Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare Grup Scolar Agricol , in comuna Voinesti , judetul Dambovita


Anunt de participare numarul 33501/24.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Voinesti (Consiliul Local Voinesti)
Adresa postala: com. Voinesti, sat Voinesti, Localitatea: Voinesti, Cod postal: 0262, Romania, Punct(e) de contact: Laura Curpene, Tel.0245/679324, Email: [email protected], Fax: 0245/679324
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare Grup Scolar Agricol , in comuna Voinesti , judetul Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Grup Scolar Agricol, sat Voinesti , com. Voinesti , jud. Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consolidare , supraetajare , refacere finisaje si instalatiicorpul C1 ; refacere invelitoare , finisaje si instalatii pentru corpul C5.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consolidare , supraetajare , refacere finisaje si instalatii - corpul C1 ; refacere invelitoare , finisaje si instalatii pentru corpul C5.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 412, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 20000 lei RON ; Garantia de buna executie - 7 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul destat prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; cazier judiciar sau certificat echivalent ; Certificat constatatator emis de Oficiul Registrului comertului- in original ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil ;
Informatii privind cifra de afaceri ;Solvabilitate patrimoniala;
Lichiditate generala ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ani de referinta 2004; 2005 ; 2006Formular B2- valoare minima impusa in ultimii trei ani - 10000000lei RON ;Formular vizat D.G.F.P.Formular vizat de D.G.F.P.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale lucrari in ultimii 5 ani ;Fisa experiente similara ;Declaratie privind echipamentele tehnice , utilaje, instalatii ;Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii ;Informatii privind subcontractantii ;Standardede asigurare a calitatii ;Standarde de protectia mediului ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular B3 - valoarea minima impusa 2000000 lei RON ; minim 2 lucrari similareFormular B5 .Formular B6; CV-uri personal responsabil, de executia lucrarii si responsabil calitate , calificari ale personalului ; completare formular F;numarul minim impus de angajati - 150 ;Pondere maxima de 10 %.ISO 9001; ISO 18001 - prezentare certificate sau documente in curs de elaborare .Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pret
60%
Descriere:
2.
Timp de executie
20%
Descriere:
3.
Garantie lucrare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
28 /2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau numerar la casieria unitatii .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2007 12:00
Locul: Sediul Consiliului Local Voinesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai firmelor care au depusoferte .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: StradaStavropoleos , nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Strada EmileZolla , nr. 2-4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Zece zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator , despre un act al Autoritatii contractante pe care aceasta l-a emis .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Consiliului Local Voinesti
Adresa postala: Sat Voinesti , strada Principala, nr. 145 ;, Localitatea: Voinesti, Cod postal: 137525, Romania, Tel.0245679324, Email: [email protected], Fax: 0245679324
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2007 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer