Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare, extindere, modernizare si echipare Scoala Generala Poiana ? Seciuri, comuna Bustuchin, judetul Gorj ?- Echipamente si dotari


Anunt de participare numarul 136418/09.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BUSTUCHIN (PRIMARIA COMUNEI BUSTUCHIN)
Adresa postala: Bustuchin, jud Gorj, Localitatea: Bustuchin, Cod postal: 217115, Romania, Punct(e) de contact: Ion Ciocea, Tel. +40 0253475125, Email: [email protected], Fax: +40 0253475156, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare, extindere, modernizare si echipare Scoala Generala Poiana ? Seciuri, comuna Bustuchin, judetul Gorj ?- Echipamente si dotari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Bustuchin, Judetul Gorj
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare, extindere, modernizare si echipare Scoala Generala Poiana ? Seciuri, comuna Bustuchin, judetul Gorj ?- Echipamente si dotari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39160000-1 - Mobilier scolar (Rev.2)
30141200-1-Calculatoare de birou (Rev.2)
35000000-4-Echipament de securitate, de lupta impotriva incendiilor, de politie si de aparare (Rev.2)
45331220-4-Lucrari de instalare de echipament de aer conditionat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 025, 063RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de : pentru Lot 1 - 4.800 lei ; Lot 2 ? 720 lei ; Lot 3 ? 14.800 lei (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare )perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita a depunerii ofertelorForma de constituire1. In conformitate cu art86 din HG 925/2006 ( F10) sau2. ordin de plata in contul RO34 TREZ 3375 006X XX00 0571 deschis la Trezoreria TG Carbunesti, Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, o parte din garantia de participare astfel :4805 pt. ofertantii care depun oferta la toate loturile sau la ofertantii individual pe loturi : pt. Lotul 1-2402 lei, pt. Lot 2 ? o lei ; pt. Lot 3 - 4528 lei Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (2)din HG 925/2006, (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare )Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene FEDR ? 85%Bugetul de stat ? 13%Bugetul local ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile
ulterioareForm12) Declaratii privind calitatea de participant la proceduraForm 12
3) Declaratie pe proprie raspundere conf art. 69^1 din OUG 34/2006Form 2 BPersonal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului :
- Ciocea Ion - primar
- Stoenescu Gheorghe - viceprimar
- Bublinschi Liliana ? contabil
- Argeseanu Eugen-secretar
- Neanu Aurelian ? pres comisie buget finante
- Popa Nicolae-consilier
- Manea Sevastian-consilier
- Borcan Nicolae-consilier
- Pana Ion-consilier;
-Parghel Daniel ? exp achizitii
4) Certif de part la licitatie cu oferta independenta Form2A, 5) Declaratia privind neincadrarea in sit prevla art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu Form 2
6) Certif de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia
obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele7) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in
luna anterioara, in care se depun ofertele;Documentelese vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ? conform cu originalul? .Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta :
Documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local .
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana .
Nota:
- Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
- Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului PrezCertifconstatator emis de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, repr legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va solicita ofertantului aflat pe primul loc dupa procesul de evaluare, documentul in original sau copie legalizata.
Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .In etapa evaluarii ofertelor AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc(la fiecare lot ) , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea acestui document in original/copie legalizata pentru conformitate.
Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana
Nota:
- Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
- Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contab pentru ultimii 3 ani 2009, 2010 si 2011, in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul?, vizate si inregistrate de organele competente. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de minim: pt. Lot 1 ? 480.000 lei; Lot 2 -72.000 lei: Lot 3 ? 1.490.000 lei(exlusiv TVA). Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului.
Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realiz unui cash-flow de executie a contractului, in valoare de: -160.000 lei pt. Lot1;
-498.000 lei pt. Lot 3
pe o per de 2 luni conform Ordin 509/2011 al pres ANRMAP
Scrisoare bonitate, scrisoare de confort bancar, orice alt document eliberat de banca din care sa reiasa indeplinirea cerintei- in original
Tert sustinator (daca este cazul )
In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.
Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati? art. 188 alin. (1) lit. a) din OUG 34
Exp similaraPrez unui document/contract/pv receptiue care sa confirmefurnizarea, in ultimii 3 ani, avand obiect similar, in val de min: la Lot 1 :120.000 lei ; Lot 2 :18.000 lei ; Lot 3 :370.000 lei
Se vor prezenta : -copii dupa parti relevante a unui contr de furnizare(parti, durata, valoare, garantii, semnaturi),
- copie dupa pv de receptie partial /la termin furnizarii/ pv de receptie finala daca e cazul,
-Recomandare care trebuie sa precizeze cel putin urm aspecte:
modul de indeplinire a obligatiilor contr pe parcursul derularii contr respectiv;
daca au fost inregistrate: neconformitati care au condus la reluari partiale sau totale de furnizari, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate
Documentele se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?.
InfpersonalNivel min: Lot 2:1 ing profil electric; 1 electrician autorizat ANRE gradul III B ;
Lot 3 :1 ing electronist; 1 ing IT (informatician);
Nu se accepta propunerea de pers care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;Ofertva prez in copie certif pt conf cu original urm docum:
? extras REVISAL, si/sau contr de prestari servicii, astfel incat din docum prez sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi;
? diplome;
? autoriz/certif de atest prof si legitimatiile aflate in termen de valab la data depunerii ofertelor.
? Angajament de particip
? Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca in cazul indisponibilitatii unor pers dintre cele nominalizate pentru indepl contr, le va inlocui numai cu pers avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei
Nota: Neprez sau prez intr-o forma necorespunz a acestor docum va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila
Inf privindsubcontractantiIn cazul in care nu este necesara subcontractarea, op ecva face precizarea ?nu este cazul? in formular.
Resursele mat si umane ale subcontr se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contract daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor
In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizi publica, AC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract .
Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial.
Informatii privind asociereaNota:
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective. AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
Tert sustinator (daca este cazul)
In cazul in care cerintele de calificare referit la sit econ si financiara si la cap tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angajament ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajam de sustinere va trebui sa respecte condit specifice prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.
Pers care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire confpreved art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Angajame ferm de sustinere prez de ofertan castigator va face parte integranta a contr de achizitie publica
ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre
fiecare membru al asocierii
ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre
fiecare membru al asocierii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Pentru valoarea ofertei cu pretul cel mai mic se acorda punctajul maxim. Pentru celelalte valori se acorda un punctaj proportional si anume: Pn = (Pmin/Pmax) x 70, unde Pn ? punctaj obtinut de oferta cu valoarea mai mare decat cea minima Pmin ? pretul minim ofertat Pmax ? pretul ofertat de ceilalti operatori economici.
2.
Termenul de livrare si montaj al produselor(nu mai mult de 3 luni)
30%
Descriere: : Punctajul pt TL, exprimat in zile, se calculeaza astfel: a) pt cel mai redus TL dintre oferte se acorda 30 pct; b) pt alt TL decat cel prevazut la lit. a) pctse acorda astfel: PTl = (TL minim/TL ofertat) X 30; TL va fi exprimat in zile. TL maxim acceptat este de 90 zile. Ofertele cu un TL mai mare de 90 zile vor fi considerate neconforme. Ofertele cu un TL mai mic de 5 zile, termen considerat minim realist, nu vor primi punctaj pentru acest criteriu. Ponderea componentei tehnice: 30.00%
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
administrator, persoane imputernicite , etc,
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007 ? 2013, Axa prioritara 3, Domeniul 3.4 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?Tipul de finantare: Fonduri Europene FEDR ? 85%Bugetul de stat ? 13%Bugetul local ? 2%
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru depunerea ofertelor, data precizata conform anuntului de participare. Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate. Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale. IMM-urile benef de o reducere de 50% pt criteriile legate de cifra de afaceri, de gar. de part. si de gar. de buna ex.Societatileofertante care se incadreaza in categ IMM conf Lg 346/2004 vor prezenta o declaratie pe proprie rasp in acest sens. Sustinerea tehnica si/sau financiara: in conf cu art 186 di 190 din OUG 34/2006, Ofertantul isi poate demonstra situatiaeconomicasi/sau financiara si situatia tehnica si/sau profesionala prin prez unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert.In acest sens se va prez un angajament ferm, incheiat in forma autentica prin care tertul confirma faptul ca va pune la dispozilita ofertantuluiresursele invocate.In cazul ofertelor cu punctaje egale, modalit de departajare va fi pretul. Daca preturile ofertelor aflate pe primul loc sunt egale, AC va solicita acestora reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor la o data ulterioara
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art 25662/OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
: serviciul juridic al Primariei Bustuchin, jud Gorj
Adresa postala: Localitatea Bustuchin, Primaria Comunei Bustuchin, Localitatea: Bustuchin, Cod postal: 217115, Romania, Tel. +40 253475125, Email: [email protected], Fax: +40 253475156
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2012 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer