Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare Facultatea de Constructii CMMC, CCIA, IGGT


Anunt de participare numarul 62147/25.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA MICEA, Tel.0256403030, Email: [email protected], Fax: 0256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: Piata Victoriei nr.2 Rectorat, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: ing. Dana SUBA, Tel.0256403151, Fax: 0256403153
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: Piata Victoriei nr.2 Rectorat, Serviciul Achizii Publice, etaj II, cam 208, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: ing. Dana SUBA, Tel.0256403151, Fax: 0256403153
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: Piata Victoriei nr.2 Rectorat, Registratura, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256403035
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare Facultatea de Constructii CMMC, CCIA, IGGT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Reabilitare Facultatea de Constructii CMMC, CCIA, IGGT Str. Ioan Curea nr. 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare Facultatea de Constructii CMMC, CCIA, IGGT Str. Ioan Curea nr. 1. Lucrari de instalatii, tamplarie, finisaje exterioare si interioare. Durata de executie a lucrarii 24 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari conform proiectului de executie.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 114, 450.54RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplimentare cf. art. 122 lit i, j conf OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 70000lei, scrisoare de garantie bancara. Garantie de buna executie 10% din val. fara TVA a contractului, retineri succesive din facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se asigura din fonduri bugetare si surse proprii, platile se vor derula prin trezorerie la 14 zile de la emiterea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conditii obligatorii:
- declaratie privind eligibilitatea (formular 12A), - declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 12B), - certificat de atestare fiscala emis de ANAF, -original sau copie legalizata, valabil la deschiderea ofertei;
- certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale emis de Primarie- original sau copie legalizata, valabil la deschiderea ofertei;
- certificat de inregistrare fiscala, copie semnata si stampilata "conform cu originalul";
- certificat constatator emis de ORC, cu domeniul/domeniile de activitate- din care sa rezulte ca domeniul principal de activitate conform cod CAEN este Lucrari de constructii, original in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei;
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
- bilantul contabil la 31.12.2007- copie pe care se va mentiona" conform cu originalul", semnat si stampilat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 7.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: O declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca manopera este in concordanta cu salariu mediu brut in ramura constructiilor conform statisticii.Completarea formularului anexa 12H . Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii propriu (ISO 9001/2000 sau echivalent in copie pe care se va mentiona conform cu originalul semnata si stampilata , Manualul calitatii pentru lucrare .Documente emise de organele acreditate, care sa confirme ca ofertantul a implementat si a mentinut un sistem de protectie a mediului, (ISO 14001 sau echivalent) se accepta si societati comerciale care se aflain curs de certificare .Formular 12G.Completarea formularului12I.Completarea formularului 12F Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara - minim un contract cu o valoare egala sau mai mare decat 7.000.00 lei , incheiat si indeplinit in ultimii 5 ani, si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare cu cele prevazute in prezentul contract.Cerinta poate fi indeplinita si prin cumularea valorii a cel mult 3 contracte incheiate si indeplinite in ultimii 5 ani, fiecare contract avand ca obiect executia unor lucrari similare cu cele prevazute in prezentul contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria institutului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2008 12:00
Locul: Rectoratul Universitatii "Politehnica" din Timisoara, Piata Victoriei nr.2, Etaj III, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschidere pot participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor (se va completa formularul 12C)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054, Fax: 0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostiinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiu Juridic
Adresa postala: Piata Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256403051, Fax: 0256403150
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2008 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer