Licitatie Publica - Reabilitare Infrastructura Educationala in loc Brabova, Cleanov, Dabuleni, Grecesti si Plenita
Anunt de participare numarul 11667/25.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel.0251408277, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare Infrastructura Educationala in loc Brabova, Cleanov, Dabuleni, Grecesti si Plenita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Plenita, Brabova, Dabuleni, Cleanov, Grecesti, jud.Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de consolidare si reabilitare pentru 6 corpuri de cladire ale unitatilor de invatamant din judetul Dolj, com. Brabova , Plenita , Cleanov, Dabuleni, Grecesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
6 corpuri de cladire ale unitatilor de invatamant
Valoarea estimata fara TVA: 1, 133, 055RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractuluiGarantia de participare: Plenita - 1145 lei;Grecesti - 910 lei ;Dabuleni- 540 lei;Cleanov-1680lei; Brabova - 1145
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Phare de 2003 , Coeziune EconomicasiSociala, Infrastructuralocalasiregionala-Inundatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitatecompletata in conformitate cu art. 180 si 181, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale , CUI, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generalecuprinzand cifra medie de afaceri in ultimii trei ani , Bilantul contabil pe anul 2006, Confirmarea de catre o institutie bancara a disponibilitatilor financiare (sau deschiderea unei linii de credit) pentru executia lucrarilor pentru care se depun oferte astfel,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Gradinita Alba ca Zapada, Plenita -135.000 EuroScoala cu clasele I VIII, Grecesti- 106.500 EuroGradinita nr.1, Dabuleni-64.200 EuroScoala cu clasele I-VIII si Gradinita, Cleanov- 200.000 Euro Scoala generala cu clasele I-IV, Brabova 135.700 EuroLOT Disponibilitate financiara minimaGradinita Alba ca Zapada, Plenita 10.500 EuroScoala cu clasele I VIII, Grecesti 8.000 EuroGradinita nr.1, Dabuleni 5.000 EuroScoala cu clasele I-VIII si Gradinita, Cleanov 15.000 EuroScoala generala cu clasele I-IV, Brabova 10.500 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Recomandari din partea beneficiarilor, pentru lucrarile executate, Resurse tehnice , Resurse umane , Standarde a asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LOT Valoarea minima a contractuluice se va prezentaGradinita Alba ca Zapada, Plenita 33.700 EuroScoala cu clasele I VIII, Grecesti 26.700 EuroGradinita nr.1, Dabuleni 16.000 EuroScoala cu clasele I-VIII si Gradinita, Cleanov 50.000 EuroScoala generala cu clasele I-IV, Brabova 34.000 Euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
Durata de executie
15%
Descriere:
3.
Perioada de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria Consiliului Judetean Dolj; Atentie! -suma ceruta este pentru un sigurlot
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2007 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare de 2003 , Coeziune EconomicasiSociala, Infrastructuralocalasiregionala-Inundatii.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr.40, sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bdul Nicolae Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Adm.Publica, Secretariat
Adresa postala: str.Unirii, nr19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200732, Romania, Tel.0251408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2007 16:10