Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE GRADENE STADION MUNICIPAL


Anunt de participare numarul 78968/02.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel.0252/314379, Email: [email protected], Fax: 0252/316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE GRADENE STADION MUNICIPAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Stadion Municipal Drobeta Turnu Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea lucrarile de reabilitare si consolidare la gradenele stadionului municipal, achizitionare si montare scaune spectatori, refacerea spatiilor de circulatie si executia retelelor exterioare de apa si canalizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262330-3 - Lucrari de reparare a structurilor din beton (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini, listelor de cantitati de lucrari din proiectul tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 3, 296, 060RON
II.2.2) Optiuni
Da
Mun.Tr.Sev.poate achiz ult.noi lucr.sim.de la cast., cf.ar.122 lit.j/OUG 34/2006 modif si complet
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare: 30.000 lei;2.Garantia de bune executie a contractului: 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf. OUG 34/2006, modificata si completata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie privind eligibilitatea; 2. declaratie privind calitatea de participant la procedura; 3.declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; 4. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul / ofertantul este rezident)
5. Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului; 6. Certificat Unic de Inregistrare emis de Oficiul registrului comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri (Formular IG_CA);
2.Bilant contabil la data 31.12.2007 vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie
3. Bilant contabil la data 31.12.2008 vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie
4.Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 9.800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
2.Fisa de experienta similara3.Recomandare/Certificare din partea beneficiarului, in original sau copie legalizata; min. doua rec. ale benef. emise in 2008-2009;
4.Declaratie pr. util., instalatiile, echip.tehn.;5.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- CV responsabil de contract;CVresponsabil tehnic cu executia;Atestat responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie legalizata;Legitimatieresponsabil tehnic cu executia (RTE), viza valabila, in copie legalizata;Contract de muncaresponsabil tehnic cu executia (RTE), in copie legalizata;Contract de munca responsabil calitate (CQ), in copie legalizata;Certificat de autorizare responsabil calitate (CQ), viza valabila, in copie legalizataC.V.- responsabil calitate (CQ)6.Certificat privind implementarea unui Sistem de Management al Calitatii SR EN ISO 9001:2001 (2000)(sau echivalent), in copie legalizata;7.Certificat SR EN ISO 14001:2005(sau echivalent), in copie legalizata;8.Certificat OHSAS 18001:2004(sau echivalent)in copie legalizata;9.Acord de asociere ;
10.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;
11. Formular AS - Acord de subcontractareIn cazul in care nu se va subcontracta parte/parti din lucr. se va completa cuFara subcontractanti.12.Formular DPM Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 ani, cel putin o lucrare similara cu obiectul contractului, pt. care va prezenta copia contractului de lucrari, pv. de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului. Valoarea min. a experientei similare trebuie sa fie min. 980.000 lei rezultata dintr-uncontractfinalizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere:
2.
Punctajul ofertei tehnice
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2009 10:00
Locul: sediul primariei municipiului DROBETA TURNU SEVERIN, STR.MARESAL AVERESCU NR.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire nu a fost publicata in SEAP din motive tehnice obiective-planse. Documentatia poate fi procurata gratuit de la Primaria Municipiului Dr.Tr.severin, str. Maresal Averescu, nr.2, Drobeta Turnu Severin, jud.Mehedinti, Romania, in baza unei solicitari scrise adresata Serviciului Investitii, telefon 0252314379, fax 0252326252
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala: str. Maresal Averescu nr. 2, Localitatea: Drobeta Tr. Severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel.0252314379, Fax: 0252316317
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2009 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer