Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare fatade unitatile de invatamant - Slatina


Anunt de participare numarul 48475/02.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slatina
Adresa postala: Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MOANTA, Tel.0249/439377;407002, Email: [email protected], Fax: 0249/431708;439336, Adresa internet (URL): www.primariaslatina.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare fatade unitatile de invatamant - Slatina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Slatina
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul acestui contract il reprezinta refacerea fatadelor si reabilitarea termica la unitatile de invatamant din municipiul Slatina. Astfel se vor executa lucrari de izolare a peretilor exteriori cu strat de polistiren expandat de 5 cm peste care se vor aplica tencuieli pe plasa, tencuieli exterioare decorative, inlocuirea burlanelor, refacere hidroizolatii copertine, gratii la ferestre, glafuri din PVC la ferestre, vopsirea paziilor de lemn la scolile cu sarpante. Scolile care vor fi reabilitate in prima faza sunt: Scoala Generala Eugen Ionescu, Scoala generala Stefan Protopopescu, Scoala Generala nr.10 ( corp B CNV Nicolae Titulescu), Scoala Generala George Poboran, Gradinita cu program prelungit nr.7, Grupul Scolar Industrial Metalurgic si Colegiul National Radu Greceanu.Cantitatile le lucrari se regasesc in caietele de sarcini anexate pentru fiecare unitate de invatamant.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261310-0 - Lucrari de hidroizolare (Rev.1)
45261320-3-Lucrari de instalare de burlane (Rev.1)
45320000-6-Lucrari de izolare (Rev.1)
45321000-3-Lucrari de izolare termica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul acestui contract il reprezinta refacerea fatadelor si reabilitarea termica la unitatile de invatamantdin municipiul Slatina. Astfel se vor executa lucrari de izolare a peretilor exteriori cu strat de polistiren expandat de 5 cm peste care se vor aplica tencuieli pe plasa, tencuieli exterioare decorative, inlocuirea burlanelor, refacere hidroizolatii copertine, gratii la ferestre, glafuri din PVC la ferestre, vopsirea paziilor de lemn la scolile cu sarpante.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 679, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Sc.Eugen Ionescu 4.900 leiSc.nr.10 3.700 leiGPP7 1.500 leiSc.G.Poboran 4.900 leiSc.St.Protopopescu 5.000 leiColegiul N.R.Greceanu 2.100 leiGrupul Sc.Ind.Metalurgic 4.300 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului se face din credit intern contractat si buget local. Plata se va face in maxim 120 de zile pe baza facturilor confirmate de autoritatea contractanta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se cere legalizarea asocierii grupului de ofertanti, ci numai acceptul scris al lor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor inclusiv cele locale, certificat de inregistrare, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - bilantul contabil la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, resurse tehnice, resurse umane, experienta similara recomandare beneficiar, declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, certificat de calitate ISO 9001, ISO 14001 OHSAS 18001 sau echivalent .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
3.
Durata garantiei acordata lucrarii
10%
Descriere:
4.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se va achizitiona in urma unei solicitari scrise din partea operatorilor economici si se va achita la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2008 15:00
Locul: strada Mihail Kogalniceanu nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare oferte - reprezentantii operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
nu se accepta oferte alternative
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare Contestatii
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul APL Juridic
Adresa postala: Str. Mihail Kogalniceanu nr.1, Slatina, jud. OLT, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Tel.0249 439377, Fax: 0249 431708
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2008 16:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer