Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare iluminat perimetral si de incinta. Reparatie suporti senzori de H2S


Anunt de participare (utilitati) numarul 53631/26.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NICOLAE IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel.0252/315848, In atentia: RODICA CHERESDI, Email: [email protected], Fax: 0252/323685, Adresa internet (URL): www.raan.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala ROMAG-PROD
Adresa postala: Calea Tg.Jiului, km 7, ,Localitatea: Drobeta TurnuSeverin, Cod postal: 227315, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL MEA, Tel.+40-(0)252-31.12.50, In atentia: MARIANA PASEA, Email: [email protected], Fax: +40-(0)252-31.79.08
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala ROMAG-PROD
Adresa postala: Calea Tg.Jiului, km 7, ,Localitatea: Drobeta TurnuSeverin, Cod postal: 227315, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel.+40-(0)252-31.12.50, In atentia: MARIANA PASEA, Fax: +40-(0)252-31.79.08
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare iluminat perimetral si de incinta. Reparatie suporti senzori de H2S
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sucursala ROMAG-PROD, Drobeta TurnuSeverin, Calea Tg.Jiului, km 7,
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare iluminat perimetral si de incinta. Reparatie suporti senzori de H2S
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45316100-6 - Instalare de echipament de iluminare exterioara (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari sunt conform Caiet de sarcini.
Scopul contractului este executia de lucrari pentru reabilitarea sistemului de iluminat perimetral ti incinta, alimentarea electrica a posturilor de paza, reparatia stalpilor de iluminat si a suportilor de senzori.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 514, 964RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este 20.000 lei si garantia de buna executie este 10% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Scadenta pentru facturile acceptate la plata este 120 de zile de la data inregistrarii facturii la registratura achiziorului in conditiile receptionarii lucrarilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii se solicita numai daca oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 , Certificat privind plata impozitelor, taxelor locale si la Bugetul de Stat consolidat, Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului de pe raza municipiului unde are sediul operatorul economic, Certificat de inregistrare, Declaratie pe proprie raspundere ca firma este/ nu este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale- cifra de afaceri globala pe pe anii 2005, 2006, 2007.
Situatii financiare anuale, in ultimii trei ani ( 2005, 2006, 2007), sau extras de bilant pentru anul 2007 la data de 31.12.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pt. indeplinirea contractului.
Declaratie cu principalele lucrariexecutatein ultimii cincii ani.Ofertantul trebuie sa fi incheiat si indeplinit in ultimii cinci ani cel putin un contract cu o valoare egala sau mai mare de 700.000 lei a carui obiect a fost executia unei lucrari similare, cerinta poate fi indeplinita si prin cumularea mai multor contracte similare.
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune pentru asigurarea calitatii, lucrarilor, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si al persoanelor responsabile cu executia lucrarilor, Lista cu numarul de personal de executie, pe specialitati, pentru lucrarea contractata,
O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cdrelor de conducere in ultimii trei ani, Informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, daca este cazul, precum si specializarea acestora, Lista cu furnizorii de unde se vor procura echipamentele, specificatii tehnice si coduri de echipamente,
Document privind certificarea implementarii SMC SR EN ISO 9001/2001sau echivalentCerificate sau alte documente emise de organisme, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
810/23.05.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Sucursala ROMAG-PROD, serv. MEA, tel. 0252/311250, int. 3145, la Casierie sau cu O.P. in cont IBAN RO02RNCB0179034575410001-BCR SUC. MH,
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2008 12:00
Locul: Sucursala ROMAG-PROD, Dr. Tr. Severin, Calea Tg.Jiului, km 7, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputernicitiai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180 din OUG/2006 . Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180 si 181 din OUG/2006 . Subocontractantul va prezenta declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de el si informatii privind atestarile si capacitatea acestora de a furniza partile respective din contract, daca este cazul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40-(0)213104641, Email: [email protected], Fax: +40-(0)213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Jud. Dolj, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.+40-(0)251.41.56.00, Fax: +40-(0)251.41.56.00
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA IN TERMEN DE CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA OUG34/2006, DE CATRE CONTESTATOR DE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.N. - Serviciul Contencios Juridic
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga, nr. 1, Judetul MH, Localitatea: Drobeta TurnuSeverin, Cod postal: 220236, Romania, Tel.+40-(0)252/326147, Fax: +40-(0)252/323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2008 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer