Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare, extindere si modernizare sisteme de alimentare cu apa si canalizare aglomerarile Strehaia, Comanda


Anunt de participare (utilitati) numarul 141012/08.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECOM S.A. - DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: BDUL. CAROL I, NR. 53, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220146, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice, Tel. +40 352401330, In atentia: CRIVAC CRISTIAN, Email: [email protected], Fax: +40 352401330, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare, extindere si modernizare sisteme de alimentare cu apa si canalizare aglomerarile Strehaia, Comanda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strehaia, Comanda
judetul Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste incheierea unui contract de achizitie publica de lucrari avand ca obiect , , Reabilitare, extindere si modernizare sisteme de alimentare cu apa si canalizare aglomerarile Strehaia, Comanda?
Valoarea estimata a contractului este de 24.976.469, 00 lei fara TVA, respectiv 5.757.600, 00 euro fara TVA calculata la cursul InforEuro din data de 29.02.2012pentru 1 euro = 4, 3380 lei (conform Deciziei de Aprobare nr. C(2012) 1284 din 29.02.2012 a Comisiei Europene, cu nr. 24123 de inregistrare in SMIS-CSNR)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare, extindere si modernizare sisteme de alimentare cu apa si canalizare aglomerarile Strehaia, Comanda
Valoarea estimata fara TVA: 24, 976, 469RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va prezenta in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 (virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantum de 499.529, 00 lei pentru o perioada de valabilitate de 180 zile de la data limita de depunere a ofertelor).Pentru garantia de participare depusa intr-o alta moneda decat LEU, se va face echivalenta leu/alta valuta, la cursul InforEuro din data de 29.02.2012.Garantia de participare in original, trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora pentru deschiderea deschiderea ofertelor respectand in totalitate cerintele exprimate in Formularul 18 din cadrul Sectiunii- Formulare.Garantia de participare va putea fi prezentatasub forma prevazuta de art. 86 din HG 925/2006 in conformitate cu cerintele prevazute in Formularul 18 din cadrul Sectiunii- Formulare.Garantiei de participare i se vor aplica prevederile art. 2781 alin. 1 lit. c) din OUG 34/2006. Cuantumul retinerii garantiei de participare va fi de 10.057, 64 lei.Garantia de participare va fi prezentata in original in limba romana. Garantia de participare in original prezentata in alta limba decat limba romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana, legalizata. Garantia de buna executie se va prezenta in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 1) din HG 925/2006 (virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantum de 10% din valoarea contractului, respectand in totalitate cerintele exprimate in Formularul 21 din cadrul Sectiunii - Formulare.Garantia de buna executie va fi prezentata in original in limba romana. Garantia de buna executie in original prezentata in alta limba decat limba romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana, legalizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1.Fond Coeziune: 78, 38%2.Buget stat: 11, 99%3.Buget local: 1, 84%4.Imprumut operator regional: 7, 79%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA 1:
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Ofertantul nu are dreptul:
-sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
Modalitate indeplinire cerinta 1:
Ofertantul (operator economic, lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr.2 Declaratie privind calitatea de participant la procedura din Documentatia de atribuire - Sectiunea? Formulare.CERINTA 2:
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006
Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .
Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta. Modalitate indeplinire cerinta 2:
Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele:
a).Formularul nr. 1 - DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura si respingerea ofertei.
b).Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta
c).Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta.
In situatia in care operatorul economic se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus din procedura, oferta fiind respinsa.
In situatia in care tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus din procedura, oferta fiind respinsa.Cerinta 3.
Certificatul de participare cu oferta independenta - Formularul nr. 3.Cerinta 4.
Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr 20.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ? Dr. ing. ILIE PISOI, Director Economic ? ec. LIVIU LEPRI, Director Tehnic ? ing. GEORGE LUPULESCU, Comp.juridic ? jr. MARIAN BUZATU, Comp. UIP ? ing. DUMITRESCU ROMEO, Comp. UIP ?ing. EPURAN SORIN. Comp. UIP ?ing. POENARU DAN, Comp. UIP ?ing. SURDULESCU RADU, Comp. UIP ?ing. POPESCU IOAN, Comp. Achiziti Publice ? ing. CRISTIAN CRIVAC, Comp. Achiziti Publice ? ing. VLADICA GHEORGHE, Comp. Achiziti Publice ? AXENTE EMILIA, Comp. Achiziti Publice ? ec. NICOLICEA ROBERT.
In situatia in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) se afla intr-una din situatiile prevazute de art.
691 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa. Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. CERINTA 1:
Persoane juridice/fizice romane :
Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN
din certificatul constatator emis de ONRC. Modalitate indeplinire cerinta 1:
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiese faptul ca ca informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice/fizice straine :
Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Modalitate indeplinire cerinta 1: - persoane juridice/fizice straine
Document care dovedeste forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Documentele vor fi prezentate in traduceri autorizate si legalizate, in limba romana de catre un traducator atestat .
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA 1: In conformitate cu art. 9, lit. b) din HG 925/2006, media cifrei de afaceri globale sa fie de cel putin 49.800.000, 00 lei sau echivalentulsumei in euro, respectiv 11.479.944, 67 EURO calculat la cursul inforeuro din data de 29.02.2012 de 4, 3380 lei.
-medie cifrei de afaceri globala pentru ultimii trei ani (2009, 2010, 2011).-operatorii care doresc si pot prezenta Bilantul contabil aferent anului 2012 vizat spre inregistrare la autoritatile competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34 / 2006), media cifrei de afaceri se va aplica anilor 2010, 2011 si 2012.
Pentru conversia monedei LEI/EURO se va utiliza rata de schimb a Bancii Nationale a Romaniei la data de 31 decembrie pentru fiecare dintre anii solicitati.
Anul 2009 = 4, 2282 RON; Anul 2010 = 4, 2848 RON; Anul 2011 = 4, 3197 RON;
Anul 2012 = ?????la 31.12.2012
Continuare CERINTA 1:
Pentru demonstrarea indeplinirii nivelului solicitat pentru cifra de afaceri se vor prezenta bilanturile aferente celor 3 ani luati in calcul, cu precizarea ca in cazul in care pana la data depunerii ofertelor, exista operatori economici care nu sunt vizati de termene privind obligatia legala de depunere a bilantului, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.
CERINTA 2: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant,
autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
CERINTA 3: Un operator economic poate, in scopul derularii contractului, sa recurga la capacitatile economice si financiare ale altor persoane fizice/juridice, indiferent de natura relatiilor dintre acestea, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006. In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (se va completa Formularul 5 (Angajament privind sustinerea financiara) din Sectiunea ? Formulare, incheiat in forma autentica (la
notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia
Ofertantului resursele financiare invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA 1: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: Pentru Contracte de executie retele de canalizare
? Ofertantul trebuie sa fi executat contracte similare care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 25 km (75% din totalul prevazut) de retele de canal. Dovada experientei similare se va face prin insumarea a cel mult 2 contracte. Contractele respective trebuie sa cuprinda obligatoriu si reabilitarea sau executia de lucrari de executie statii de pompare ape uzate inclusiv implementarea si functionarea in parametrii proiectati a sistemului de monitorizare SCADA.
CERINTA 2:
Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: Pentru Contracte de executie retele de apa potabila
? Ofertantul trebuie sa fi executat contracte similare care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 21 km (75% din totalul prevazut) de retele de apa potabila si sau aductiuni de apa potabila. Dovada experientei similare se va face prin insumarea a cel mult 2 contracte. Contractele respective trebuie sa cuprinda obligatoriu si implementarea si functionarea in parametrii proiectati a sistemului de monitorizare SCADA.
CERINTA 3.Proces/procese verbal/verbale de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala prin care sa se demonstreze executarea lucrarilor prezentate, pentru contractul/contractele ce dovedeste/dovedesc indeplinirea cumulativa a cerintelor 1 si 2
CERINTA 4.Pentru contractele prezentate privind dovedirea experientei similare se va prezenta:
Certificare de buna executie din partea beneficiarilor/ recomandare din partea beneficiarilor - ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, cu precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu, daca au fost duse la bun sfarsit si daca sistemul de monitorizare SCADA a fost implementat si functioneaza in parametrii proiectati.
CERINTA 5: Informatii privind subcontractantii In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.
CERINTA 6: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (se va completa Formularul 9 (Angajament privind sustinerea tehnica) din? Formulare, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, ori de cate ori este nevoie pe perioada de derulare a contractului. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform
prevederilor art. 180 al OUG 34/2006 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG
34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii al Ofertantului, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a Ofertantului), corespunzator activitatilor aferente obiectului procedurii Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide.
Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al Ofertantului, respectiv SR EN ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), corespunzator activitatilor aferente obiectului procedurii Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere: Componenta financiara
2.
Costuri operare
35%
Descriere: reprezinta punctajul corespunzator aferent costurilor de operare (descrisa in fisa explicitare crit atribuire)
3.
Termene garantie statii pompare
20%
Descriere: reprezinta punctajul corespunzator garantiei statiilor de pompare (descrisa in fisa explicitare crit atribuire)
Punctaj maxim componenta tehnica: 55
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9127 / 27.11.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.02.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.02.2013 12:00
Locul: sediu SC SECOM SA Drobeta, b-dul CAROL I, nr. 53, Drobeta Turnu Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Reabilitare, extindere si modernizare sisteme de alimentare cu apa si canalizare in judetul Mehedinti?(conform Deciziei de Aprobare nr. C(2012) 1284 din 29.02.2012 a Comisiei Europene, cu nr. 24123 de inregistrare in SMIS-CSNR)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
1.IN CADRUL PROCEDURII DE ATRIBUIRE, TOATE DOCUMENTELE CARE VOR FI PREZENTATE INTR-O ALTA LIMBA DECAT LIMBA ROMANA, DE CATRE OFERTANTII PERSOANE FIZICE/JURIDICE ROMANE/STRAINE, VOR FI INSOTITE DE TRADUCEREA AUTORIZATA IN LIMBA ROMANA, LEGALIZATA LA NOTARIAT.2.In conformitate cu prevederile art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011 si art. 35 din HG 925/2006, Comisia de Evaluare de evaluare are dreptul de a solicita oricand clarificari sau completari ale documentelor prezentate de acestia pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, sau pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintele solicitate.3.Pentru o pregatire corespunzatoare a ofertelor, posibilii ofertanti oricand pot apela la Autoritatea Contractanta pentru informatii suplimentare si posibilie vizite pe amplasamentele vizate.4.In cazul ofertelor clasate pe primul loc, cu punctaje egale, modalitatea de departajare va fi punctajul componentei P2 ? Costuri operare. In cazul in care se constata valori egale, modalitatea de departajare va fi punctajul componentei P1 ? Pretul ofertei. In cazul in care se constata valori egale, modalitatea de departajare va fi punctajul componentei P3 ? Termene de garantie statii pompare. In cazul in care se va constata egalitate de punctaje dupa departajarea componentei P3, se va solicita reofertarea componentei P1 in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor (intr-un termen de 24 de ore de la solicitare).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006, art. 256^2, lit. b), respectiv 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC SECOM SA Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul CAROL I, nr. 53, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220146, Romania, Tel. +40 352401330, Email: [email protected], Fax: +40 352401330
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.12.2012 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer