Licitatie Publica - Reabilitare drumuri in comuna Baciu Jud. Cluj
Anunt de participare numarul 50201/17.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BACIU
Adresa postala: BaciuNr.792, Localitatea: Baciu, Cod postal: 407055, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Pop, Tel.0264260314, Email: [email protected], Fax: 0264260699, Adresa internet (URL): www.primariabaciu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare drumuri in comuna Baciu Jud. Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Baciu Loc. Baciu Str. Noua , Str. CFR-ului, Str. Viilor I , Str. Viilor. II Loc. Popesti si Loc. Salistea Noua
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie - executia consta din lucrari pregatitoare, reprofilare drum , asternere balast si covor asfaltic 6 cm grosimeLucrarile se vor proiecta conform temei de proiectare si se vor executa conform caietului de sarcini si documentatiei aferente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari pregatitoare, reprofilare drum , asternere balast si covor asfaltic 6 cm grosime pe o lungime totala de drum de 4800 ml
Valoarea estimata fara TVA: 1, 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1% din valoarea estimata a contractuluirespectiv 14875Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face la 3 zile dupa receptia finala a lucrarii prin Trezoreria Cluj Napoca
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Persoane Juridice Romane
Certificat unic de inregistrare (copie)
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, dincare sa rezulte obiectul de activitate, modificarile in legatura cuobiectul de activitate, sediul ofertantului etc. precum si faptul ca nusunt inscrise mentiuni conform art.21 din Legea nr.26/1990(valabil o luna de la data emiterii).Persoane juridice Straine
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare
ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in
care candidatul/ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)
valabil pentru anul calendaristic in curs. Documentele prezentate vor fi traduse in limba romana de catre traducatori autorizati.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri peste3 000 000 lei pe an
Societatea sa nu fie in lichidare judiciara sau faliment si sa nu figureye cu datorii la Bugetul de stat sau la bugetele locale.
Conform Caietului de sarcini
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentareformulare tip emise de organismele competente cu valabilitate cel putin pana ladata depuneriiofertei: Certificat de atestare fiscala, in original sau copie legalizata, privindplata obligatiilor la data de _30.04.2008__ fata de: - Bugetul de stat (bugetul consolidat)- Bugetul local.ultimul bilant contabil anul de referinta, anul 2007, vizat de DFP
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lucrari similare
Sa se faca dovada detinerii utilajelor necesare lucrarii si a fortei de munca calificate.
Conform Caietului de sarcini
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 3 lucrari similare in ultimul an .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face la Casieria Primariei Baciu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.09.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2008 15:00
Locul: Jud. Cluj Com. Baciu Str. Principala Nr. 792 in sala de sedinte a Consiliului Local Baciu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Agentia Nationala de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.(+40) 21.319.95.65, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
15 ZILE DE LA PRIMIREA INSTIINTARII PRIVIND REZULTATUL PROCEDURIIfie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor;fie la autoritatea contractanta si apoi la instanta competenta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Baciu
Adresa postala: Str. Principala Nr. 792, Localitatea: Baciu, Cod postal: 407055, Romania, Tel.(+40) 0264 260 314, Email: [email protected], Fax: (+40) 0264 260 699, Adresa internet (URL): www.primariabaciu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2008 20:08