Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE IMOBILE, STR. MITROPOLIT FILARET,NR.41 SI 41B, SECTOR 4, BUCURESTI


Anunt de participare numarul 112868/14.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Adresa postala:  STR. ACADEMIEI NR. 3-5, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030011, Romania, Punct(e) de contact:  COSMINA SIMIEAN, Tel. 0213142315, In atentia:  COSMINA SIMIEAN, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0213142316, Adresa internet (URL):  www.dgas.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE IMOBILE, STR. MITROPOLIT FILARET, NR.41 SI 41B, SECTOR 4, BUCURESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: STR. MITROPOLIT FILARET, NR.41 SI 41B, SECTOR 4, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211200-1 - Lucrari de constructii de adaposturi sociale (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 6, 905, 875RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie particip 8250 lei, virament bancar sau instrum de garantare emis de o soc bancara sau de asig; garantie de buba exec 10%din val contract, fara tva, instrument de garantare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Declaratie privind eligibilitatea-neincararea in prevederile art.180/OUG34/2006;
Declaratie privind neincadrare in prevederile art.181/OUG34/2006;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pt buget de stat si locale
Istoricul litigiilor;
Certificat constatator ORC;
Cerificat de inregistrare fiscala eliberat de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatele exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009);
Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)bilanturile contabile pt execitiile financiare din anii 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.b) Rezultatele exercitiilor financiare (conf.Formular 6) pentru ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitive.c)Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani va fi : pentru Proiectant-minim 650.000 lei;Pentru Executant-minim 12.000.000lei-Formularul 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani-pt Proiectant si a listei cu principalele lucrari in ultimii 5 ani- pt Executant, continand valori, perioade, beneficiari(Formular 9.1).Prestarile de servicii si executia de lucrari se confirma prin prezentarea copiilor contractelor. Obligatii contractuale in desfasurare, daca exista-se vor prezenta informatiile solicitate privind obligatiile contractuale fata de alti beneficiari/clienti si completarea Formularului9.2.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinire si finalizarea cu succes, de catre Proiectant, in ultimii 3 ani a 1 la3 contracte similare de servicii , a caror valoare totala sa fie de cel putin 600.000 lei, fara TVA.Se solicita indeplinirera si finalizarea de catre Executant, in ultimii 5 ani, a unui contract de natura similara, avand o valoare de minim 4.800.000 lei, fara TVA, din care sa reiasa ca au fost derulate cel putin urmatoarele activitati: lucrari pt un proiect de constructii civile si social-culturale si lucrari executate pt un proiect de consolidare constructii civile, social-culturale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
propunere tehnica
45%
Descriere: propunere tehnica
3.
termen de executie
5%
Descriere: termen de executie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
R.1711/08.12.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2010 12:00
Locul: str.Academiei, nr3-5, etaj 1, sect.3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
delegati ai ofertantilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.5, ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  05009, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT CONSIDERAT NELEGAL AL AUTORITATII CONTRACTANTE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala:  STR. ACADEMIEI, NR.3-5, ETAJ1, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030011, Romania, Tel. 0213142315, Email:  [email protected], Fax:  0213142316, Adresa internet (URL):  www.dgas.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2010 17:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer