Licitatie Publica - Reabilitare fatade si acoperisuri ale cladirilor afectate de poluarea istorica
Anunt de participare numarul 9712/16.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria orasului Copsa Mica
Adresa postala: str. Aleea Castanilor nr.8, Localitatea: Copsa Mica, Cod postal: 555400, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Deaconu, Tel.0269840120, Email: [email protected], Fax: 0269840149, Adresa internet (URL): www.copsa-mica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare fatade si acoperisuri ale cladirilor afectate de poluarea istorica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Intravilanul orasului Copsa Mica.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare a fatadelor, acoperisurilor, refacere trotuare, pentru un numar de 74 de imobile cu destinatia de locuinte sau cladiri ale administratiei publice locale si ale institutiilor publice situate in orasul Copsa Mica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
45261100-5-Lucrari de sarpanta (Rev.1)
45261900-3-Reparare si intretinere a acoperisurilor (Rev.1)
45432112-2-Pavare (Rev.1)
45442110-1-Lucrari de vopsire a constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
74 de imobile cu destinatia locuinte sau cladiri ale administratiei publice locale si ale institutiilor publice situate in orasul Copsa Mica.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 416, 289.41RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv 65.000 lei. Garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 1267/2006 si Programul multianual prioritar de mediu si gospodarire a apelor (Programul pilot pentru reabilitarea zonelor fierbinti Zlatna si Copsa Mica).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multe juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Documente care dovedesc eligibilitatea: 1. Declaratia privind eligibilitatea ofertantului; 2. Certificat constatator tip eliberat de Oficiul Registrului Comertului; 3. Certificate de atestare fiscala emise de Administratia Finantelor Publice si de autoritatea publica locala de pe raza localitatii unde este inregistrat ofertantul; 4. Garantia pentru participare; 5. Dovada achizitionarii documentatiei de atribuire;B. Documente care dovedesc inregistrarea: 1. Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului si act constitutiv actualizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani:
Existenta in ultimii trei ani (2004-2006) cel putin a unui contract de lucrari incheiat pentru: reabilitari fatade, modernizari, consolidari si/sau constructii imobile. Se va atasa adresa beneficiarului ce va certifica "buna executie" a lucrarilor finalizate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 2.000.000 eurominim 700.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale;Lista asocieri societati comerciale/subcontractanti;Fisa informatii experienta similara;Recomandari ai altor beneficiari;Documente emise de organisme acreditate pentru certificarea sistemului calitatii;Declaratie dotari specifice;Declaratie numarul mediu al personalului angajat;Atestate si certificari ale societatii si ale expertilor societatii;Lista cu lucrari similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata directa la casieria unitatii sau prin ordin de plata in contul RO38TREZ58250006XXX000150 deschis la Trezoreria Copsa Mica.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2007 13:15
Locul: La sediul Autoritatii contractante - Sala de sedinte a Consiliului Local Copsa Mica.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare a ofertelor, reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor, reprezentanti Ministerul Finatelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Intern Specializat pentru Atribuirea Contractelor de Achizitie Publica
Adresa postala: Str. Aleea castanilor, nr. 8, Localitatea: Copsa Mica, Cod postal: 555400, Romania, Tel.0269-840120, Email: [email protected], Fax: 0269-840149, Adresa internet (URL): www.copsa-mica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2007 10:09