Licitatie Publica - Reabilitare infrastructurii rutiere din zona de nord-vest a polului de crestere Craiova, in vederea fluidizarii traficului in Zona Metropolitana Craiova (executie).
Anunt de participare numarul 126234/14.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii pentru Obiective de Interes Public, Tel. 0251/415907, In atentia: Cristina Cretu, Email: [email protected], Fax: 0251/411561, Adresa internet (URL): www.primariacraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare infrastructurii rutiere din zona de nord-vest a polului de crestere Craiova, in vederea fluidizarii traficului in Zona Metropolitana Craiova(executie).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Craiova str.Pelendava; str.Brestei (Tronson cuprins intre intersectia cu str. Raului - intersectia cu str.Pelendava);str. Toamnei; B-dul Olteniei; str.Tineretului; str.Amaradia.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform proiectelor tehnice intocmite de SC IRIMAT CONSSRL, respectiv: - pentru str.Brestei(Tronson cuprins intre intersectia cu str.Raului.intersectia cu str.Pelendava) proiect nr.153/2009;
- pentrustr. Pelendavaproiect nr.154/2009;
- pentru B-dul Olteniei proiect nr.155/2009;
- pentru str. Toamneiproiect nr.156/2009;
- pentru str.Amardia proiect nr.157/2009;
- pentru str.Tineretului proiect nr.158/2009.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform proiectelor tehnice intocmite de SC IRIMAT CONSSRL, respectiv: - pentru str.Brestei(Tronson cuprins intre intersectia cu str.Raului.intersectia cu str.Pelendava) proiect nr. 153/2009;
- pentrustr. Pelendavaproiect nr.154/2009;
- pentru B-dul Olteniei proiect nr.155/2009;
- pentru str. Toamneiproiect nr.156/2009;
- pentru str.Amaradia proiect nr.157/2009;
-pentru str.Tineretului proiect nr.158/2009.
Valoarea estimata fara TVA: 42, 039, 824RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie 840000 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului exclusiv TVA, conform documentatiei de atribuire .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, Bugetul de statsi Fondul European de Dezvoltare Regionala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul ofertei declarate castigatoare se va solicita legalizarea acordului de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: compl. Anexa 10;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: compl.Anexa Ordin nr.314/2010 ;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: compl.Formular nr.12C;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;
- Cazier judiciar;
- Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflit de interese: compl.Formular nr.1;Pentru persoane juridice/fizice romane: - Certificat unic de inregistrare;
- Certificat constatator emis de ORC;
Pentru persoane juridice /fizice straine: -documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, in copie "conform cu originalul", insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
- declaratie pe propria raspundere: completare Formular nr. 24.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).Ofertantul va prezenta bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, inregistrate la organele competente in copie certificata de ofertant ?conform cu originalul?;
- Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010 : compl.Anexa nr.11;
- Asigurare pentru risc profesional: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se obliga, ca in cazul in care oferta lui este declarata castigatoare sa incheie, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele; instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Nivelul minim al cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egal sau mai mare decat: 84.000.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 19.860.973, 19 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrarilor executate in ultimii5 ani: compl Anexa nr.16;
- Informatii privind obligatiile contractuale in curs: compl.Anexa nr.30, daca este cazul;
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul: compl.Anexa nr.13, compl.Anexa nr.33 privind Asigurarea tehnica propusa de ofertant pentruexecutialucrarii, Declaratie privind disponibilitatea utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice la primirea ordinului de incepere a lucrarilor(Compl. Formular nr.2);
- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: compl.Anexa nr.14;
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor: compl.Anexa nr.17;
-Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii: compl.Anexa nr.35, compl. Declaratie privind disponibilitatea personalului muncitor de specialitate la primirea ordinului de incepere a lucrarilor: compl.Formular nr.3;
- Informatii privind subcontractantii: compl. Anexei nr.18, dupa caz;
- standarde de asigurare a calitatii (ISO 9001 sau echivalent);
- Informatiiprivind masurile de protectiamediului: ISO 14001 sau echivalent, declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de mediu la elaborarea ofertei si pe parcursul indeplinireii contractului de lucrari;
- Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii ocupationale: OHSAS 18001 sau certificate echivalente, declaratie pe propria raspundere privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca la elaborarea ofertei si pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Exp.similara: -lucr.de drumuri, cod CPV 45233140-2, val.egala sau mai mare decat 31.500.000 lei(excl.TVA;
-lucr. pt. conducte de alim.cu apa, cod CPV 45232150-8 val.egala sau mai mare decat 2.100.000 lei(excl.TVA);
-lucr.de constr.de canaliz.de ape pluviale si canaliz.a apelor reziduale, cod CPV: 45232130-2, 45231300-8, val.egala sau mai mare decat 1.600.000 lei(excl.TVA).Niv.minim dotare tehnica: Buldozer min.4 buc, Macara pe pneuri min.9, 9tf: min.2 buc;Compactor pe pneuri min.8buc;Cilindru compactor min.4buc; Masina de frezat asfalt min.4buc; Autocisterna cu dispozitiv de stropire min.4buc;Cisterna min. 6buc;Masina de nivelat min.4buc;Placa vibratoare de min 0, 7tone: min.10buc;Excavator min.6 buc; Incarcator frontal min.6buc;Autobasculanta min.14buc;Autobetoniere min.6buc;Statie de betoane(capacit.min.45 mc) min.1buc;Buldoexcavator min.5 buc; Statie de asfalt (min.120to/h) min.1buc; Repartizator mixturi asfaltice min.2buc; Motocompresor min.5buc;Motopompe min.6buc; Vibrator pentru betoane min.6buc.;Inst.de amorsat cu emulsie min.4buc.;Set semnaliz.rutiera min.6buc; Set semnaliz. semaf. min.6buc; Perie mecanica min.6buc;Masina de taiat rosturi cu disc abraziv min.6buc;Masina de trasat benzi de circ. min.1buc;Laborator de verificari si incercari gradul II pentru mixturi asfaltice si betoane.Nivelul minim personal: 1 manager de proiect, experienta prof.specifica min 3ani; 1 Sef santier, ing./sing. constr. specialit.drumuri si poduri, cu exp. prof.specifica min 3ani; 3 Sefi punct de lucru, ing./sing. constr. specialit. drumuri si poduri, cu exp. prof. specifica minim 3 ani;Responsabili tehnici cu executia, in dom.drumuri si poduri, alim.cu apa si canaliz. atestati prof. de M.D.R.L., cu experienta prof.specifica min 3ani; Responsabili privind controlul tehnic de calit., in dom. drumuri si poduri, alim.cu apa si canaliz., produse pentru constructii, cu exp. prof.specifica min 3ani;1 Topometrist autorizat, pt. toate actiunile specificate in Doc.de atribuire-PT, cu exp. prof. specifica min 3ani; 1 Coordonator in materie de securitate si sanaate in munca, cu exp. prof. specifica min 3ani. Se vor prezenta: CV-uri, decl. disponibilitate, diplome, atestari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
30%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala de licitatie electronica, in conf.cu preciz.din Fisa de date, cap.IV.2, atasata anuntului de participare si in conformitate cu HG 1660/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S222-339774 din 16.11.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2011 12:00
Locul: La sediul PrimarieiMunicipiului Craiova, str.A.I.Cuza, nr.7, sala Nicolae Romanescu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Reabilitarea infrastructurii rutiere din zona din nord-vest a polului de crestere Craiova in vederea fluidizarii traficului in Zona Metropolitana Craiova?, este depus pentru finantare in cadrulPOR 2007?2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor?poli urbani de crestere?.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNationalpentruSolutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 4(021) 3104641, Email: [email protected], Fax: 4(021)/ 3104642, Adresa internet (URL): wwwcnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel. 0251/416235, Fax: 0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2011 16:40