Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE GRUP SCOLAR TEHNOLOGIC CAMPULUNG, JUD.ARGES


Anunt de participare numarul 39265/15.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRUP SCOLAR TEHNOLOGIC CAMPULUNG
Adresa postala: Sos. Nationala, Nr. 108, Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Punct(e) de contact: STELIAN ANASTASIE, Tel.0248/529150, In atentia: ALEXANDRU GABRIEL, Email: [email protected], Fax: 0248/529140, Adresa internet (URL): GRUP SCOLAR TEHNOLOGIC CAMPULUNG, STR. SOSEAUA NATIONALA NR.108. JUD.ARGES, COD POSTAL 115100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ALTE INSTITUTII GUVERNATE DE LEGEA PUBLICA
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE GRUP SCOLAR TEHNOLOGIC CAMPULUNG, JUD.ARGES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: GRUP SCOLAR TEHNOLOGIC CAMPULUNG, STR.SOSEAUA NATIONALA NR.108, CAMPULUNG, JUD.ARGES, COD POSTAL 115100
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE CAMPUS SCOLAR PRIN CONSTRUIRE 1 CAMIN DE GARSONIERE PENTRU PROFESORI, 1 SALA SPORT, 1 STATIE EPURARE.
REABILITARE CONSTRUCTII EXISTENTE, SCOALA, ATELIER, CANTINA, CAMIN.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIE CAMPUS SCOLAR PRIN CONSTRUIRE 1 CAMIN DE GARSONIERE PENTRU PROFESORI, 1 SALA SPORT, 1 STATIE EPURARE.
REABILITARE CONSTRUCTII E4XISTENTE, SCOALA, ATELIER, CANTINA, CAMIN.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 390, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 74000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE LEGALIZAT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CAZIER JUDICIAR AL PERSOANELOR AFLATE LA CONDUCEREA OPERATORULUI ECONOMIC, DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ARTICOLULUI 181 DIN OUG NR.34/2006.CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR SI IMPOZITELOR CATRE STAT SI LOCALE. CERTIFICAT INREGISTRARE LA OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL LA 30.06.2007, CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI> DE 20000000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LUCRARILE EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI, PERSONALUL DE SPECIALITATE DE CARE DISPUNE OFERTANTUL, STUDIILE PERSONALULUI SI ALE PERSOANELOR RESPONSABILE CU EXECUTAI LUCRARILOR. EFECTIVELE PERSONALULUI ANTGAJAT IN ULTIMII 3 ANI, UTILAJELE SI ECHIPAMENTELE NECESARE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI, MASURI DE PROTECTIE A MEDIULUI, SUBCONRTACTANTII SI ACORDURILE DE SUBCONTRACTARE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR DEPUS LA CASIERIA S.C.3R CONSULTING S.R.L BUCURESTI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2007 11:30
Locul: GRUP SCOLAR TEHNOLOGIC CAMPULUNG, STR. SOSEAUA NATIONALA NR.108, JUD. ARGES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OFERTANTII SAU REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI ACESTORA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104541, Email: [email protected], Fax: 0213104648, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
GRUP SCOLAR TEHNOLOGIC
Adresa postala: STR.SOSEAUA NATIONALA NR.108, Localitatea: CAMPULUNG, Cod postal: 115100, Romania, Tel.0248529150, Email: [email protected], Fax: 0248529140
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2007 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer