Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA SOIMARI DC 47 km 0+000.00 - km 3+433.81; JUDETUL PRAHOVA


Anunt de participare numarul 14257/14.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SOIMARI
Adresa postala: COM. SOIMARI, JUD. PRAHOVA, Localitatea: soimari, Cod postal: 107560, Romania, Punct(e) de contact: LAURENTIU ION BADICA, Tel.0244-416330, In atentia: CONSTANTIN DRAGOMIR, Email: [email protected], Fax: 0244-416103
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA SOIMARI DC 47 km 0+000.00 - km 3+433.81; JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA SOIMARI, SAT LOPATNITA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITAREA UNUI TRONSON DIN DRUMUL COMUNAL DC47 DIN COMUNA SOIMARI, IN LUNGIME DE 3434 m PRIN BALASTARE PENTRU CONSOLIDAREA SISTEMULUI RUTIER SI ASTERNEREA UNUI STRAT PE BAZA DE MIXTURA ASFALTICA IN GROSIME DE 7.00 cm.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE DRUMUL COMUNAL DC47 DIN COMUNA SOIMARI, IN LUNGIME DE 3434 m PRIN BALASTARE SI ASTERNEREA UNUI STRAT PE BAZA DE MIXTURA ASFALTICA IN GROSIME DE 7.00 cm.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 558, 805RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: .15000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 7% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE DACA ESTE CAZUL.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.G. nr. 34 / 2006.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4. Certificat de inregistrare fiscala emis de oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.5. Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constator privind plata impozitelor si taxelor si contributiile de asigurari sociale la data de 30.04.2007.Certificat constatator privind obligatiile de plata ale bugetelor locale la 30.04.2007. Bilantul contabil la 31.12.2006. Declaratie privind lucrarile similare executate pe ultimii 3(trei) ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta pentru cifra de afaceri media anuala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie 3000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii capacitate tehnica. Informatii lucrari similare. Informatii utilaje si echipament tehnic. Informatii personal si CV-ul personalului tehnic responsabil de lucare, personal tehnic de specialitate. Informatii privind asigurarea calitatii, certificat ISO 9001. Informatii privind lucrarile pe ultimii 3 (trei) ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta experientei similare - un contract executat avand lucrari de minim 400000 lei fara T.V.A.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Perioada de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei Soimari, judetul Prahova.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2007 12:00
Locul: PRIMARIA SOIMARI, COMUNA SOIMARI, JUDETUL PRAHOVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CONFORM DISPOZITIEI PRIMARULUI PRIVIND CONSTITUIREA COMISIEI DE LICITATIE SI REPREZENTANTI LEGALI SAU PERSOANE IMPUTERNICITE PENTRU OFERTANTI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU, NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 / 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 / 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: STR. EMIL ZOLLA, NR. 4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244 / 52.24.45, Email: [email protected], Fax: 0244 / 52.24.52
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SOIMARI
Adresa postala: COMUNA SOIMARI, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea: SOIMARI, Cod postal: 107560, Romania, Tel.0244 / 41.63.30, Fax: 0244 / 41.61.03
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2007 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer