), sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani. Lichiditatea generala (active circulante / datorii curente x 100) trebuie sa fie mai mare de 100%. Solvabilitatea patrimoniala (capital propriu / total pasiv x 100) trebuie sa fie mai mare de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
-Experienta similara;
-Contractul de antrepriza sau Contractul de antrepriza si subantrepriza (daca este cazul) sau Contractul de antrepriza si acordul/contractul de asociere (daca este cazul);Se pot prezenta si doua contracte: contract de servicii de proiectare daca activitatea a fost executata de colaboratorii, subcontractantul sau asociatul ofertantului declarati in oferta si contract de lucrari.-Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, incheiat conform H.G. nr. 273/1994.-Recomandare din partea beneficiarului lucrarii prezentate ca similara.-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.-Documente din care sa rezulte ca detine statie de preparare mixturi sfaltice (daca este cazul).-Contract de furnizare mixturi asfaltice (daca este cazul).-Documente din care sa rezulte ca furnizorul cu care s-a incheiat contract detine statie de preparare mixturi sfaltice (daca este cazul).-Fisa tehnica a statiei de preparare mixturi asfaltice proprii sau cea a furnizorului.-Pentru utilajele, mijloacele de transport etc. asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea.-Se va prezenta copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate.-Se va prezenta contractul de prestare/ colaborare cu un laborator autorizat(daca este cazul).-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.-Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari.-CV ul proiectantului de specialitate din care sa rezulte lucrarile similare ca natura si complexitate realizate si experienta in domeniu.-CV - ul responsabilului tehnic cu executia.-Copia atestatului pentru responsabilul tehnic cu executia.-CV - ul responsabilului cu controlul tehnic de calitate.-Copia autorizatiei responsabilului cu controlul tehnic de calitate.Proiectantul de specialitate, Responsabilul tehnic cu executia si Responsabilul cu controlul tehnic de calitate vor completa si Declaratia de disponibilitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect proiectarea si executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile supuse licitatiei. -Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va face dovada ca detine statie proprie de preparare a mixturilor asfaltice, statie prevazuta cu dispozitive de predozare, uscare, resortare si dozare gravimetrica a agregatelor naturale, dozare gravimetrica sau volumetrica a bitumului si a filerului, precum si dispozitiv de malaxare fortata a agregatelor cu liantul bituminos sau are contract cu un furnizor de mixturi asfaltice preparate in statii corespunzatoare tehnic, conform descrierii de mai sus. Distanta de la statia de preparare a mixturilor asfaltice (proprie sau cea a furnizorului) pana la cea de punere in opera nu trebuie sa fie mai mare de 50 km. De asemenea, ofertantul va face dovada asigurarii (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) si a urmatoarelor utilaje: freza asfalt, instalatie mecanizata de amorsare, perie mecanica pentru curatat drumuri, repartizor finisor de mixturi asfaltice la cald, cilindru compactor pe pneuri cu vibrare, mijloace de transport specifice transportului de mixtura. -Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator gradul II (propriu sau contract de prestare/colaborare), autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari. -Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un inginer proiectant de specialitate (CFDP cai ferate, drumuri si poduri sau echivalent) cu experienta in domeniu ; Activitatea de proiectare poate fi realizata : cu personal propriu angajat ; poate fi subcontractata unui agent economic specializat ; prin contract de colaborare cu personal specializat ; prin asociere cu un agent economic de specialitate. -Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat. -Ofertantul terbuie sa dispuna de un responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata la casierie, etaj 2, camera 213 sau in contul RO72TREZ65621360250XXXXX, Trezoreria Vaslui, cod fiscal 3394171.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2008 13:00
Locul: Consiliul judetean Vaslui, str. Stefan cel Mare, nr. 79, judetul Vaslui, Romania.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232 260600, Email: [email protected], Fax: 0232 255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vaslui Compartimentul juridic-contencios
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Tel.0235361089, Email: [email protected], Fax: 0235361090, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2008 14:20