Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare hidroizolatie rezervor apa 20000 mc de la Statia de Pompare 23 August Ploiesti


Anunt de participare (utilitati) numarul 105879/11.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA PLOIESTI SRL
Adresa postala:  str. Bobalna nr. 10, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100330, Romania, Punct(e) de contact:  OLIVIA TAR, Tel. 0244407657, Email:  [email protected], Fax:  0244407681, Adresa internet (URL):  www.apanova-ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare hidroizolatie rezervor apa 20000 mc de la Statia de Pompare 23 August Ploiesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Ploiesti, Statia de Pompare 23 August
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va reabilita hidroizolatia rezervorului de apa. Suprafata este circulara si are 1900 mp.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261310-0 - Lucrari de hidroizolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1900 mp suprafata pe care se va reabilita hidroizolatia
Valoarea estimata fara TVA: 220, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 4400 lei sau echivalentul in euro la cursul de schimb din data constituiriigarantia de buna executie 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind situatia personala a operatorului economic ( neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OG34/2006)
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor (de stat si locale) si contributiilor de asigurari sociale, situatia la zi. Certificatele vor fi prezentate in original sau copii legalizate.
- pentru persoane juridice romane: copie de pe Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului si Certificat constatator, in original sau copie legalizata, valabil, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca din obiectul sau de activitate fac parte lucrari similare celor din obiectul contractului.- pentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime: - declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani- formularul ''Informatii generale''- bilantul contabil vizat pe anul 2009- cifra medie de afaceri in domeniul constructiilor, pe ultimii 3 ani, sa fie mai mare sau egala cu 440 000 lei, respectiv 103 454 euro.In cazul in care candidatul beneficiaza de sustinerea financiara a unui tert, atunci acesta va prezentasi formularul''Angajament Tert sustinator financiar''
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista lucrarilor de hidroizolatii executate in ultimii 5 ani. Pentru min 2 lucrari de hidroizolatii, se vor anexa certificari de buna executie
- declaratie priv. efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
- informatii referitoare la personalul de conducereCerinte minime:
- Incheierea si indeplinirea a min 1 contract de executie de hidroizolatie cu membrana hidroizolanta similara celei din documentatia descriptiva, iar supraf. executata sa fie de min 1900 mp.Se vor prezenta copii de contract, PV receptie, recomandari din partea beneficiarilor contractelor vizate de ISC, fise de capacitate din care sa rezulte suprafata pe care s-a executat hidroizolatia si materialele folosite.- Candidatul tb.sa faca dovada ca detine minim utilajele: 1 compresor 7 bar; 1 masina de sablare;1 macara cu sistem de ridicare; 1 higrometru; 1 arzator care sa functioneze cu butelie cu propan; sisteme de securitate pentru lucrul la inaltime (hamuri, cordeline, puncte de fixare )
- Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora
- Copie de pe atestatul, valabil, al responsabilului tehnic cu executia
- CV al RTE, din care sa reiasa ca are experienta in domeniu de min 5 ani
- CV al sefului de santier, din care sa reiasa ca are experienta in domeniu de min 5 ani
- CV al responsab.de protectia muncii, din care sa reiasa ca are experienta in domeniu de min 3 ani
- CV al responsab.de asigurarea calitatii, din care sa reiasa ca are experienta in domeniu de min 3 ani
- Copie Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001, pentru activ.ce face obiectul contractului
- Copie Certificat de managementul sanatatii si securitatii OHSAS 18001, pt activ. ce face obiectul contractului
- Copie Certificat pt.sistemul de management de mediu ISO 14001, pentru activ. ce face obiectul contractului
In cazul in care candidatul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unui tert, atunci va prezenta si formularele: Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, Declaratie tert sustinator tehnic si profesional, Declaratie tert sustinator tehnic si profesional
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
la momentul initierii licitatiei electronice operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DFC/SIAM/NA 258.10-010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2010 10:00
Locul: Sediul Apa Nova Ploiesti, strada Bobalna, nr.10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala:  str. Emil Zola, nr.4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100043, Romania, Tel. 0244524452, Email:  [email protected], Fax:  0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA NOVA PLOIESTI S.R.L.
Adresa postala:  str. Bobalna, nr.10, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100330, Romania, Fax:  0244407681
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2010 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer