Licitatie Publica - Reabilitare imobil
Anunt de participare numarul 10265/18.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BOTOSANI
Adresa postala: CALEA NATIONALA NR 85 MUN BOTOSANI JUD BOTOSANI, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710048, Romania, Punct(e) de contact: AJOFM Botosani, Calea Nationala, nr.85, Botosani, Jud.Botosani, Tel.0231536792;0231516221, In atentia: Ilas Vasile, Email: [email protected], Fax: 0231536792;0231516221
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare imobil
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Agentia Judeteana Pentru Ocuparea Fortei de Munca, sediul nou, din str.Col.Victor Tomoroveanu, nr.4, Botosani, Jud.Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de consolidare, lucrari de instalatii termice, sanitare si electrice, finisaje interioare si exterioare, instalatii retea calculatoare si telefonie, instalatii de siguranta si semnalizare, instalatii de paratonare, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform proiectului de executie
Valoarea estimata fara TVA: intre 430, 000 si 630, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.07.2007 pana la 10.04.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare-40000 lei;Garantie de buna executie(6% din val.contractului, prin retineri succesive din sumele datorate);Garantia de participare-scrisoare de garantie bancara, OP sau fila CEC;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul asigurarilor sociale pentru somaj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare(art.44+45/OUG34)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice , care vor prezenta:
-certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala si obiectul de activitate al societatii;
-certificat de inregistrare fiscala, in termen de valabilitate;
-certificat constatator care sa nu aiba inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006, privind procedura insolventei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: -rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;
-asigurarea riscului profesional;
-bilantul contabil la data de 31.12.2006, inregistrat si semnat la organele fiscale;
-cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 5 milioane lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii despre: echipamente tehnice, utilaje, instalatii;efectivul mediu anual al personalului in ultimii 3 ani;personalul tehnic de specialitate, studii, pregatire profesionala si CV-uri;lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani sau de la infiintare, certificari de buna executie, cu valoarea, perioada, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari;experienta similara;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2007 10:30
Documente de plata: DA
Pretul: 35 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata prin caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2007 12:00
Locul: Sediul AJOFM Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Toti operatorii economici participanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al AJOFM Botosani
Adresa postala: str. Calea Nationala, nr.85, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710048, Romania, Tel.0231.536792, Email: [email protected], Fax: 0231.536792
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2007 15:54