Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare drumuri comunale-Comuna Ghimpati,


Anunt de participare numarul 47988/27.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Ghimpati Giurgiu
Adresa postala: comuna Ghimpati, judetul Giurgiu, Localitatea: Ghimpati, Cod postal: 087095, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Carapanceanu, Tel.0246276409, Email: [email protected], Fax: 0246276256
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare drumuri comunale-Comuna Ghimpati,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Teritoriul administrativ al comunei Ghimpati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare strazi comuna ghimpati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cod CPV-45233120-6 reabilitare drumuri comunale - 11200m-74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructuraDetalierea este prevazuta in Sectiunea II caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 467, 288.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :25000 RON.Modul de constituire a garantiei: scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, valabila 60 de zile de la data deschiderii ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, buget de stat sau alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica romana sau asocieri de persoane juridice romane.Daca se subcontracteaza lucrari se solicita o lista cu lucrari subcontractate si executanti pentru fiecare lucrare in parte.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: Declaratie privind eligibilitatea;completare formular B;certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;certificat de atestare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata valabil la data deschidrii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formularul B2-sectiunea 4 formulare.
Se solicita Bilantul contabil la 31.12.2006 si la 30.06.2007 vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice.
Pentru persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil, inregistrat la autoritatea competenta in tara respectiva, prezentat in traducere legalizata in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta o lista cu specializarile in care are experienta semnificativa.Formularul G-sectiunea 4 formulare.
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani.Formularul C3-sectiunea 4 formulare
- 2 recomandari pentru 2 lucrari similare realizate in ultimii 5 ani
- se solicita informatii despre personalul angajat.Formularul F-sectiunea 4 formulare
- se solicita informatii privind dotarile specifice.Formularul E-sectiunea 4 formulare
- se solicita informatii despre subcontractanti.Formularul D-sectiunea 4 formulare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
55%
Descriere:
2.
Durata executiei
20%
Descriere:
3.
Garantia acordata lucrarilor
10%
Descriere:
4.
Sistemul de calitate aplicat
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face la casieria Primariei Ghimpati
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2008 12:00
Locul: Sediul Primariei Ghimpati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare din cadrul Primariei Ghimpati si cate un reprezentant din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria Giurgiu
Adresa postala: Str. Portului nr.13, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080015, Romania, Tel.0246212725
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3199538/*123211, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din Primaria Ghimpati
Adresa postala: Sat Ghimpati, comuna Ghimpati Judetul Giurgiu, Localitatea: Ghimpati, Cod postal: 08171, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2008 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer