Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare hol acces public - Corp Aula , P+1E


Anunt de participare numarul 66501/15.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Adresa postala: str. Mircea cel Batran nr. 104 cod postal 900663, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Punct(e) de contact: Critalina STOIAN, Tel.0241/664740, In atentia: Elena GHITA, Email: [email protected], Fax: 0241/617260
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica.
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare hol acces public - Corp Aula , P+1E
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Constanta, str. Mircea cel Batran, nr.104.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea prin orice mijloace, corespunzatoare cerintelor specificate de Caietul de sarcini, a Lucrarilor de reabilitare a holului de acces din sediul Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran nr.104.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45430000-0-Lucrari de imbracare a podelelor si a peretilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 400, 000 si 2, 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Eventuale suplimentari: maxim 50% din valoarea initiala a contractului.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 24.500 leirespectiv, 6.501 euro. Garantie de buna executie a contractului: 10% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat- alocatii bugetare prin Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata, numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Situatia personala a ofertantului: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. nr.34/2006; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006; 3.Certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; 4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare): 1.Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului: 2.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului; 3.Autorizatie de functionare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale; 2.Bilantul contabil din anul precedent; 3.Document din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; 2.Experienta similara; 3.Informatii referitoare la personalul /organismulde specialitate; 4.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificare personalului de conducere, precum ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; 5.Declaratie referitoare la efectivul mediu anualal personalului angajat; 6.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice; 7.Obligatii contractuale in desfasurare; 8.Sistemul calitatii ISO9001/2000; 9.Subcontractanti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertanul va face dovada incheierii in ultimii 5 ani a cel putin unui contractsimilar cu o valoareminima per contract de 735.000 lei respectiv, 195.038 euro sau a cel mult trei contracte similare, indeplinite in ultimii 5 ani si care au avut o valoare cumulata de minim 1.225.000lei respectiv, 325.063 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L_08_Hol
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Casierie- Universitatea Maritima din Constanta, chitanta fiscala_ factura fiscala;OP- cont RO49TREZ231504601X000610_ Trezoreria Constanta.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2008 13:00
Locul: Universitatea Maritima din Constanta, Str. Mircea cel Batran nr.104 - Sala de Consiliu, etajul 7.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de ofertant-Formular nr.12C.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Universitatea Maritima din Constanta, Compartiment Juridic.
Adresa postala: str. Mircea cel Batran, nr.104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel.0241/664740/130, Email: [email protected], Fax: 0241/617260
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Maritima din Constanta, Compartiment Juridic.
Adresa postala: str. Mircea cel Batran, nr.104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel.0241/664740/130, Email: [email protected], Fax: 0241/617260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2008 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer