Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare infrastructura rutiera, oras Gura Humorului


Anunt de participare numarul 127895/05.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Adresa postala:  Piata Republicii Nr.14, Gura Humorului, Judet Suceava, Localitatea:  Gura Humorului, Cod postal:  725300, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice, Tel. 0230 235051, In atentia:  Camelia Checherita, Email:  [email protected], Fax:  0230 235038, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare infrastructura rutiera, oras Gura Humorului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Gura Humorului
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop executarea lucrarilor necesare pentru implementarea Proiectului REABILITAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE ORAS GURA HUMORULUI, Cod SMIS 12809, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini, Proiectului Tehnic si a detaliilor de executie.
Aceste lucrari constau in repararea si imbracarea cu imbracaminte asfaltica a 17 strazi si a trotuarelor aferente din orasul Gura Humorului, realizarea unei piste de biciclete de 1800.mp suprafata, precum si realizarea rigolelor pentru apa pluviala. Suprafata totala a partii carosabile de reabilitat este de 19.659 mp, iar a trotuarelor de 10.735, 5 mp.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233220-7-Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
i contract de executie de lucrari in domeniul lucrari de drumuri
Valoarea estimata fara TVA: 6, 219, 605.65RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 115000 leiGarantie de buna executie 5 % din val de atrib a contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene FEDR- 85%Bugetul de stat- Fondul National ? 13%;Bugetul Local ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-F1, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006-F2, Cazier fiscal, Declaratie privind calitatea de participant la procedura -F3, Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, Certificat de -F4, Certificat constatator-domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- CAEN 4211, Certificat de inregistrare eliberat de ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil
31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente, iar in cazul bilantului aferent anului 2010 -copie certif pentru conformitate cu originalul a confirmarii de depunere a situatiei financiare anuale, Fisa de informatii generale F5, Cash-flow-detinerea de resurse financiare pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 1.800.000, 00 lei, realizata prin scrisoare angajanta valabila pentru intreaga durata de realizare a contraactului, angajament ferm,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie de minim 11.500.000 lei.Scrisoare angajanta din partea unei banci sau alte institutii finantatoare, de minim 1.800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani F7, Informatii privind experienta similara-F9, contracte, PV receptie, recomandari, certificate constatatoare, Lista contr in derul F8, Inf dotari utilaje F10, docum de prop sau inchiriere utilaje, Inf pers angajat F11, Inf pers de exec F12, Inf studii pers respons de contract, CV-uri, diplome, atestate, contracte de munca sau colaborare sau echiv, Atestat RTE, legitimatie RTE cu viza valab., decizii de numire interne pentru a desfas activ de resp cu ctrl teh de calit in constr, inf subcontr F15, acord subcontr F16, acord asociere F17, angaj ferm F12 sau F18, ISO 9001 sau echiv, ISO 14001 sau echiv, ISO 18001 sau echiv, Certificatului care atesta implementarea SA 8000:2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara-un contract de lucrari similare, lucrari finantate din fonduri europene privind reabilitarea destrazi urbane (sau maxim 2 contracte de lucrari similare) a carui valoare (sau a caror valoare totala) sa fie de cel putin 5.900.000lei, exclusiv TVA.Dotari minime: statie de preparat mixturi asfaltice cu o productivitate de cel putin70 to/ora, laborator gradul II autorizat I.S.C., 1 autogreder, 1 buldoescavator, 1 buldozer, 1 excavator, 1 vibrocompactor cu cilindru lis de cel putin12 tone, 1 vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste ? 1, 5 t, 1 vibrocompactor cu pneuri de cel putin 7 t.Pers de exec: 20 asfaltatori, 40 pavatoriPers responsabil: sef santier ? inginer specialitatea constructii rutiere, drumuri si poduri angajat pe perioada executiei lucrarilorcu carte de munca/contr. de colaborare/echiv. si cu o exprienta de minim 3 ani in domeniu.- responsabil tehnic cu executiapotrivit legii 10/1995 atestat pentru :1- categoria constructii rutiere, drumuri, cu o experienta de minim 3 ani in domeniu.- responsabil cu controlul calitatii lucrarilor, atestat pentru :1- categoaria de constructii rutiere, drumuri, cu o experienta de minim 3 ani in domeniu- 1 inginer drumuri- 1 responsabil cu protetia muncii si PSI cu experienta de minim 2 ani in domeniu.- 1 evaluator al riscurilor pentru securitate si sanatate in munca- 1 topograf
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2011 11:00
Locul: Primaria Gura Humorului, Piata Republicii nr.14, judet Suceava, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire in original si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul REABILITAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE, ORAS GURA HUMORULUIfinantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestereDomeniul de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbanaSub-domeniul: Centre urbaneCod SMIS 12809
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de maxim 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act alautoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Gura Humorului, comp. Juridic
Adresa postala:  Piata Republicii nr.14, Localitatea:  Gura HUmorului, Cod postal:  725300, Romania, Tel. 0230-233199, Email:  [email protected], Fax:  0230-235051
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2011 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer