Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare drumuri forestiere Borcut-Inau, Razoare-Groape, Targu Lapus-Lighet, judetul Maramures, Cod contract C 3.50401362600008


Anunt de participare numarul 34323/28.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TARGU LAPUS (CONSILIUL LOCAL TARGU LAPUS - PRIMARIA ORASULUI TARGU LAPUS)
Adresa postala: STR.TIBLESULUI, NR.2, JUD.MARAMURES, Localitatea: Targu Lapus, Cod postal: 435600, Romania, Punct(e) de contact: MARTA COSMA, Tel.0262/384465, 0730107361, Email: [email protected], Fax: 0262/385403, Adresa internet (URL): www.primaria.lapus.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare drumuri forestiere Borcut-Inau, Razoare-Groape, Targu Lapus-Lighet, judetul Maramures, Cod contract C 3.50401362600008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Raza administrativ teritoriala a orasului Targu Lapus, jud. Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lungimea totala a drumurilor =9970m. Drum Borcut-Inau-3940m, Drum Razoare-Groape-3930m; Drum Targu Lapus-Lighet-2100m. Lucrarile constau in modernizarea platformei primare, realizarea lucrarilor de arta(poduri, podete, santuri), construirea sistemelor de marcaje, semnalizare si avertizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 298, 349RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 20.000 lei; garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin programul SAPARD, Masura 3.5 Silvicultura, submasura Drumuri forestiere si Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Individual sau Acord de asociere sau Contract de subantrepriza
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criteriile de calificare si selectie sunt prezentate in documentatia de atribuire si vizeaza eligibilitatea, situatia personala, situatia economica financiara, capacitatea tehnica si profesionala a operatorilor economici, conditiile de participare si conflictul de interese.
certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local, certificat constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (auditate);
2. Profitul net conform ultimului bilant contabil anual auditat trebuie sa fie pozitiv; 3.Scrisoare de bonitate bancara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 6.600.000 Ron (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.In cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor trebuie ca cel putin un membru sa fi realizat cel putin 2 lucrari similare si toti membrii impreuna sa fi executat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani, din care una de cel putin 20% din valoarea contractului de achizitie publica; 2. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;3. Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/Proces verbal de receptie finala / Recomandare avizata de Inspectoratul de Stat in Constructii pentru fiecare lucrare inclusa in formularul C3; 4. Declaratie privind echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; 5. Toate persoanele cu functii de conducere implicate in executia lucrarilor ( responsabilul de proiect, asistentul responsabilului de proiect, responsabilul CQ/MQ, RTE) trebuie sa aiba cel putin 3 ani experienta in lucrari de infrastructura ( si sa probeze calificarile necesare pentru realizarea de lucrari in proiecte similare (diplome, CV-uri, copii carti de munca, atestate/autorizatii); 6 Personalul destinat executiei lucrarii trebuie sa fie astfel dimensionat incat sa asigure implementarea proiectului in perioada de timp programata; 7.Informatii privind asigurarea calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11236/28.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: depunere la caserie a costului documentatiei sau prin fila CEC avalizata de banca.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2007 14:00
Locul: La Sediul Consiliului Local Targu Lapus, str.Tiblesului , nr.2, camera 16
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul SAPARD, Masura 3.5 Silvicultura, submasura Drumuri forestiere in baza contractului de finantare C3.50401362600008/22.01.2007 incheiat intre APDRP si Consiliul Local Targu Lapus, jud. Maramures
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel ORADEA
Adresa postala: Parcul Traian, Nr.10, Localitatea: ORADEA, Localitatea: Oradea, Cod postal: 4310433, Romania, Tel.0259-426881, Fax: 0259-415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic PrimariaTargu Lapus
Adresa postala: Str. Tiblesului, nr. 2, Targu Lapus, jud. Maramures, Localitatea: Targu Lapus, Cod postal: 435600, Romania, Tel.0262-384465, Email: [email protected], Fax: 0262-385403, Adresa internet (URL): www.primaria.lapus.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2007 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer