Licitatie Publica - REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ118, SANDULENI- FLORESTI, KM 0+000-10+800
Anunt de participare numarul 39578/20.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU
Adresa postala: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600238, Romania, Punct(e) de contact: LENUTA ARDELEANU, Tel.0234588337, Email: [email protected], Fax: 0234588337
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ118, SANDULENI- FLORESTI, KM 0+000-10+800
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DRUMUL JUDETEN DJ118, KM 0+000-10+800 SI SEDIUL PROIECTANTULUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VA ELABORA PROIECTUL TEHNIC, DDESE VOR EXECUTA LUCRARI DE REFACERE SISTEM RUTIER, ACOSTAMENTE SI SANTURI, REPARATII PODURI EXISTENTE, PODETE TUBULARE, DRUMURI LATERALE, LUCRARI DE SIGURANTA CIRCULATIEI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE SE REGASESC IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 10, 858, 824RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE -108000LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE - IN CUANTUM DE 5%DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI SE POT ASOCIA IN VEDEREA DEPUNERII UNEI OFERTE COMUNE SAU POT SUBCONTRACTA O PARTE DIN CONTRACT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE SOLICITA: -declaratie privind eligibilitatea
- Declaratii privind neincadararea in situatiile prevazute la art. 181/OUG 34/2006
- declaratie privind calitatea de participant la procedura-Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat al statului, inclusiv bugetul local, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si bugetul de stat si are indeplinite obligatiile de platavalabile pentru data deschiderii licitatiei . Certificate se vor prezenta in original sau copie legalizata. .-Cazier fiscal in original
-Copiacertificatului de inregistrare-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschideriiofertelor, original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile la 31.12.200431.12.2005 si 31.12.2006 vizate si inregistrate de organele competente- copii legalizate.2. Scrisoare de bonitate emisa de o banca din Romania3. Fisa de informatii generale4.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani5. Informatii financiare:
a)Lichiditate generalab) Solvabilitate patrimoniala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decatvaloarea 32.500.000ron-lichiditatea generala pe anul 2006 sa fiepeste procentul de 100%, b) - solvabilitatea patrimoniala pe anul 2006 sa fiepeste procentul de 30%,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de atestareISO 90012.Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilorCertificat de atestareISO 14001 si ISO 18001
3. Experienta similara
-Lista cu contractele executate in ultimii 5 ani . Se solicita: - copialegalizata a contractului de antrepriza sau subantrepriza- copia procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor
-recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.4. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti 3 recomandari5. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice.Se solicita dotarea proprie cu minim- 10 bucautobasculante-3buccilindru compactor-2 buc repartizor finisor mixturi asfaltice- 1 buc statie de mixturi asfaltice agrementata tehnicprecum si dotarea cu laborator propriu sau contract de prestari servicii -laborator autorizat gr.II pentru mixturi6declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.7. -Asigurarea cu personal de specialitate, -responsabil tehnic cu executia,
-responsabil cu asigurarea controlului calitatii-persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului- CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului + RTE + responsabil control calitate8. Lista privind obligatiile contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti.
IN FISA DE DATE A ACHIZITIEI SE REGASESC DETALIAT CERINTELE SOLICITATE DE AUTORITATEA CONTRACTANTA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
contract similar proiectare +executie 5.000.000ron
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
NU ESTE CAZUL
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA SERVICIULUI PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2007 12:00
Locul: SEDIUL SERVICIULUI PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE A OFERTELOR SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante de la data luarii la cunostinta de catre contestator desprea acesta , pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI
Adresa postala: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600238, Romania, Tel.234588337, Email: [email protected], Fax: 234588337
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2007 10:29