Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare drumuri comunale in comuna Slobozia Moara, judetul Dambovita


Anunt de participare numarul 88129/07.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Slobozia Moara (Primaria Slobozia Moara)
Adresa postala: Com. Slobozia Moara, jud. DAMBOVITA, Localitatea: Slobozia Moara, Cod postal: 173420, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae MOGESCU, Tel.0245724174, Email: [email protected], Fax: 0245724174, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare drumuri comunale in comuna Slobozia Moara, judetul Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Slobozia Moara, judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare drumuri comunale in comuna Slobozia Moara, judetul Dambovita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice (anexate acestui anunt de participare) din memoriu tehnic, caiete de sarcini si documentatia economica.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 021, 890RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 80.000 lei, Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat (H.G. nr. 577/1997), buget local si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea,
- Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006,
- Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora,
- Acord de asociere,
- Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire,
- Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,
- Documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz) si toate modificarile intervenite pana la data deschiderii ofertelor,
- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr. 4 (Informatii generale)
- Situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe anii 2006, 2007 si 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 8.000.000 lei. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2006, 2007 si 2008 atat in lei cat si in euro. Se va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 05.10.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
- Copii dupa contractele, recomandarile din partea beneficiarilor si procesele verbale de receptie finala a lucrarii, cel putin pentru contractul prezentat in scopul dovedirii cerintei obligatorii
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul va face dovada faptului ca in ultimii 5 ani a executat cel putin o lucrare similara cu o valoare de cel putin 4.000.000 lei (fara TVA), insotita de recomandare din partea unui beneficiar privind calitatea acesteia.- Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamentele si utilajele pentru executie considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (dotare minima): a) autogreder, b)compactor autoprop.cu rulouri(valturi), c)cisterna apa cu dispozitiv de stropire, d)excavator pe senile, e)buldozer pe senile, f)autobasculanta, g)repartizator mixturi asfaltice, h)statie de mixturi asfaltice, i) masina de trasat, j) autogudronator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunere financiara
60%
Descriere:
2.
Propunere tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2009 13:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, Piata Tricolorului nr. 1, Targoviste, judetul Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare;
- reprezentantii autorizati ai ofertantilor;
- alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.0040-21- 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 0040- 21- 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita, Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala: B-dul Independentei nr. 34, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130104, Romania, Tel.0040-245-612.344, Email: [email protected], Fax: 0040-245-611.893, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=120
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- conform prevederilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Slobozia Moara
Adresa postala: comuna Slobozia Moara, judetul Dambovita, Localitatea: Slobozia Moara, Cod postal: 137420, Romania, Tel.0245-724174, Email: [email protected], Fax: 0245-724174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2009 23:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer