Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare Grup Scolar Elie Radu - Botosani


Anunt de participare numarul 56922/27.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRUPUL SCOLAR INDUSTRIAL "ELIE RADU"
Adresa postala: Str. Dragos Voda Nr 60, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710319, Romania, Punct(e) de contact: EUGENIA CHISCA, Tel.0231511432, Email: [email protected], Fax: 0231514196
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Campus scolar
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare Grup Scolar Elie Radu - Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: La sediul Grupului Scolar Elie Radu Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 13, 059, 254RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de disponibilizarea sumelor de la buget.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor de reabilitare si extindere Campus scolar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executarea lucrarilor de reabilitare si extindere Campus scolar.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 059, 254RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se va constitui garantia de participare in suma de 234.000 lei sub forma Scrisorii de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
De la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privindelibilitatea si respect preved art 180 si 181 din OUG 34/2006;certificate de atestare fiscala emise de organele fiscale competente privind plata taxelorsi impozitelor locale precum si indeplinirea obligatiilor catre bugetul general consolidat, valabile la data deschiderii ofertelor ; certificat constatator emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor, copie dupa actul constitutiv
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Fisa de informatii generale; Bilantul contabil pe ultimul an -2007;Lista subcontractanti;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pentru ultimii 3 anisa fie egala sau mai mare de 20000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani; Se vor prezenta 3 Recomandari pentru lucrarile din lista; Lista privind dotarilespecifice; Lista privind personalulde specialitate responsabil cu indeplinirea lucrarii; Lista contractelor in derulare precum si personalul prins pentru realizarea acestora; Certifificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, dosarul de prezentare a sistemului propriu de conducere si asigurarea a calitatii precum sia unui responsabil cu menagementul calitatii; Certifificarea sistemului de management al protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent; Certifificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale
OHSAS 18001 sau echivalent;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
AsigurareaunuiRTE atesta MLPAT si a unui sef punct de lucru- prezentarea autorizatiei de lucrari instalatii gaze naturale eliberata de ANRGN si prezentarea autorizatiei pentru montaj si punere in funcsiune a cazanelor eliberata de ISCIR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin O.P. sau in numerar la caseria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2008 11:00
Locul: In sala de sedinte a Consiliului Local Botosani- str. Postei nr. 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial de o singura persoana care va avea dreptul la un singur insotitor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40213104641, Email: [email protected], Fax: 40213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230-216321, Fax: 0230-215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre operatorul economic de orice act pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridical Primariei Municipiului Botosani
Adresa postala: str. Postei nr. 9, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710234, Romania, Tel.0231-511712, Fax: 0231-515142
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2008 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer